Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ madelief, nee dat niet, daar ben je vrij in.. Is nog niks exclusief dus ga je gang ..

is alleen de vraag hoeveel van die berichtjes zou die sturen naar iedereen. Anders is dus wel heel toevallig dat hij weer mijn profiel uitkiest en dus misschien echt oprecht geinterresseerd is..

Dat bedoelde ik meer, natuurlijk test om te kijken hoe eerlijk meneer is, om gewoon te vragen sta je nog op andere site's dan relatie klik zegt meneer nee, weet je dat die liegt
En wat zegt meneer J.?

Jullie nog niet exclusief zeg je.

(sorry, niet alles gelezen...)

Wil je excl. met meneer J.?
@lieve m, ik zou zeggen dat jij blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht op meneer J. hebt als hij je (zonder dit door te hebben) op twee verschillende profielen benadert!

Zo, Rasa heeft toch ook weer een date. Sinds een paar dagen zaten we een beetje naar elkaar te loeren. Eergisteren ofzo heb ik hem aangeschreven (laten we hem 'de accountant' noemen). Paar mailtjes heen en weer en vanavond maar aan hem gevraagd of hij zin heeft in een drankje (dat lange heen en weer mailen doe ik niet meer, zonde van mijn tijd). En ja hoor, dat wil de accountant wel. Gaat nog wel heel even duren, want dit weekend ben ik weg en komend weekend zit ik al behoorlijk vol (doordeweeks is denk ik wat teveel gevraagd, want hij woont in een andere stad).
Hoi hoi allemaal,

pff was weer ff bijlezen hoor

@ xxRoosjexx: heb eerst 1 a 2 gesprekken via de messenger op de datingsite. Daarna als t goed klikt geef ik mijn msn en spreek ongeveer na een week of 2 af! maar ben wel zorgvuldig in mijn selectie hoor, want er zitten zoveel creeps tussen

Veel plezier in Londen!!!!

@Maggyt: ik ga lkkr veilig een drankje doen in de stad, is op een eerste date toch altijd even aftasten en doe dat liefst in 't openbaar

verder selecteer ik meestal op foto en ga daarna zijn profiel bekijken, maar bezoek zo nu en dan ook profielen zonder foto!

Voor iedereen die dit weekend een spannende date heeft, suc6

Hallo, heb een paar weken geleden mijn ervaringen hier neergezet, met o.a. een man die minstens een week heel enthousiast bijna dagelijks en urenlang met me msn'de en niet kon wachten me te zien, en daarna opeens mailde geen contact meer te willen omdat hij andere dingen aan zijn hoofd had... Sinds die tijd geen noemenswaardige dingen meer gebeurd op datingsitegebied. Nu raadde een vriend me laatst Badoo aan, en ik las dat sommigen van jullie daar ook wel op zitten. Is dat idd wat?
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
@ LM: Het is verschillend hoelang ik mensen ken, soms paar maanden, soms paar weken.

Die gozer van die me zo opeens liet zitten, heeft een nieuwe date gescoord: een vrouw van 10 jaar ouder uit zijn buurt... Ze gaan zaterdag dansen (als ik de smileys op hyves moet geloven). En hij noemt haar al "boefje" zoals hij ook bij mij deed.. Bah, wat walg ik van die vent!
Zjucht... Helemaal met mijn gevoel in de war.. Via via een hele leuke vent leren kennen een paar dagen geleden... Nog niet in het echt gezien, wel heel gezellig ge-msnt, ge-smst en gebeld.. Het voelt goed! .. Misschien een beetje snel, maar het voelt zo goed...Grr.. heb de kriebels...... of het echt internetdating is weet ik niet...maar moet het gewoon ff kwijt ;)
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Secret!! Wat een vent! Maar gelukkig dat jij er vanaf bent!
quote:Marit_83 schreef op 04 februari 2011 @ 00:59:

Secret!! Wat een vent! Maar gelukkig dat jij er vanaf bent!Ben ik ook, maar tegelijkertijd nog steeds boos! Wat een zak zeg! Ben bijna geneigd een voodoo-pop te maken :$
quote:amandroe schreef op 04 februari 2011 @ 00:29:

Zjucht... Helemaal met mijn gevoel in de war.. Via via een hele leuke vent leren kennen een paar dagen geleden... Nog niet in het echt gezien, wel heel gezellig ge-msnt, ge-smst en gebeld.. Het voelt goed! .. Misschien een beetje snel, maar het voelt zo goed...Grr.. heb de kriebels...... of het echt internetdating is weet ik niet...maar moet het gewoon ff kwijt ;)Heeeeeee meis, hoe is ie nu?
quote:amandroe schreef op 04 februari 2011 @ 00:29:

Zjucht... Helemaal met mijn gevoel in de war.. Via via een hele leuke vent leren kennen een paar dagen geleden... Nog niet in het echt gezien, wel heel gezellig ge-msnt, ge-smst en gebeld.. Het voelt goed! .. Misschien een beetje snel, maar het voelt zo goed...Grr.. heb de kriebels...... of het echt internetdating is weet ik niet...maar moet het gewoon ff kwijt ;)Heeeeeee meis, hoe is ie nu?
@madelief, logisch dat je niet alles gelezen hebt. Nee hoeft geen exclusiviteit, ken hem net..Maar toch wel weer heel apart..

@rasa.. Haha zou wel leuk zijn om te geloven dat ik z'n indruk achter laat, dat ik twee berichten waard ben op twee verschillende profielen.. Was overigens niet het zelfde berichtje als op de eerste site, maar wel in dezelfde trant.

oehhh leuk een date!!!! Goed bezig en eigenlijk ook goed niet te veel mailen / sms / msn maar meteen afspreken.. Ben ik nog niet z'n held in.

@liesie.. Badoo is inderdaad wel leuke site, werkt niet altijd optimaal, maar heeft ander soort gehalte dan de meeste dating site's. Foto's vind ik over algemeen stuk beter, wat kortere teksten en ik vind het afspraken spel zo grappig

Gewoon aanmelden en zelf ervaren, is niks voor jou, verwijder je het weer.

@secret.. altijd fijn dat je de mogelijkheid hebt om je zo op eerste opzich aardige gast te kunnen observeren, maar idd blij dat jij er vanaf bent, en dat ze maar veel plezier mogen hebben : De boefjes!!!

@amandroe...Spannend, is er al een date in het vooruitzicht??
Rasa wat leuk dat je toch weer een date hebt! Je hebt groot gelijk hoor dat je niet zo lang af gaat wachten met mailen. Je krijgt toch pas een goede indruk in real life....

Bij mijn date van vorige week vond ik de foto's op paiq maar zozo... maar toen hij tegenover me zat was zijn uitstraling zoveel leuker!

Lieve Mirjam wat grappig dat hij je op beide sites een bericht heeft gestuurd. Misschien kan je het hem eens vragen. Hebben jullie al een date gepland?

Secret wat een loser zeg..... Die kan je beter kwijt dan rijk zijn toch. Maar snap wel dat je er een beetje pissig om bent.

Amandroe het is niet direct een internetdate maar dat maakt je niet minder welkom hier hoor. Kom lekker schrijven over je ervaringen. Ik herken de kriebels wel een beetje.. probeer je daar niet al te veel op vast te pinnen aangezien je hem nog niet gezien hebt. Spreek gewoon op korte termijn een date af en kijk of die kriebels blijven als je hem in real life ziet.
quote:ronniemitchel schreef op 04 februari 2011 @ 02:11:

[...]

Heeeeeee meis, hoe is ie nu?

Hey! Ja gaat eigenlijk wel goed ja! Ben nu bezig met ex om dingen te verdelen/huis te verkopen etc. Het zit nu in een stroomversnelling... Maar ex doet nogal moeilijk. Heb zelf nog geen inkomen, maar ben hard aan het solliciteren. Nu laat hij me er bij zitten met helemaal niks en wil ook nog eens overal geld voor zien. Associale lul. Maar goed. Ben er door zijn gedrag de laatste tijd wel achter dat hij niet helemaal spoort..

En voor de rest heb ik kriebels in mijn buik van hier tot tokio... Niet verwacht dit zo snel weer te hebben. Eigenlijk nog door helemaal niets, want ik heb hem nog niet in het eggie gezien. Maar het voelt goed. Hij voelt mij aan is op veel gebieden een gelijke aan mij. Hij wil eigenlijk al liever gisteren dan vandaag een date met mij, maar ik kijk nog liever een weekje of zo de kat uit de boom. Ben dit na 10 jaar een beetje verleerd ben ik bang
Zo, bloeddruk weer gedaald. Hartslag weer rustig. Back to normal. Lukt me gelukkig steeds sneller om mezelf weer te herpakken. Alhoewel ik nu nog geen zin heb om met mannen te chatten.

Bedankt voor jullie steun berichtjes. Erg lief.

Gelukkig schrijven jullie gewoon lekker verder en zijn er weer veel positieve dingen gebeurd.

@ Elise: Klinkt lekker relaxed jou date. Zo'n iemand hoop ik ook tegen het vege lijf te lopen.

@ Lieve M: Ik zou er niet teveel achter zoeken. Wel zou ik proberen uit te vogelen of hij toe zal geven of hij nog op andere datingsites staat en andere contacten onderhoud. Of hem er op een positieve manier mee confronteren. "Hahaha, je vindt me blijkbaar wel erg leuk, want...". Wél positief dat hij, duidelijk onbewust, jou ook op een andere site ook aanspreekt. Vind ik eigenlijk wel veel zeggend. Blijkbaar toch het soort vrouw waar hij voor valt. Dus zou me er niet te druk om maken.

Die meter werkt bij mij dus niet.. Als ik het schuifje verplaats naar 10 km ofzo dan springt hij automatisch naar plaats of 50 km. Erg irri. Ook als ik op iemand anders d'r laptop zit.

@ Rasa: Leuk weer een date in het vooruitzicht. Ik ben ook niet van het lange chatten. 2 a 3 avonden moet volgens mij voldoende zijn voor een eerste indruk.

@ Liesje: Ik zit op badoo. Het is wel grappig. Makkelijk contact maken dmv berichten en vrij open in alles. Badoo heeft wel veel last van vertragingen. Zit je net lekker te chatten komen de berichtjes ineens niet meer door. Dat vind ik eigenlijk het enige nadeel.

@ Secret: Erger je niet, verwonder je slechts.

@ Amandroe: Wat maakt het nou uit of het een echte internet date is of niet? We zitten hier allemaal over hetzelfde te kletsen. Daten, mannen (ok, L2C over vrouwen. ) en hoe het zich wel/niet ontwikkeld. Dus blijf lekker meeschrijven.

Geniet van je kriebels en laat ex(it) niet te veel in je gevoel toe. *schreef ze stoer, maar ondertussen...*
@ A&K: Ex (en de scherven van diens olifant-actie) intussen weer een beetje kunnen laten zinken, begrijp ik uit de "bloeddruk gedaald" opmerking? Fijn. Mannen? Echt, begin er niet aan! Vrouwen zijn veel leuker.

@ Lieve M: Het is wat ongelukkig als hij je via een andere route nogmaals aanspreekt zonder dat (het lijkt alsof) hij doorheeft dat jij het bent. Was het een origineel berichtje? Dan zou je er luchtig op in kunnen haken, ja. Als het copy/paste is, tsja...beetje jammer, vind ik. Elke dame verdient haar eigen benadering, maar daar gaat het nu niet over.

En (ergens tussendoor gelezen) "of ik nu aan het internetdaten ben?" Tsja...ik sta intussen een week of twee op Badoo, maar ben daar allesbehalve actief. Eerste indruk is niet echt positief, maar heeft er misschien ook wat meer mee te maken dat de heren soms iets harder hun best moeten doen om contact te krijgen. (Beetje het gevoel van "Waarom heb ik nu nóg niet honderden berichten van charmante, intelligente, grappige fotomodellen in m'n inbox!?", zeg maar. ).

Verder heb ik intussen in real life weer leuk contact met iemand die ik al een tijd ken, maar nog geen idee wat haar insteek is. (En eigenlijk weet ik het zelf ook niet.) Vanavond met een groepje afgesproken bij mij thuis en heb haar eergister (via de mail) gevraagd of ze misschien voor die tijd mee wil eten, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Ik vermoed dat ze het te laat of helemaal niet heeft gelezen. Merk nu wel dat ik daarin wat meer rust te pakken heb; het móet niet nu. Dat alleen al maakt dat ik er redelijk ontspannen in sta.
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
Nee, geen internetdate maar leuk is het wel. We hebben elkaar al weer 10 sms-jes verstuurd vanmorgen Hij laat weten mij duidelijk heel leuk en lief te vinden.... Word er zowat verlegen van haha! Misschien moet ik volgend weekend maar wat met hem afspreken.. Maar mannnnnn wat vind ik het eng! Lijk wel een tiener haha....

En Badoo... daar moet je snel wegwezen.. Een hoop vreemd volk daar.... Had mezelf daar ingeschreven voor de fun,maar binnen een dag had ik al 20 vragen voor sexdates.. Nou nee bedankt..
quote:Love2Chat schreef op 04 februari 2011 @ 11:12:

@ A&K: Ex (en de scherven van diens olifant-actie) intussen weer een beetje kunnen laten zinken, begrijp ik uit de "bloeddruk gedaald" opmerking? Fijn. Thanks.

Mannen? Echt, begin er niet aan! Vrouwen zijn veel leuker.

I know.

En (ergens tussendoor gelezen) "of ik nu aan het internetdaten ben?" Tsja...ik sta intussen een week of twee op Badoo, maar ben daar allesbehalve actief. Eerste indruk is niet echt positief, maar heeft er misschien ook wat meer mee te maken dat de heren soms iets harder hun best moeten doen om contact te krijgen. (Beetje het gevoel van "Waarom heb ik nu nóg niet honderden berichten van charmante, intelligente, grappige fotomodellen in m'n inbox!?", zeg maar. ).

Hahaha, zeg me maar waar ik je moet zoeken. Zal ik je een heel lief berichtje sturen.

Maar ja, mannen rennen harder dan vrouwen. Nu pas komt er niet meer zoveel binnen. Stuk relaxeter. En ook nu pas ben ik zelf een beetje aan het rondkijken. Neem ik nu eindelijk de tijd voor.

Heb trouwens nog een paar dagen een fake account gehad. "Kees" Geen foto alleen leeftijd, woonplaats. Dat heeft mij 15 berichten opgeleverd. Haha!

Verder heb ik intussen in real life weer leuk contact met iemand die ik al een tijd ken, maar nog geen idee wat haar insteek is. (En eigenlijk weet ik het zelf ook niet.) Vanavond met een groepje afgesproken bij mij thuis en heb haar eergister (via de mail) gevraagd of ze misschien voor die tijd mee wil eten, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Ik vermoed dat ze het te laat of helemaal niet heeft gelezen. Merk nu wel dat ik daarin wat meer rust te pakken heb; het móet niet nu. Dat alleen al maakt dat ik er redelijk ontspannen in sta.

Kijk! en op zulk gevoel ben ik jaloers (op een positieve manier). Geen moeten nu, rust, ontspannen. Zo hoort het gewoon te zijn. Probeer het gevoel vast te houden en veel plezier vanavond.
Das een mooie A&K, erger je niet, verwonder je slechts... Zou zo op een tegeltje kunnen!

Maarja, je denkt dat iemand je echt leuk en bijzonder vind en dan lees je dat... Nou dan gaan je nekharen wel ff overeind staan!
Wisselende ervaringen hier op forum met badoo, sinds ik het hier gelezen heb, heb ik mij dus aangemeld dat is zo drie dagen nu denk ik. Tot nu toe alleen maar aardige berichtjes gehad.

Allemaal in trant, hoi hoe is het, fijne dag gehad enz en al aardig wat mensen gewoon even gezellig gesproken..

Verder nog niemand waarvan ik denk oeh maar hoeft ook niet

Ja meneer J gesmst, gewoon gevraagd sta je nog op andere sites.

Meteen reactie terug en ook eerlijk wel op meerdere maar doe er niet zo heel veel mee, veel spam en nep enz...

Ik zo ja je hebt ook nog een vrouw een berichtje gestuurd gisteren, ik ken haar wel.. Hij zo ja ik heb twee vrouwen post berichtje gestuurd.. ik zo ja een daarvan ben ik.. Hij zo zie je wel onbewust dat je echt wel leuke indruk maakt op mij.. Haha
zo wat is er veel bijgeschreven zeg.... heb even geen fut om uitgebreid te reageren, heb geloof ik wel 60 uur gewerkt deze week! pffttttt dus ik reageer morgen lekker weer uitgebreid, nieuwe leden, dates gezellig!!

vanaaf komt mr3 langs, denk die blijft wel slapen maar meneer voelt zich nog steeds niet lekker en gaat thuis slapen...pfft dan komt hij maar eventjes langs, ik ben meteen sjagie, ooh nee dat was ik al...vind het echt wel leuk dat hij komt, maar dan zie ik hem zowieso dit weekend niet en dan zie ik hem pas woensdag gok ik...:-(
Mijn date gaat niet door... hij had wat stress door familieprobs...

Ik kan nog steeds die andere gozer schieten! Echt... Waarom ben ik zo boos?
snap het wel hoor secret!! Het was sowiezo niet zo lekker afgesloten en, het is gewoon een hufter! Maar zo voelen mag je wel ff!!
hier even berichtjes aan het uitwisselen met een leuk iemand! Merk dat ik nu wel in afwachting ben van zijn berichtjes! Ff afwachten hoe het voo de rest blijft voelen anders kap ik het af.. Maar hij is wel leuk dus!! :d
Dames (en heer, als die hier ook nog ronddwaalt)! Wat wordt er enorm veel geschreven hier. Raak een beetje de kluts kwijt, eerlijk gezegd, haha! Maar iedereen die dit weekend net als ik op dating pad is, heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven