welke telefoon
zaterdag 5 februari 2011 om 09:23
hallo allemaal,
ik kan mijn geld maar 1 x uitgeven, en ik heb mijn zinnen gezet op een hippe smartphone.
nu zit ik te twijfelen tussen±
1. samsung galaxy
2 samsung wave
3 htc legend
4 htc desire
graag hoor ik jullie ervaringen, zowel positief als negatief natuurlijk, want ik kom er niet uit, vind ze allemaal leuk.
aangezien ze errug prijzig zijn zal het wel een 2e handsje worden, maar dan kosten ze nog altijd iets van 200 euro....
ik heb een sim only abonnement, dus moet zelf voor telefoon zorgen.
ben heel benieuwd naar jullie ervaringen
ik kan mijn geld maar 1 x uitgeven, en ik heb mijn zinnen gezet op een hippe smartphone.
1. samsung galaxy
2 samsung wave
3 htc legend
4 htc desire
graag hoor ik jullie ervaringen, zowel positief als negatief natuurlijk, want ik kom er niet uit, vind ze allemaal leuk.
aangezien ze errug prijzig zijn zal het wel een 2e handsje worden, maar dan kosten ze nog altijd iets van 200 euro....
ik heb een sim only abonnement, dus moet zelf voor telefoon zorgen.
ben heel benieuwd naar jullie ervaringen
zaterdag 5 februari 2011 om 15:55
sinds woensdag heb ik de desire.
heb nummer behoud aangevraagd, kan nog niet bellen en sms-en maar wel internetten via de wifi van thuis.
ik heb al diverse app gedownload oa 1 voor gebruik van internet.
dan kun je zien hoeveel je verbruikt per dag, week, maand en totaal.
vanochtend even, echt heel even, 2 minuten ofzo op google maps gezeten en dit was meteen 2,7 mb.
het ligt er dus aan wat voor app je gebruikt. want ik heb ook al veel gehyved, nu .nl etc bekeken en in totaal was dat 7 mb.
heb nummer behoud aangevraagd, kan nog niet bellen en sms-en maar wel internetten via de wifi van thuis.
ik heb al diverse app gedownload oa 1 voor gebruik van internet.
dan kun je zien hoeveel je verbruikt per dag, week, maand en totaal.
vanochtend even, echt heel even, 2 minuten ofzo op google maps gezeten en dit was meteen 2,7 mb.
het ligt er dus aan wat voor app je gebruikt. want ik heb ook al veel gehyved, nu .nl etc bekeken en in totaal was dat 7 mb.
zaterdag 5 februari 2011 om 16:07
Ik heb vorig jaar een nieuwe telefoon gekocht en mijn keuze beperkt tussen de HTC Legend en Iphone. Mijn man had de Iphone 3GS 32gb (nu inmiddels de iPhone4), dus kan goed vergelijken.
Nadelen voor mij van de Iphone: te groot, iedereen heeft hem, prijs (je betaalt voor de apple-reputatie), slechte fotokwaliteit (3 mp en geen flits tegenover HTC L 5 mp met wel een flits), toestel krast snel (je moet er echt een hoes omheen hebben), geen radio (heeft HTC L wel).
De HTC krast echt niet (aluminium coating), heeft een kleiner formaat, zeer gebruiksvriendelijk. Is wel wat langzamer met Internetten, dit komt omdat hij flashplayer heeft itt de Iphone. Maar dit is dan ook het enige nadeel dat ik kan bedenken...
Ik zou voor de Legend gaan; prachtig toestel!!
Nadelen voor mij van de Iphone: te groot, iedereen heeft hem, prijs (je betaalt voor de apple-reputatie), slechte fotokwaliteit (3 mp en geen flits tegenover HTC L 5 mp met wel een flits), toestel krast snel (je moet er echt een hoes omheen hebben), geen radio (heeft HTC L wel).
De HTC krast echt niet (aluminium coating), heeft een kleiner formaat, zeer gebruiksvriendelijk. Is wel wat langzamer met Internetten, dit komt omdat hij flashplayer heeft itt de Iphone. Maar dit is dan ook het enige nadeel dat ik kan bedenken...
Ik zou voor de Legend gaan; prachtig toestel!!
zaterdag 5 februari 2011 om 21:09
zondag 6 februari 2011 om 13:59
quote:alleenstaande_mama1970 schreef op 05 februari 2011 @ 09:23:
hallo allemaal,
1. samsung galaxy
2 samsung wave
3 htc legend
4 htc desire
Ik heb naar de galaxy gekeken maar er zijn er nogal wat met slechte gps ontvangst dus die viel af. Verder vind ik de schil die samsung over android heen heeft gebakken niet zo geweldig.
Toen keek ik naar htc, de legend is fantastisch gebouwd maar het scherm heeft een vrij lage resolutie en de processor is maar 600mhz. Ik kwam toen op de desire uit, pracht scherm, 1ghz processor.
Update gedraaid naar android 2.2. Slechte punten... tja...ehh...oh, er zijn nogal wat meegeleverde applicatie's die er niet makkelijk uit te krijgen zijn.
Goede punten.. htc sense werkt super, gps is snel en nauwkeurig, scherm is prachtig.
Ben er wel heel tevreden mee.
hallo allemaal,
1. samsung galaxy
2 samsung wave
3 htc legend
4 htc desire
Ik heb naar de galaxy gekeken maar er zijn er nogal wat met slechte gps ontvangst dus die viel af. Verder vind ik de schil die samsung over android heen heeft gebakken niet zo geweldig.
Toen keek ik naar htc, de legend is fantastisch gebouwd maar het scherm heeft een vrij lage resolutie en de processor is maar 600mhz. Ik kwam toen op de desire uit, pracht scherm, 1ghz processor.
Update gedraaid naar android 2.2. Slechte punten... tja...ehh...oh, er zijn nogal wat meegeleverde applicatie's die er niet makkelijk uit te krijgen zijn.
Goede punten.. htc sense werkt super, gps is snel en nauwkeurig, scherm is prachtig.
Ben er wel heel tevreden mee.
zondag 6 februari 2011 om 15:24
npu, nu weet ik het helemaal niet meer. heb net eens even rondgekeken hoelang ik kan internetten met 500mb.
dat is schrikbarend weiing.
ik heb sim only en meer mb kan ik ook niet krijgen. sommige mensen zijn al 1500mb per dag!!! kwijt
geloof dat ik maar een mooie ladyphone ga kopen ofzo. samsung diva ofzo.
ben gek op gadgets maar wel tot zover.
dat is schrikbarend weiing.
ik heb sim only en meer mb kan ik ook niet krijgen. sommige mensen zijn al 1500mb per dag!!! kwijt
geloof dat ik maar een mooie ladyphone ga kopen ofzo. samsung diva ofzo.
ben gek op gadgets maar wel tot zover.
zondag 6 februari 2011 om 17:42
De iPhone is mij gewoon te duur (had alleen een los toestel nodig omdat mijn oude gsm kapot was), anders had ik er nu wel een. Als alternatief heb ik nu een HTC Desire en deze raad ik je zeker aan. Gebruiksvriendelijk, goede camera, ook voor filmpjes, navigatiesysteem, nou ja, teveel om op te noemen. De iPhone is een hype en daar betaal je nou eenmaal voor, ik denk dat de Desire minstens zo goed is. En dan vind ik de prijs van een iPhone gewoon echt teveel van het goede.