hotelletje/ b&b Antwerpen
zondag 6 februari 2011 om 18:04
Hee meiden,
Ben voor eind februari op zoek naar een leuk en goed hotel (of B&B) in Antwerpen. We zoeken iets in het centrum, met een goed ontbijt, niet extreem duur maar ook geen hostel oid. Heb natuurlijk al wel gegoogled, maar ben benieuwd of mensen nog tips uit eigen ervaring hebben! Of juist afraders, dat mag ook, want mooie plaatjes zeggen niet altijd alles .
Ben benieuwd!
liefs Lotta
Ben voor eind februari op zoek naar een leuk en goed hotel (of B&B) in Antwerpen. We zoeken iets in het centrum, met een goed ontbijt, niet extreem duur maar ook geen hostel oid. Heb natuurlijk al wel gegoogled, maar ben benieuwd of mensen nog tips uit eigen ervaring hebben! Of juist afraders, dat mag ook, want mooie plaatjes zeggen niet altijd alles .
Ben benieuwd!
liefs Lotta
zondag 6 februari 2011 om 18:09
zondag 6 februari 2011 om 18:21
Ik was zelf twee weken geleden ook via hotelaanbiedingen.
Ik zat in het sandton en dat lag midden in het centrum om de hoek bij het station.
Voor die 30 euro had ik ook ontbijt.
Ik mocht al om 12 uur inchecken en we hebben de auto er 2 dagen in de parkeergarage laten staan en betaalden maar 20 euro..
Zeker een aanrader dus =)
Ik zat in het sandton en dat lag midden in het centrum om de hoek bij het station.
Voor die 30 euro had ik ook ontbijt.
Ik mocht al om 12 uur inchecken en we hebben de auto er 2 dagen in de parkeergarage laten staan en betaalden maar 20 euro..
Zeker een aanrader dus =)
zondag 6 februari 2011 om 18:52
maandag 7 februari 2011 om 09:50
Hoi, je kan ook kijken voor goedkope hotels in Antwerpen! Heb via deze link ooit iets leuks geboekt: http://www.hotelspecials. ... n/antwerpen/goedkoop.html