Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoerrrrrrraaaaaaa!!!! Ties, grote vent, twee jaar! Gefeliciteerd Bridges en man (en baby 2 natuurlijk) met jullie kerel. Ik hoop dat 'ie een goede nacht slaap heeft gepakt en is opgeknapt (was ik even in de war, dacht dat hij de 31e harig was, sufffff).

Ja ja, de verjaardagenmarathon is begonnen, leuk he... Mijn mazzel dat we aan het eind zitten, kan ik mooi inspiratie opdoen voor een gepaste viering want ik heb nog geen idee .

Ties gefeliciteerd met je verjaardag!
Ja, Eddie is lief he Juud!

Ah, ook geen middagslaapjes meer CD. Ik moet ook even schakelen hoor; geen "middagpauze" meer. Maar ja, weinig aan te doen...

Wat heb je allemaal gescoord bij elfje Bam? Maf, een webwinkel die niet altijd online is. Hoe werkt dat dan weer - er hoeft toch niemand achter de computer te zitten als er bestellingen binnen komen?

Ben beetje ziek. Waren net met z'n drietjes op pad en toen ging het mis (zal jullie de details besparen maar Mare zat gierend achterin "mama schone luier!"...). Enfin, ben thuis afgezet, vriend en Mare zijn samen verder gegaan dus ik denk dat ik even lekker in bed kruip.
CD geeft toch niet als je een paar dagen niet geweest bent? Lekker rustig aan meid!

Juud, wat zielig voor je hond. Ben je nog naar de dierenarts geweest voor zn nagel?

Zo die Ciara kan zo goed eten.. haha.. lust ze ook alles?

Bridges ik hoop dat Ties weer opgeknapt is voor vandaag! Ziek op je verjaardag is niet leuk!

Helen, zo dat heb je inderdaad nog leuk in elkaar geflanst dat kerstdiner! Goed hoor!

Zo hier weer klaar met al het eten. Ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en er was gewoon 1 kilo af???

Haha.. lekker hoor die kerst! Ik ga vanavond lekker nog een uurtje spinnen. Ik heb er zin in!

Nou het eten was helemaal geslaagd! Ik had al heel veel voorbereid. Hoefde alleen bijna nog maar op te warmen. Fijn!

Alleen de nas, bami en mihoen moesten gemaakt worden.

Ik ga ff thee zetten.
Teveel gegeten afgelopen dagen Hel

Hieperderpiep voor Ties!!! Twee jaar alweer, wow!
1 kilo minder na de feestdagen? Dat doe je goed Naat!

Ceetje lust wel een heleboel, maar zeker niet alles. Begint nu echt smaak te ontdekken denk ik.
hallo allemaal! Wij hebben ook wel een oke-kerst gehad, lekker gegeten. Ik was af en toe wel een beetje droevig maar ja. Hopelijk is volgend jaar kerst alles anders (positief anders).

dinsdagavond waren mijn ouders hier, ik had eend en die mislukte bijna dus ik was wat gestresst maar het kwam goed. Alles lekker. En bij mijn zus gourmetten was ook leuk. Jonathan is zo gek op zijn neefje van 11 dat hij die de hele dag aan het volgen en knuffelen was, zo lief! We waren zondag ook nog naar de kinderboerderij geweest, dat vindt hij nu veel leuker nu hij zelf ertussen kan lopen (wel aan de hand nog) maar nu gaat hij echt de geitjes aaien en hij was veel meer aan het genieten. Sauna en het eten daar was ook heerlijk.

Met Jonathan gaat het wel goed, we zijn weer even gestopt met verder afbouwen omdat hij verkouden is en wat meer aanvalletjes heeft en dan weet ik niet of het door verkouden komt of door de afbouw. Een ding tegelijk dan maar. Zijn hoektandjes zijn nu wel alle 4 door! Yeah! Slapen gaat nog zo-zo, eigenlijk wel elke nacht een keer wakker. Gaat wel wat beter dan paar weekjes terug. Verder is hij wel onwijs ondernemend en vrolijk en het lijkt wel of hij meer woordjes doorkrijgt en als je vraagt wat de poes zegt zegt hij ijauw . De vakantie is geboekt!!! We gaan half mei en dan 12 dagen! Zin in!

Bridge, ik hoop dat Ties wel een beetje kan genieten van zijn verjaardag!

Rissie, fijn dat alles goed was op de echo!!!

Juud, hoe gaat het met het pootje van R? Balen van de naam. Welke heb je nog meer op het lijstje ik ben niet nieuwsgierig hoor. Is het een mooi en lief nichtje? Zijn jullie al gaan kijken? Wat vond Mart ervan? hoe ging het uit eten, kon Mart wel een beetje opblijven?

Helenita, gaat het nu wel wat beter tussen jullie zo met de feestdagen? leuk een babyborn voor Mare! Kan ze die lekker moederen en de fles geven over een tijdje.

bam, wil je niet zoveel leuke links hier neerzetten? Wil je dat ik failliet ga ofzo

Star, hoe gaat het met Pietje? Vind Ciara het leuk?

Amalia, haha slapen met de jas aan. Jonathan slaapt ook wat meer als het wat kouder is, mijn moeder zei dat dat wel normaal is.

Hmmm mijnheer begint al een beetje wakker te worden. Ik ga nog proberen wat truitjes in de uitverkoop te scoren want hij groeit overal uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe ging het Ties vandaag, Bridges? Was ie een beetje het mannetje of toch echt goed ziek geworden?

Jemig, wat is het guur buiten. Brrrrr. Ik ben niet lief. We hebben voor Sam een nieuwe bed gekocht. Nouja, nieuw bed. Een oud nieuw bed. We wilden eigenlijk een lifetime bed voor haar maar toen bleek dat de hoogslaperversie die zij wil zo'n 1000 euro kost met alles erop en eraan en dat gaat dus even niet gebeuren. :-) Dus heb ik op marktplaats een minihoogslaper voor 50 euro gekocht maar dat is grenen. Niet mooi. Dus verven.

Eduard staat het nu te schuren en ik zou het in de grondverf zetten maar ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud. Slecht he? Nouja, IEMAND moet op de kleintjes passen, niet waar?

Verder zouden we eigenlijk Sam en Gijs samen op 1 kamer gaan leggen maar we hebben ons bedacht. Cas blijft gewoon voorlopig nog bij ons, die krijgt toch nog nachtvoedingen. We gaan wel een roomdivider kopen of een kast als roomdivider en dan ligt hij wel in een soort apart kamertje in onze kamer. En als hij dan over kan naar een groot bed dan krijgt hij samen met Gijs een stapelbed.

We kunnen boven op de 2e verdieping wel een kinderkamer maken maar ik wil met al mijn kinderen op dezelfde verdieping slapen zolang ze nog zo klein zijn.

Zucht, Cas heeft weer een poppetje van z'n mobiel te pakken. Dat ding kan dus ook opgeruimd worden, hij sloopt 'm alleen maar.

Eddie het Gansje is leuk! Wij hebben Gonnie en d'r rode laarsjes. En dan is ze d'r rode laarsjes kwijt en die zijn gepikt door Gijsje het Gansje. En dan krijgt ze terug en dan kunenn Gonnie en Gijsje samen door de plassen stampen. Lieve verhaaltjes zijn dat!

Wij hebben er trouwens een nichtje bijgekregen. Niet echt iets waar ik warm voor loop, we hebben vrijwel geen contact met Eduard's broer en z'n postorderbruid. We zien ze wel eens bij mijn schoonouders en dan weet hun zoontje niet eens wie Eduard en ik zijn. Ze zijn na de geboorte van Cas hier wel geweest (moest toen perse op stel en sprong 's avonds laat, idioot gewoon) maar toen lag ik al op bed en heb ik ze niet gezien. Wel hun cadeau. Een doos billendoekjes. Niet eens de goeie. Dus we moeten nog wel een debiel cadeau verzinnen. (ach, ik moet niet zeuren, Gijs en Sam kregen GEEN cadeautje )

Ok, even posten en dan toch maar even gaan kijken bij de husband. Moral support leveren.

Jinny, spannend zeg, nu alweer 37 weken (geweest ondertussen)! Al enige buik-activiteit te bekennen? Was Thomas eigenlijk te vroeg of te laat of precies op tijd?

Heb je de geboortekaartjes eigenlijk online besteld? Of gewoon in D. bij een drukker? Of maak je ze zelf?

Mamax: en, hoe vond man de jurk? Vond die wikkeldoek voor de baby ook wel erg leuk hoor, hou ook wel van die tuttige meisjesdingen! Wordt zelf zo ondertussen ook wel erg nieuwschierig wat er nu in mijn buik zit, een jongen of meisje....

Amalia: leuk dat de borrel een succes was! Was dit de eerste kennismaking met de buren?

Juud: klinkt goed, dat kerstdiner! Smaakte het ook goed?
quote:Helenita2 schreef op 27 december 2007 @ 13:33:

Hoerrrrrrraaaaaaa!!!! Ties, grote vent, twee jaar! Gefeliciteerd Bridges en man (en baby 2 natuurlijk) met jullie kerel. Ik hoop dat 'ie een goede nacht slaap heeft gepakt en is opgeknapt (was ik even in de war, dacht dat hij de 31e harig was, sufffff).

Harig????
Ceetje vindt Pietje erg leuk Mal.

Fijn dat het zo super gaat met Jonathan, klinkt toch allemaal hartstikke positief

Debieler dan een doos billendoekjes? Hmmmmm. Dat gaat moeilijk worden.
't Is echt iets van griep denk ik (koorts, spierpijn, overgeven, diarree). Maar de mix van garnalensalade, surimisticks, slagroomtaart, zalm, varkenslapjes, chocolade, rode wijn, chips en rode kool (en dan van alles net even te veel)van gisteren zal wel geen positieve invloed hebben gehad... Pff, ga nu echt even liggen (ben nooit ziek dus als ik wat heb denk ik altijd dat ik dood ga ).
quote:Maleficent schreef op 27 december 2007 @ 13:49:

[...]

Harig???? Moet dat arme jochie nu al scheren?
quote:Helenita2 schreef op 27 december 2007 @ 13:50:

't Is echt iets van griep denk ik (koorts, spierpijn, overgeven, diarree). Maar de mix van garnalensalade, surimisticks, slagroomtaart, zalm, varkenslapjes, chocolade, rode wijn, chips en rode kool (en dan van alles net even te veel)van gisteren zal wel geen positieve invloed hebben gehad... Pff, ga nu echt even liggen (ben nooit ziek dus als ik wat heb denk ik altijd dat ik dood ga ).Ben je stiekem een man?
Cd, lekker rustig aan doen, meis, wij snappen best dat het zwaar is en dat als kevin even slaapt dat je niet meteen naar de computer rent om hier te gaan lezen/schrijven. Fijn dat het kamertje zo goed als klaar is!

Cin, wat wordt de kleur van het bed, laat me raden, roze? Denk ook wel dat Gijs en Cas straks op dezelfde kamer een betere optie is, die schelen veel minder in leeftijd en Sam wordt straks al echt een dametje.

Naatie, lekker hoor een kilo eraf! Dat is meestal wel anders na de kerst.
Rissie, fijn zeg, een goede echo! 12 weken alweer, dat gaat ook hard zeg!

Star: leuke vogel! Is Ceetje ook heel voorzichtig daarmee? Of trekt ze de veren er zo uit? haha

Cin, wat een geweldige foto van Gijs zeg! Echt prachtig! En wat een bos haar zeg! Heeft Cas dat ook zo?
Mal> Hoe raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad je het zo!!!

Eduard wil het eigenlijk niet roze maken want hij voelt al aan dat hij het dan ook weer ooit wit moet gaan maken. Maar ik heb beloofd dat dat niet hoeft. (als het dan toch moet dan vertel ik hem dat tzt wel weer, wie dan leeft, die dan zorgt )

quote:[

Cin, wat een geweldige foto van Gijs zeg! Echt prachtig! En wat een bos haar zeg! Heeft Cas dat ook zo? Nee, nog niet maar dat zegt hier nog niks. Gijs had tot z'n eerste verjaardag ook amper krullen en nu dus heel veel. Cas is wel lichter geworden dus dat wordt ook een blondje, misschien donkerblond, net als Sam. Ik ben ook heel benieuwd!!!
Beterschap Helen, ik snap wel wat je bedoeld hoor in tegenstelling tot Star, als je nooit ziek bent ben je veel beroerder dan iemand die regelmatig wat heeft. Ik heb echt bijna nooit koorts, als ik het dan heb is het meteen heel erg (laatste keer flauwvallen plus een koortstuip). Ik dacht dus de laatste keer ook dat ik doodging. En ik ben geen man.
Beterschap Helen! Lekker onder de wol!

Haha Cin, postorderbruid??? Spannend

Echt gaaf zijn die lifetime bedden hè? Ik sta ook elke keer te kwijlen als ik dat boomhut bed zie. Die hoogslaper. Zo gaaf!

Mal wat fijn dat het goed met Jonathan gaat. Lekker voor hem dat hij nu zo goed kan lopen! Dan wordt zn wereld ineens een stuk groter!

Helen, beterschap. Tja sommige mensen zijn nou eenmaal zieliger als ze ziek zijn. Haha..grapje
Vogel heeft al zijn veren nog CD
Ow Bridges, heel herkenbaar hoor, dat volproppen van kind! Hier hetzelfde gebeurd! Op een gegeven moment zei ik echt boos dat als het nu niet afgelopen was dat ik dan naar huis zou gaan met Kevin! Hij kreeg allemaal spekjes en het was al 19:00 uur geweest! Dadelijk wil hij niet slapen van al die suiker dacht ik en dan zit ik ermee!

En Ties ook al op het potje geplast, goed zeg! Kevin heeft dat laatst ook gedaan, een paar druppels. Die wilde er eerst ook niet op zitten, begon dan gelijk te huilen. Dus als ik nu naar het toilet ga, zeg ik ook tegen hem; kevin ook plasje doen? Dan pakt ie zelf het potje, gaat erop zitten en doet net alsof ie hard drukt, en maakt zo'n pssst geluidje, met z'n broek nog aan haha. En laatst deed ik dat dus toen ie uit bed kwam, hij wilde geen schone luier aan en toen vroeg ik of ie eerst op het potje wilde plassen, dat wilde hij wel, dus toen deed hij ook een plasje! Ik helemaal trots natuurlijk!

Hij is nu gelukkig wel vertrouwder met het potje, dat scheelt al.

Ben er ook nog niet echt mee bezig hoor, meer zo nu en dan.

Haha Jinny, goeie actie van die kaart. Heb je hem nog wel verstuurd?

Wel lief van haar trouwens!
Volgens mij ben ik aardig bij of niet? Er wordt nu ook weer zoveel bijgeschreven dat ik weer de draad kwijt ben, haha.

Bridges: las nog wel dat Ties ziekjes was gister. Is hij nu wat beter? Zou wel sneu zijn ja, dit jaar ook weer ziek...

Raamschildering gelukt? Wat krijgt Ties eigenlijk van jullie voor z'n verjaardag?

Hier wordt het niet echt uitbundig gevierd hoor, gewoon opa/oma/ouders en broer/zus, en oom en tante van vriend.

Heb een taart bij de Hema besteld met een aap erop en tekst: Hoera, Kevin 2 jaar! En een slinger van woordslinger.nl (nog bedankt voor de tip Mamax!) met Hoera, Kevin is jarig!

Voor de rest niet teveel drukte, dat trek ik nu echt niet. De afgelopen 2 dagen waren al vreselijk vermoeiend en dan hoef ik nog niet eens veel te doen zelf!

Vannacht dus behoorlijke buikkrampen gehad (was even bang dat het zou beginnen) en moest ook spontaan huilen om mijn lieve Bobby die ik nog steeds mis. Al met al weer een beroerde nacht gehad dus.

Vanmorgen lekker blijven liggen toen Kevin wakker werd, vriend ging eruit met hem.

Nou, ik ga eens even wat doen hier in huis, want ook dat is nu dringend nodig.

Vriend is naar de bouwmarkt nu om nog wat dingen te halen, zijn kantoorruimte is ook bijna klaar, dus dan kan gelukkig ook zijn kantoorrommel eindelijk uit de vensterbank en van de eettafel!

Dat ruimt lekker op hier!

Nou, tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven