Bar Too Much * 189 *

25-11-2010 12:22 770 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kan nog steeds geen plaatjes plakken, maar niet minder gemeend:

WELKOM IN ONZE NIEUWE EN FRISSE BAR!

Ja, het sneeuwt nog steeds, maar het is niet meer zo koud.
Hier is het ook niet koud, nog wel steeds erg winderig. Saartje vindt de wind erg leuk, ze wordt er helemaal jolig van op haar oude dag.
Haha lekker toch.

We hebben gisteren een heel klein stukje gewandeld langs de Detroit River. Ik wilde graag zien hoe die er dichtgevroren uit zag. Maar de wind daar was erg hard en snijdend koud, terwijl het bij ons thuis nèt onder nul was.
Zoon is er.

Latex!
Doeg!
Hé, de American Robins zijn terug!

Zou het dan toch voorjaar worden?

We noemden ze in het begin 'roodborstmerels' je ziet ze net zo vaak en ze zijn net zo groot als merels, maar vanaf september waren ze weg.
quote:Jonari schreef op 07 februari 2011 @ 18:49:

Hoop dat Vriend snel weer opknapt. Nog steeds hevig 'in love' Hippie? Leuk is dat

Jootje, ik ben hevig onder de indruk van deze man!

Helaas is ie nog steeds niet goed te pas, was vanmiddag even bij hem, maar o, wat is ie ziek!

Heb de knollen op en moet nog een gesprek ( gevecht ) aan met zoontje's paps.... En ik zie er zoooo tegenop....
Hallo lieve vriendinnetjes, Hipperdepip, hoe is het gesprek verlopen?

Waarom zag je er zo tegenop?

Jij bent een Powerwoman, kracht, vastberadenheid.... daar kan geen kerel tegen op hoor.

Jij kan dat...........
Wies!

Dank je wel! Vervelende is wel, jij en ik denken er zo over. Ex toch echt nie! Die schroeft me de duimschroeven aan en dat op een heul erg verkeerd moment!

Hoe vergaat het jou lieverd?
Een week zon en mild temperatuur heeft me veel goeds gedaan. Ik ben net terug ik heb een uur vannacht geslapen. Ik ga straks mijn kindjes ophalen en knuffelen. Daarna hoop ik te kunnen slapen.
Welkom terug Mefs!

Je hebt het fijn gehad he? Mooi! En knuffel ze!
Borreltijd!
Ah, hier is het nu 17.42. De ballen zijn dus nog warm
ehhh 17.43 dus. Snel dooreten.
Mogge, koffie, duf gevoel, grijs buiten, zoontje is weer ziek, dus verplicht thuis.... Nah, maak er wel een gezellig dagje van dan!
Wat vervelend dat zoontje weer ziek is. Hier ook erg grijs buiten, wat een verschil met dat mooie weer van gisteren. Kreeg zomaar zin om wat aan de tuin te doen. Poes van de buurman kwam me gelijk helpen Heb sinds begin december zelf geen kat meer, mis het wel heel erg. In het voorjaar maar op zoek naar een nieuwe!
Kan me er wel wat bij voorstellen Jo, dat je poes mist!

Wordt het er 1 uit het asiel of een kitten? Lekker gewerkt in de tuin, datmis ik dus,ik heb een klein schiettuintje waar niet veel aan te werken valt...

Strkasmet zoontje naar HA en hopen dat het niet is wat ik denk dat het is... Duimmaar flink voor ons, want ik zit nu aan de eettafel en zoontje ligt op de bank 5 meter van mij af en hier hòòr ik zijn darmpjes te keer gaan!
Ik duim voor je. Ik hoop dat het snel over is. Zieke kinderen, het is zo zielig, en als ze niet huilen nog zieliger.
*duimt*

Ben je al terug Bloem?

Wat een leuk vooruitzicht Jo! Zou ik ook wel nog een kat willen, maar eigenlijk heb ik om praktische redenen besloten dat Pluis de laatste is. Had ik bij de vorige twee trouwens ook al besloten, vóórdat Pluis kwam aanlopen, dus je weet maar nooit

Duimt heel hard mee en een dikke knuffel voor Hip en Zoontje.

Voor Joman hoeft een nieuwe poes ook niet zo erg, maar ik vind een huis zonder kat maar niks. Ben er nog niet helemaal uit of ik er een (misschien wel twee) uit het asiel haal of een kitten. We zien wel.
Zoontje ligt in ziekenhuis en heeft 2 klisma's gehad. Heeft helaas niet de uitwerking waar we op hadden gehoopt. Hij blijft overgeven dus een infuus. Zijn dunne darm zit full of shit en dat moet eruit. De maag is ook vergroot wat duid op irritatie. We hopen allemaal ( vrees zelf tegen beter weten in ) dat het infuus de verlichting geeft die nodig is, zo niet dan wordt het wederom een operatie.

Ik moet even een paar foontjes plegen, eten, douchen en dan ga ik ook logeren in het beste hotel wat je je maar kan bedenken.....

Ondanks mijn shit wens iknullie allemaal een fijn weekend!
Verdorie, Hip. Niet weer Het zit jullie ook niet mee hoor. Veel sterkte voor jou en de kleine man
Sterkte met je menneke. Wat een rot dag vandaag.
Ja, Mefs, het leven is soms helemaal niet eerlijk
Voor Yet, als ze nog komt borrelen vannacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven