uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Frenkie, ha nou dat is je wel gegund hoor, iets wat je NIET herkent! Jij verdient ook wel een meevallertje. Ben je echt nog steeds aan het spugen? Bah vervelend zeg. Veel plezier morgen met de echo!

Bello, afknellen bovenbenen ken ik niet.

Beatle, groeiende buik dus wel, en helaas ook gepaard gaande groeiende kilo's, hier nu 4 kilo erbij, maar ik snoep ook veel te veel, erg slecht. Vandaag een extra boterham gegeten, dat hielp wel tegen het snoepgedrag.

Ben benieuwd naar jouw buik! Foto op hyves zetten?

Dos, haha net je verhaal op hyves gelezen, kan me nu helemaal voorstellen hoe het gaat met die honden enzo!
*neemt camerakabeltje mee naar huis vriend zodat ze foto's kan maken en op de laptop kan zetten en zo ook op hyves enzowww.. *

tot straks

YEAHHHH T VERVEN IS KLAAR !!

*danst rondje door de kamer*
Gefeli Zespri! Ben benieuwd!
@ coltje: bedankt voor de tip in peize.

Wij gaan ook altijd naar Peize als we naar de sauna gaan.

Ook een tijdje niet geweest, maar heb wel erg veel zin om te gaan binnenkort!

Wel jammer dat de arrangementen altijd met lunch zijn ipv avondeten.

Ik ga altijd veel liever er om 2 uur heen en dan 's avonds tot een uur of 11!

@ zespri: yeah! Op naar de volgende horde

@ nakur: zal binnenkort weer even foto's maken. laatste foto is van 18 weken, en volgens is er al een verschil met die, dusseh!

Maak je borst maar nat. Maarja, aan de andere kant, er zit een kind in me van een vader van 205 cm. Dus dat moet wel groot zijn
Wie is het nieuwe lid van de hyves die begint met een L? Maak je even bekend via je nickname!
Heb wat foto's geplaatst
Oh ik ga even kijken :-)
Goedemorgen!

:D

Ben er vroeg bij vanochtend. Wacht op een installatiemonteur.

We hebben een offerte gevraagd voor aanleg verwarming op zolder (zit er nu geen). En de zolderkamer wordt straks onze studeerkamer. En uren stilzitten in 15 graden is niet bepaald aangenaam.

Ben benieuwd wat dat geintje kost!
@ nakur: mijn buik staat op hyves hoor :D
Leuk beatle je foto ...

Nakur .. volgens mij wanneer ik naar mijn eigen buik foto die van Beatle en van jou bekijk verschilt t niet veel van elkaar qua grootte..
nog 6 uurtjes te gaan :D

Eerst maar even van het mooie weer genieten een dagje...

@ Nakur: inmiddels alweer een weekje niet gespuugd... hopelijk wordt dat 20 wkn niet spugen ;)

Verder leuke foto's op hyves!
Wat een weertje he, Frenkie? Heerlijk. Als ik niet zwanger was, was ik accuut op mijn fiets gesprongen. Maarja, de energie maar een beetje bewaren voor vanmiddag... (dan mag ik 10 km fietsen om zoon op te halen van school). Ook erg fijn dat de wind weg is. (en dat alle pannen nog op t dak liggen)

Succes met je echo vanmiddag, hopelijk is alles goed! Ga je ook vertellen of er een jongen of een meisje verwacht wordt?

Als je op DE praktijk bent, mijn schoonzus is de vk die 40.5 week zwanger is. Kan niet missen, ze is als het goed is vandaag een dagje op haar werk, dus... (niet vertellen hoor, van Viva, zit er niet op te wachten dat mijn hele familie straks meeleest...)

Ik denk dat ik eindelijk besloten heb welke kleuren ik op de babykamer wil: verkeersbord blauw, kikkergroen en spierwit. Lijkt me wel fris. En weer eens iets anders dan appelgroen en turqoise...

Nu nog op zoek naar behangetjes en stof in die kleuren... als iemand dat voorbij ziet komen...

Geniet van het mooie weer vandaag!
sosofie klinkt leuk die kleuren!

Hier ook heerlijk weer. Als pluiszoon straks wakker is maar even samen naar de speeltuin in de straat, altijd feest.

ga zo eens bij alle buiken foto's kijken, leuk!
Sosofie klinkt leuk die kleurtjes... Laat het je weten als ik t ergens tegenkom.

Frenkie.. hoe ging de 20weken echo ?

Vergeetachtigheid begint mij parten te spelen.. Heb vorige week een bus verf gekocht , natuurlijk de verkeerde.. Had bon goed bewaard , maar heb toch ergens de verfbus neergezet maar weet toch niet meer waar.. DRAMA.. Al 2 dagen aan t zoeken vind ik t vanmorgen in de kledingkast van vriend.

Vanmorgen stond ik bij de kassa , portomonee vergeten .. kon ik weer terug rijden naar huis.

Wil ik vervolgens naar de Gamma om die verfbus te ruilen , sta ik daar bij de balie met de bon ,, zonder verfbus..

En toen ben ik in huilen uitgebarsten bij de balie van de Gamma. Die man bij de balie wist even niet meer wat ie met mij aanmoest tot dat ik zei dat ik zwanger ben en echt mijn kont nog eens vergeet. Toen moest hij heel hard lachen en sloeg een arm om mij heen en zei .. Meisje .. rustig maar ik ken het van mijn eigen vrouw.. Wel erg lief van hem .. maar denk maar niet dat ik ooit nog die Gamma binnenstap.
Hallo dames,

Hier een fanatieke meelezer... Zelf ben ik uitgerekend op 6 juni. Omdat ik het erg leuk vind om verhalen van anderen te lezen/ horen lees ik regelmatig even mee.

Nu las ik dat jullie ook op hyves zitten, zou ik ook lid mogen worden? Ben namelijk erg benieuwd naar buikfoto's/ kinderkamerfoto's.

Groetjes,
Teacher .. sorry ik vind het een beetje *raar* dat iemand die al die tijd niet heeft mee geschreven in eens op onze hyves meeschrijft en kijkt.

Daar staan voor mijn gevoel toch ehm foto's die prive zijn. Ik vind het prima dat de dames waarmee ik al weken ehm maanden schrijf dat die het mogen zien.Soort van stukje vertrouwen hebben we opgebouwd afgelopen weken en maanden. Maar voor mij ben jij nog totaal een wildvreemde. Misschien wanneer je een tijdje mee schrijft hier dat t anders is maar voor nu vind ik (en spreek ik echt alleen namens mijzelf) het nog wat te vroeg dat je mee leest/kijkt op de hyves van de juni2011 dames.
@ teacher: ik deel de mening van zespri. Sorry!
Dames, geen probleem! Ik snap het wel. Ik blijf in ieder geval hier meelezen..
Sorry, teacher, maar daar sluit ik me bij aan. Wij zijn naar mijn idee gek genoeg een hechte gemeenschap geworden door de maanden heen. Van jou hebben we nog niet eerder wat gehoord en nu wil je ineens bij onze hyves meelezen (ook niet meedoen of meedelen, maar meelezen). Wat mij betreft nu (nog) even niet.
Nou hier schijnt nog steeds een zonnetje in huis :D

De 20 wkn echo ging goed! Ze hebben niks kunnen vinden gelukkig. Onze smurf(in) (we weten niet wat het wordt :D) lag dwars/in stuit met het hoofdje naar boven. Dat merk ik want zodra ik (veel) eet word ik misselijk :S Maar goed... het was voor sommige dingen even draaien, zoeken en porren. Daarnaast is ons smurfje erg aan het bewegen dus ook tijdens de echo.

De echoscopiste kon er erg om lachen en vond het een grappig kindje. Die smurf was zo erg aan het bewegen dat je op een gegeven moment zag dat hij/zij ging STAAN in mijn buik. uuuh hallo doe je een beetje zachtjes met je moeder!!

De hoofdomtrek en buikomtrek was allebei boven gemiddeld en de lengte was precies 20w4d dus dat kwam mooi uit.

Door het dwarse gedrag van onze smurf duurde de echo al met al ruim 20 minuutjes! En de dvd alweer bekeken :D

Dus hier ook gelukkig goed nieuws :D

Taart staat al in de koelkast, mijn ouders hadden al een supermooi en lief plantje neergezet (2 glazen vaasjes die in elkaar passen) dus helemaal happy!

Conclusie: Het wordt een: Dik, Grappig, Groothoofdig, Gemiddeld lange maar prachtig druktemakertje :D
Beatle, lees nu net over de verwarming op zolder. Ik ben daar wel erg benieuwd naar want wij zitten met hetzelfde als we ooit een tweede kindje willen. We hebben de cv al wel op zolder, jullie ook? Zou graag horen wat het bij jullie gaat kosten! En doen jullie 1 of 2 verwarmingen?

Oh, ga zo even op hyves naar je buik kijken, ben benieuwd!

Zespri, goed dat je vind dat de buiken niet zo verschillen, maar goed ook aangezien we allen in juni zijn uitgerekend.

Frenkie, goed zo, nog even 20 weken volhouden niet spugen! En wat fijn dat je echo goed was! En wat leuk dat hij/zij zo bewegelijk was! Wilden jullie niet weten wat het wordt? Of was het niet te zien?

Sosofie, haha jij kunt ook goed kleuren uitbeelden! Niet gewoon wit, nee spierwit en niet gewoon blauw maar verkeersbord blauw hihi. Klinkt trouwens goed.

Whahaha Zespri, wat heb ik gelachen om je verhaal! En dan zie man, ik zie het al helemaal voor me! Haha, nou het zal vast vervelend zijn geweest maar later kun je er vast om lachen. Ik had laast thee gezet en kieper ik zo kopje met thee in de prullenbak en stond ik daar met het zakje in mijn handen hihi.

Teacher, ik deel de mening van anderen, ik lees dat je het ook snapt. Je kunt natuurlijk wel hier op het forum meeschrijven als je wilt! Volgens mij zijn er ook andere sites trouwens waar je buikfotos en babykamers kunt kijken oa babybytes.

Is trouwens de naam met de L op hyves al opgelost of ben jij dat dan teacher?

Ik was dit weekend vreselijk moe en alles, gister ook erg vroeg naar bed en vanmorgen om 6 uur klaarwakker en weg was mijn moeheid! Bandenpijn is ook weg dus ik vermoed dat ik weer uit de groeispurt ben die veel energie vraagt. Nou ja, als dat het is kan ik het de volgende keer tenminste herkennen.
@ Nakur: we wilden niet weten wat het wordt...

@ vergeetachtigheid: ik ken dat ook wel hoor haha! Heb ook om je verhaal gelachen Zespri en nu ook om Nakur met der kopje thee. Ik verplaats ook de spullen die ik en manlief dan niet meer terug kunnen vinden. Denk aan bestek in de voorraadkast leggen enzo.

Vanmiddag ook nog geslaagd voor een eigenlijk veelste dure broek en een rokje. :D

Helemaal blij...
Net alle fotos bekeken, leuk om te zien hoor! Zespri, vooral die 2 fotos naast elkaar zijn leuk, kun je goed verschil zien! Wij maken ook om de 2 weken fotos (maar ben zo'n nerd dat ik niet 2 naast elkaar kan zetten op hyves) maar zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit.
Frenkie gefeliciteerd met jullie gezonde, beweeglijke, eigenwijze smurf(in)!! en jullie zijn dus een van die stellen die het geduld kan opbrengen te wachten tot het eruit is

om het geslacht te weten.............

Heeft iedereen nu de 20 weken echo gehad? volgens het tabel pluis en dionne nog niet, maar pluis klopt niet toch?

die weet het toch al? En dionne? tijdje niets van gehoord? of is dat mijn verbeelding..

Ben het eens met overige meningen betreffende teatcher trouwens.....

We zijn net weer naar de VK geweest voor controle. Was goed, hartje duidelijk aanwezig, ook soort getik, ze zei dat dat de hartklepjes zijn. Ik zei dat ik haar elke dag voel. Toen zei ze dat ik me tot week 28 niet ongerust hoef te maken als ik haar een dag niet voel, dit betekent dat ze wel beweegt maar ik het niet voel. Na de 28 e week moet je in principe 10 bewegingen per dag voelen van je kindje. Als je het een dag niet voelt, moet ik met haar bellen zei ze. (10 bewegingen zijn niet perse 10 losse bewegingen, maar ook bv 3 achter elkaar stomp-stomp-stomp).

Goed om te weten dacht ik!

De muren van de babykamer zijn mooi geworden! Vandaag heeft belloman grijze saus gekocht; we willen dat het er uiteindelijk ongeveer zo uit komt te zien

http://www.babybytes.nl/babykamers/post29/Meisjes-kamer!

Wat vinden jullie daarvan?

Ach arme Zespri, wat een gamma-ervaring....rot is dat he, helemaal als je normaal niet zo bent. ik ben altijd wel wat warrig, dus nu alleen een beetje extra.

had gister ook een jank-aanval. liep met hond buiten en die kwam een andere hond tegen. ze vonden elkaar niet zo leuk, dus dan is het voor mij altijd een hoop trekwerk (m'n hond is 55 kilo). tijdens het weglopen pak ik hem bij zijn halsband, maar voor hem was dit in het heetst van de strijd dus hij gromt naar mij. Ik kon het even niet relativeren en werd heel boos en verdrietig. liep ik daar te janken op straat. snel naar huis, gelukkig belde belloman net en kon ik even stoom afblazen.

Komt ook omdat ik soms wat opzie tegen de tijd dat ik een hele dikke buik heb en met hem moet lopen. er zijn gewoon bepaalde honden die hij niet leuk vind, of andersom en dan moet je even flink optreden. zag het even helemaal niet zitten.

na 10 min flink janken was het weer over. tis verder een schatje hoor, maar wel een ongecastreerd reutje

naja, volgende week voorlichting hond in huis baby op komst, hopelijk steek ik daar wat van op! en wordt ik wat rustiger over de toekomst.

heb nog geen foto's op pc staan van mijn buik, maar wel een paar gemaakt vanavond. dus die van mij komen binnenkort ook op hyves. beloofd!

lfs bello
http://www.babybytes.nl/babykamers/post29/Meisjes-kamer!

ging niet helemaal goed, deze wel hopelijk...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven