Backpacken Zuid Afrika

08-02-2011 15:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een reisgenootje voor 3 á 4 weken Zuid Afrika! Liefste in Maart of Mei! Trekken van Johannesburg naar Kaapstad! Ik ben zelf 24 jaar.
Zuid Afrika is super mooi, maar of backpacken nou een heel slim idee is? Ben je man of vrouw?
Je kan je oproepje beter op het prikbord zetten. Ik zou trouwens nooit in een oproepje zetten dat je overal voor in bent.
Hoi,

Ik ben een paar jaar geleden alleen gaan backpacken in Zuid Afrika en het is me heel goed bevallen! Prachtig land, aardige mensen, veel te zien en te doen. Absolute aanrader!

Mocht je geen reisgenoot vinden, of geen auto willen huren, kijk dan ook even op www.bazbus.com Dat is een bus voor backpackers die een aantal routes door Zuid Afrika rijdt. Ook van Johannesburg naar Kaapstad trouwens. Je kiest een traject en kunt onderweg uitstappen wanneer je wilt. De bus stopt in de meeste gevallen voor een hostel en als dat niet zo is, staan er mensen van het hostel om je op te halen. Ideaal!

Heel veel plezier!
quote:eefje1980 schreef op 08 februari 2011 @ 16:26:

Ik zou trouwens nooit in een oproepje zetten dat je overal voor in bent.
quote:coffeelover schreef op 08 februari 2011 @ 16:56:

Hoi,

Ik ben een paar jaar geleden alleen gaan backpacken in Zuid Afrika en het is me heel goed bevallen! Prachtig land, aardige mensen, veel te zien en te doen. Absolute aanrader!

Mocht je geen reisgenoot vinden, of geen auto willen huren, kijk dan ook even op www.bazbus.com Dat is een bus voor backpackers die een aantal routes door Zuid Afrika rijdt. Ook van Johannesburg naar Kaapstad trouwens. Je kiest een traject en kunt onderweg uitstappen wanneer je wilt. De bus stopt in de meeste gevallen voor een hostel en als dat niet zo is, staan er mensen van het hostel om je op te halen. Ideaal!

Heel veel plezier!En een Coast to Coast! Een superboekje met per regio en stad leuke hostels e.d.
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven