Fotobehang

08-02-2011 21:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben van plan om 1 muur op mijn kamer opnieuw te behangen, dit word de muur achter mijn bed. Mijn idee was fotobehang. Ik heb een voorbeeld gevonden wat mij aanspreekt, maar het is het net niet helemaal. Op internet heb ik proberen te zoeken naar een alternatief maar heb het nergens kunnen vinden. Kan iemand mij misschien helpen aan varianten van deze afbeelding?:

http://www.fotomuur.nl/?p ... bitem=107&sub=102&id=1267

Dankjewel!!
Bij praxis verkopen ze ook fotobehang.

Misschien hebben ze daar wat je zoekt.
Ik heb een wand met fotobehang in de slaapkamer van Eijffinger, heeft veel soorten, alleen niet heel goedkoop.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik kan je voorbeeld niet zien maar vanaf as maandag is het bij de lidl in de aanbieding
Klik

Is dit wat? Je kan ook zelf een foto mailen, dan maken ze daar een wandje behang van zag ik.
Op behangtotaal.nl en fotobehangsite.nl staan mooie afbeeldingen.

Je hebt me trouwens op het idee gebracht, dit wil ik ook in mijn toekomstige nieuw optrekje. Heb al mooie voorbeelden gezien.

Succes ermee!
http://www.kleurmijninter ... x.php?c=105&nm=fotobehang

Dit is de site..heel veel keuze. Ik heb de mijne daar ook vandaan en laten bestellen bij een behangwinkel.

Nog steeds heel blij mee.
Bedankt voor de reacties allemaal! Hier kom ik weer een stukje verder mee:)
voor diverse leuke interieur tip kunt u ook eens kijken op www.jewanddecoratie.nl

hier hebben ze uniek fotobehang maar ook de coolste raam folie

hier hebben ze echt super gaaf uniek fotobehang ook maken ze je eigen foto op fotobehang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven