Gedrag hier op dit forum

08-02-2011 21:28 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Conform de wetten van de V-Mods:

Men neme een kooi met apen. In de kooi wordt een banaan opgehangen, daaronder staat een trap. Het duurt niet lang of er gaat een aap naar de trap, maar zodra hij er een voet opzet, worden alle apen natgespoten. Een poosje later probeert dezelfde aap of een andere aap het nog eens, met hetzelfde gevolg: weer alle apen nat. Als er daarna nog een aap de trap op wil, zullen de andere apen hem dat beletten.

Nu halen we één aap uit de kooi en brengen een nieuwe aap naar binnen. De nieuwe aap ziet de lekkere verse banaan en wil de trap op. Tot zijn grote schrik springen alle andere apen hem op zijn nek. Na nog een poging weet hij het al: als ik de trap op wil dan wordt ik in elkaar geslagen!

Dan halen we een volgende aap uit de kooi en weer een nieuwe gaat er in. De nieuweling gaat naar de trap en krijgt direct een flink pak slaag. De vorige nieuwe aap neemt enthousiast deel aan de afstraffing.

Een derde oude aap gaat er uit en een derde nieuwe aap komt er voor in de plaats. Hij gaat naar de trap en krijgt slaag. Twee van de apen die op hem inbeuken hebben geen idee waarom je de trap niet op mag. Oude aap vier eruit en nieuwe aap vier erin, enzovoort, totdat alle oude apen die ooit zijn natgespoten zijn verwisseld voor nieuwe. Niettemin gaat er nooit meer een aap de trap op.“Waarom eigenlijk niet,? ” “Dat zijn we niet gewend"

Bye , Have a Nice Day
Morgen half 6 de wekkerT, zit ik hier een beetje wakker te zijn en bananenliedjes te luisteren. Had echt alLANG moeten slapen.

Oe! Dat brengt mij op de Banana's in Pyjama's, herrinnert u zich deze nog, nog, nog?
Aaaah zooo:

I move to you...you move to me???
*ziet nu ineens het hele complot, maar zwijgt uit angst voor represailles*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:bolletje84 schreef op 08 februari 2011 @ 22:47:

Zijn hier ook groepjes dan???

*tikt op schouder en fluistert:*

Ik zweer het je er is een samenzwering aan de gang hier, ze hebben geheimtaal, paraplu in de hand en een allluminium hoedje op het hoofd.En ze doen zich voor als kutapen. Als je ze ziet.... run in the forest run ok?

* Pas op! : Het is Levusgevaarluk, je flikkert zo van de trap*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2011 @ 22:54:

*ziet nu ineens het hele complot, maar zwijgt uit angst voor represailles*

Zie je! Dat bedoel ik....

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Suze2hier schreef op 08 februari 2011 @ 22:50:

Soleil, ik hoor wat je zegt. Wellicht

Moeten we tijdens een hei-sessie met het team de randvoorwaarden scheppen? Of anders minstens de competenties beschrijven? Doen we nog een stevig rondje feedback en dan hebben we de teamspirit weer helemaal getackeld.Je vergeet nog dat we dan ook de targets moeten vaststellen en een integrale aanpak op papier moeten zetten. Vervolgens kunnen we het nieuwe plan implementeren. Als we een stukje capaciteit missen, stel ik voor dat we een gedeelte outsourcen. Dit is echt een grote opportunity, die moeten we goed managen, zodat we de beste resultaten halen in Q2.
Ooh, waarom forum ik mobiel?!

Mijn favoriete bananasongs:

Bananen groeien nooit alleen -bert&ernie

Bananas in pyamas

Bananaphone (snelle uitvoering)

Bananenlied

Monkeysongs:

Me and my monkey -robbie williams

Monkey baby - scissor sisters

I am the monkey, i van go anywhere (weebl stuff)

Etc etc
@Enn

*bolletje fluistert: bedankt voor de tip, ik snapte al niet wat ik in een kooi met kutapen die een hoedje dragen en een paraplu boven hun hoofd houden moest*

*bolletje was in totale verwarring en had een black out in de kooi na het zien van het onrechtmatig toebrengen van letsel aan een mede aap*
quote:Enn schreef op 08 februari 2011 @ 22:55:

[...]

Zie je! Dat bedoel ik....

Ik geef je 1 tip

Koop morgen de krant, kijk in bij de oproepjes en zoek naar de boodschap:

Jij, lief banaantje

Laten we elkaar ontmoeten onder de klokken die geluid gaan worden in een apenkooi daar zal ik mijn verhaal uit de schillen doen
Het is hier diepzinnig.
Kunnen jullie even stoppen met posten, ik moet de hond uitlaten
Morgen zijn de bananen in de bonus....
Soleil, beleidsstrategieen, meerjarenplannen en natuurlijk een visie. En als we dat plaatje rond hebben rolt daar met wat interactie van deelnemers aan de managementgame vanzelf een missie uit.
quote:Frankie33 schreef op 08 februari 2011 @ 22:59:

Het is hier diepzinnig.Dieper dan diep kan gaan Frankie..... be aware!
Wat is dat nou weer voor codetaal, SD? Die staat niet in mijn geheimtaalboekje
De komkommers zijn in de bonus: 2 halen 1 betalen. Lusten apen komkommers?
quote:bolletje84 schreef op 08 februari 2011 @ 22:58:

@Enn

*bolletje fluistert: bedankt voor de tip, ik snapte al niet wat ik in een kooi met kutapen die een hoedje dragen en een paraplu boven hun hoofd houden moest*

*bolletje was in totale verwarring en had een black out in de kooi na het zien van het onrechtmatig toebrengen van letsel aan een mede aap*Nee niet waar! Dat was omdat je ook op je kop van de trap bent gevallen..... Kenjeheulemaal nix an doen hoor
Alleen als ze vergeeld zijn en half uitgedroogd zodat ze krom gaan staan. Ze zijn dan ook gemakkelijker te pellen..

De komkommers hè.
quote:banaanaap schreef op 08 februari 2011 @ 23:00:

Morgen zijn de bananen in de bonus....Wat kosten ze?
@Enn

Nu snap ik het!!

*bolletje wrijft over haar eigen bolletje..ooeeh dat deed pijn! Vandaar die bult!*
Volgens mij is het TO toch zowat gelukt om boven te komen

quote:Suze2hier schreef op 08 februari 2011 @ 23:00:

Soleil, beleidsstrategieen, meerjarenplannen en natuurlijk een visie. En als we dat plaatje rond hebben rolt daar met wat interactie van deelnemers aan de managementgame vanzelf een missie uit.Ik mis nog die neuzen die allemaal dezelfde kant op moeten wijzen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
@ Bolletje: Morgen wel de krant kopen he? We sms-en over de clues ok?
quote:Enn schreef op 08 februari 2011 @ 23:04:

[...]

Wat kosten ze?
quote:S0LEIL schreef op 08 februari 2011 @ 23:07:

Volgens mij is het TO toch zowat gelukt om boven te komen

[afbeelding] Eindelijk boven nóg geen banaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven