Aan de dames...
woensdag 9 februari 2011 om 12:10
woensdag 9 februari 2011 om 12:14
woensdag 9 februari 2011 om 12:14
woensdag 9 februari 2011 om 12:18
Ralfie, wij zijn je vriendin niet en het is onmogelijk te voorspellen - voor ons al helemaal niet - hoe ze gaat reageren als je opbiecht dat je dat ene weekend in een bordeel hebt liggen krikken.
Dus je vertelt het of je houdt je hele leven lang je mond ( en dan is het hééééééél erg te hopen dat je vrienden ook niets doorverteld hebben aan hun eigen vriendinnen, of aan andere vrienden )
Dus je vertelt het of je houdt je hele leven lang je mond ( en dan is het hééééééél erg te hopen dat je vrienden ook niets doorverteld hebben aan hun eigen vriendinnen, of aan andere vrienden )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 februari 2011 om 12:18
Oh, jij bent zélf die vriend? In that case: waarom wil je zonodig een "vaste" relatie? lekker veilig? Of omdat je dan - ook -iemand hebt die in al je andere behoeftes voorziet?
Wees een vent en vertel gewoon wat je aan het doen bent. Dan heeft je vriendin ook een keus, as in: een échte leuke man zoeken!
Wees een vent en vertel gewoon wat je aan het doen bent. Dan heeft je vriendin ook een keus, as in: een échte leuke man zoeken!
woensdag 9 februari 2011 om 12:20
Als mijn vent zijn tampeloeres na 7 jaar ergens anders in wil hangen zou het me werkelijk aan mijn derriere oxideren of hij dat nou bij schattig meisje van kantoor of bij een hoer doet hoor!
In beide gevallen vindt hij zijn kleren in een plastic tasje aan de buitendeur.
In beide gevallen vindt hij zijn kleren in een plastic tasje aan de buitendeur.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 februari 2011 om 12:20
Goh, ik denk dat mijn glazen bol vrij accuraat was dit keer. Weer een topic van Ralfie.
Ralfie als je dan zo'n ontzettend eerlijk persoon bent als je steeds zegt te zijn, waarom heb je het ons dan nu inmiddels drie keer verteld, maar je vriendin nog steeds niet?
Welk verhaal je er ook van maakt. Je hebt een fout gemaakt en je moet op de blaren zitten. Daar kunnen de volgende 5 topics die je wellicht gaat openen niks aan veranderen.
Ralfie als je dan zo'n ontzettend eerlijk persoon bent als je steeds zegt te zijn, waarom heb je het ons dan nu inmiddels drie keer verteld, maar je vriendin nog steeds niet?
Welk verhaal je er ook van maakt. Je hebt een fout gemaakt en je moet op de blaren zitten. Daar kunnen de volgende 5 topics die je wellicht gaat openen niks aan veranderen.
woensdag 9 februari 2011 om 12:23
woensdag 9 februari 2011 om 12:23
quote:N0mi schreef op 09 februari 2011 @ 12:20:
Aaah hier is topic nummer 3!!
Als wij nou zeggen dat een onderonsje met een prostituee erger is, ga je dan je verhaal aanpassen, en je vriendin opbiechten dat je een seksrelatie hebt?Zullen we vast stemmen wat we morgen als éénduidig antwoord gaan zeggen?
Aaah hier is topic nummer 3!!
Als wij nou zeggen dat een onderonsje met een prostituee erger is, ga je dan je verhaal aanpassen, en je vriendin opbiechten dat je een seksrelatie hebt?Zullen we vast stemmen wat we morgen als éénduidig antwoord gaan zeggen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 februari 2011 om 12:24
gatver. Ik zou me met een prostituee in ieder geval zelf heel vies vinden, alsof je de hele wereld hebt gehad. En blijkbaar ben ik dan zo weinig waard dan het zelfs voor 1 nacht niet te houden is. En sexrelatie: tja is wel een ander verhaal, maar eerlijkheid is het belangrijkst. Zou ik misschien nog wel kunnen vergeven, afhankelijk van persoon, vertrouwen etc. Maarre, kan jij niet beter een open relatie aangaan met iemand die dat accepteert?