Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Pff. Dat nieuws van Meave..

En een melanomen-topic op gezondheid.. iemand waarbij net een melanoom is geconstateerd vroeg om ervaringen. Dus ik wilde er voor gaan zitten, om mijn ervaringen te delen.

Paar keer mijn bericht geschreven, gewist, herschreven, gewist.

Pffff. Laat maar zitten. Alsof zij daar vrolijker van gaat worden, wat ik te delen heb. Ik in elk geval niet. Dat in combi met mijn bericht uit AK maakt dit een fucking klote kut avond.

Maargoe, ik schenk gewoon een wijntje in. Zit in de familie.

Alle reacties Link kopieren
Lieve Bammerdebam

Ik drink met je mee

en dat doe ik niet vaak

maar jep, al met al heb je een klote avond

drinken met vriendinnen mag dan

ik heb nog bessen van het slempweekend

zal eens even zoeken naar ijs

HUG!
Alex, waarvan/ waarom heeft Zoon dan zo'n stress?

Ach Meave, wat een akelig nieuws...

Mims, fijn dat je weer in je eigen huis bent! Wat een kutkerst voor jou zeg! Wel prachtig verhaal over die ouwe besjes! Kunnen je ouders nog wat van leren.

Hier lekker 3e kerstdagje. Loentje had een voetbaltoernooi, dus hij en Pompel waren de hele ochtend weg. Ik heb uitgeslapen (zus had alle meiden al mee naar beneden.. ) daarna nog lang in pyjama met z'n allen.

Aan het eind van de middag hebben we Leentje naar mijn moeder gebracht en zijn we met z;n vijven naar Bee-movie geweest. Was erg leuk! Lotje haar eerste keer in de bios en ze vond het prachtig.

Leentje heeft de afgelopen 2 nachten doorgeslapen (van 11 tot 7) ooooh.... als dat nou eens doorzet...??! Dan zou ik erg blij zijn! Knap er echt van op.
Ooooh Bam, wat een KLOTE-avond zeg!!!!

Ook ik zuip met je mee.

Ik drink mee op deze fucking klote kutavond. Dat het nu eindelijk maar eens een afsluiting mag zijn van dit fucking klote kutjaar.

*heft het glas*
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Cheers

opdat het komende jaar beter mag zijn!

(niet dat we de mooie dingen van dit jaar vergeten zijn,

maar er waren wel veel slechte!)
Pimpel, de afgelopen maanden zijn gewoon te druk geweest voor hem - al vanaf Sint Maarten ongeveer. Hij rolde ook van de ene festiviteit (wat hij, zoals alle kinderen, enorm spannend vindt) in de andere; Sint Maarten, intocht Sinterklaas, alles wat om Sinterklaas heen hangt, zijn eigen verjaardag, zijn allereerste kinderfeestje, kerst.. Komt daar bovenop dat ik vind dat Man het allemaal niet zo handig heeft aangepakt door hem er niet doorheen te leiden, maar door juist geïrriteerder dan normaal te reageren omdat Zoon nu eenmaal jengelig was en heel veel aandacht nodig had. En die laatste week was Man ook nog eens Heel Erg Ziek en kon Zoon zijn ei ook niet al te best kwijt hier in huis. Hij trok het gewoon allemaal niet zo goed.

Maar goed, ik zag hem vanaf eerst kerstdag gewoon helemaal tot rust komen en ontspannen (het haren plukken is ook direct stúkken minder geworden) en ben dus blij dat er na deze week nog een week kerstvakantie in zit, zodat hij helemaal even op adem kan komen.
Sneu voor het ventje Alex, ik wens jullie een rustige kerstvakantie!!
Ai, driewerf kut zeg, Meave. Het zit niet mee voor jullie, wbt de ellendige sterfgevallen.

Harentrekadvies: ik kom niet verder dan Negeren. Maar snap dat het moeilijk is. Moeten we even aan Tilalia vragen, MK plukte ook haar bolletje kaal.

Bentetje een dikke zoen op je Hulpverlenersgeest. (Maar ik vind het nog steeds stom want Jij bent nog altijd belangrijker dan de afdeling en de patiënten. )

Even een C/P uit Kasteel:

Net thuis van bijna-laatste-dag. Bij Tila was het helemaal leuk! Fijn om zulke lieverds te kennen waar je gewoon kunt uibuiken op de bank met in de ene hand een borrel en in de andere een chocoladenootje. Liefleuke kindjes, een Boomchickawawah!-man en een berg lekker eten. Op het werk moest ik even afkicken maar ik ben erg aan het opruimen en afronden, overdragen en afscheid nemen. Moet wel vaak slikken van de lieve dingen die gezegd worden. Mijn Vriendega schreef op haar kerstkaart: "wat zal ik je gaan missen..." Lief zeg, kreeg er een kleur van. Ook nam een huisarts uit mijn netwerk uitgebreid de tijd om te zeggen dat ze me zo waardeerde, omdat ik zoveel hart voor de patiënten heb en ik zo lekker snel schakelde. * Bloosem*

Morgen dus Laatste Dag. Mijn baas komt nog even gedag zeggen en een aantal mensen hebben al gezegd dat ze even komen zoenen voor einde van de dag. Leuk om zoveel mensen binnen een organisatie te kennen! En ingewikkeld afscheid nemen.

Ben helemaal fit gesport en uitgezwoten in de sauna. Weltrusten, lieve lieve meiden!
Ik moet vaker drinken

ik voel gewoon die paar slokken al!

trusten Bloes

we zijn bijna echte collegae die elkaar zo nu en dan op een overleg zien.

Gaan we samen lekker snel schakelen!
~heft ook een glas~
Wat wilde ik nou toch typen?
Bam, sterkte!

Meave, jij ook.

Harentrekadvies: Mk was een stuk jonger dan jullie kinders (20 maanden, ze begon ermee nadat ik was gestopt met de bv het was voor aar een inslaapding en een frustratieding), maar bij haar werkte het volgende (na telefonisch advies van kinderpsycholoog... iuk dacht dat het kind toch minstens stevig Van Lotje moest zijn... ) : kortwieken, zodat ze geen grip meer hebben, en een harige knuffel geven, waaraan ze kunnen plukken mocht dat mogelijk zijn. Afgelopen zomer begon ze weer even, maar toen konden we tegen haar zeggen dat ze met haar handen uit haar haar moest. Ze had het vaak niet eens door dat ze het deed.

Het stomme is, als Jommetje met z'n babyhandjes een pluk haar te pakken krijgt en trekt, doet dat haar niks. Hij heeft wel eens hele plukken uit haar kop getrokken, en het deed niet eens zeer!

**neemt een borrel en gaat weer naar haar breiselgebeuren**
~gaat op zoek naar het laatste restje Frangelico en drinkt lekker mee~

Cheers!

Op een mooi nieuwjaar, waarbij de mooie dingen van het oude jaar niet vergeten worden. Dat vond ik een erg mooie!
Later is nu
Op tv een special met allemaal artiesten die liedjes van Robert Long zingen.

Past goed bij mij en mijn drank en mijn overdenkingen....
Drinkt ook nog maar een glas op een veel en veel beter 2008 voor iedereen hier!!

Voor Mims wens ik dat ze kan wennen aan alle veranderingen, klein en ook heel groot en verder veel regenbogen en sterren.Voor Bam dat het struisvogelen niet meer nodig zal zijn en dat er maar veul gehoerd en sloerd mag worden. Voor Kjong heel veel compleet gezinssplezier, hier of daar of waar dan ook. voor Meave veel rust in huis en hoofd, geen akelige berichten meer, en succes in studie. Voor Toet ook veel rust in huis en hoofd en minder lasten op de schouders, veel werkplezier in nieuwe baan. Voor Xop minder gekwakkel en meer gemeet.Voor Dreamer minder hoofdpijn en meer schilderijen. Voor Bloes geen gezeik meer met die lul (en familie) en veel plezier van en met de Bloesjes. Voor Lil rust en antwoord op werkvragen en voortzetting van gezinsgenot, voor Bentetje geen gedoe in buik en of been of waar dan ook, gewoon een lekker gezond jaar met mooie gezin. Verano meer tijd voor Cheers. Ely een niet ronkende Zeefje en een vast barkruk in de kroeg. Voor Alex russsst op meerdere vlakken. Voor Madootje (ook al!) rust en nog meer rust in huis. Majolika weer bezetting op haar eigen barkruk. (En oh wat zou het erg zijn als ik iemand vergat...) Voor mijzelf... graag een voortzetting van dit goede mooie leven en veel meetings met de tofste wijven die ik ken!
Daar proost ik op, lieve Pim!

Cheers!
Helemaal eens met Pim!

en ik wil Veranoook terug in de kroeg

ik ken dr nog maar amper

zit steeds te denken dat ik dr zal bellen

maar voel me dan zo'n muts

omdat ik dan bang bent dat ze niet op me zit te wachten enzo

Iemand contact gehad?

Sterk spul he, dat Fishermans Friend?
Toet: ik heb haar gemaild en geschreven (kerstkaart) dat ze gemist wordt. Vroeg me af of er wat was. Of er misschien iets is gezegd/ gebeurd waar ze niet blij van werd. Zo ook met Majolika. Die heb ik ook gebeld maar geen gehoor op vast of mobiel. Maar die kan natuurlijk wel in Nederland zitten. * lampje*

Opsporing verzocht dan maar?

Pimpel wat een mooie nieuwjaarswens voor iedereen

Ooh, het was die fishermansfriends ~slik~
Later is nu
en ik wil Bambi nog een dubbele geven, aangezien dat ineens in de AK niet lukt

Ik heb net trouwens een enorme score behaald met 'bookwurm'

HA

ben verslaafd geraakt aan spelletjes op 'vrouwenspelletjes.nl', wat dan weer spannender klinkt dan het is

en ook niet slim, trouwens, want ik zou ándere dingen doen vandaag. Bemerk ook dat m'n vakantie-agenda dichtslibt. Met louter leuke dingen, daar niet van, maar ik zou nog met een vriendin afspreken, en ik zie al geen agenda-gat meer.. hmm, moet maar ná die vakantie dan.

Ik moet naar bed dames

écht

maar eigenlijk is het hier best gezellig
Later is nu
Ik ga ook slapen, met gsm naast mijn bed. Dat dan weer wel!

Slaap lekker, lieve, lieve meiden-die-ik-zoveel-goeds-toewens!
Dan moet je maar geen Nintendo DS kopen, Dreamer - mijn R4 (geheugen) kaart zit bomvol zwaar verslavende spelletjes. Wél heel erg leuk

Dank voor de tip, Tila. Een knuffel geven heeft hier niet zoveel zin meer, vrees ik en kortwieken vind ik zo zonde. Ben zo bang dat zijn krullen opeens weg zullen zijn. Maar als hij dit volhoudt, heb ik geen andere optie meer, denk ik. Ik heb hem er in ieder geval al voor gewaarschuwd, dat de kapper iedere keer een reëelere optie wordt. Dacht ik dat dat misschien nog wat effect zou hebben (want hij wilde zijn haar laten groeien zodat hij kon headbangen ), zegt het kreng dat hij pappa's haar (lees: geen) ook heus wel cool vindt. Tja.

Pimpel, wat een lieve nieuwjaarswens. Ik kan me er alleen maar bij aansluiten. En dit keer niet eens vanwege mijn luiheid, maar gewoon omdat ik het er zo hardgrondig mee eens ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven