quinny zapp extra

09-02-2011 12:26 4 berichten
Ik heb een aantal jaar geleden een quinny zapp gekocht en deze voornamelijk gebruikt voor kleine stukjes lopen en om mee te nemen in de auto omdat ie zo lekker compact opgevouwen kan.

Tot zover tevreden hiermee, enig nadeel vond ik dat je dus de rugleuning niet naar achteren kan doen, waardoor een slapend kind zo met het hoofd naar beneden ging hangen.

Maar ja, toen had ik em al en is verder ook niet onoverkomelijk.

Maar nu 2e spruit in de planning ligt, stuitte ik op de quinny zapp extra. Zelfde onderstel, alleen nu met een deel erop wat je dus wel kan kantelen ( a al bugaboo) en dat lijkt me dan wel weer erg handig.

Heeft iemand enig idee of je dit bovendeel los kan kopen en ik deze dmv adapters of wat dan ook, bovenop mijn reeds in bezit zijnde wielen kan klikken?

Of zou je een hele nieuwe buggy hiervoor moeten kopen?

(wat ik dus niet zou gaan doen, vind ik ook weer zonde)

en zo ja, iemand enig idee wat dat moet kosten?

Op de quinny site kom ik niet veel verder..
Alle reacties Link kopieren
Ik zag 'em laatst ook staan bij de prenatal. Ik deel je gevoel over de Zapp. Hij rijdt wel lekker maar geen ligstand, jammer. Als onervaren moeder merk je dat pas als je 'em gebruikt.

Het Extra zitje kost ongeveer 100,- en kan op elk Zapp onderstel. Bij Prenatal kan je ze bestellen.
Wij overwegen ook een Xtra zitje aan te schaffen. (beter gezegd; we krijgen hem cadeau)

Zijn er al meer ouders met ervaring met het zitje van het nieuwe model Quinny Zapp, de Quinny Zapp Xtra?

Ben erg benieuwd naar ervaringen, zowel negatief als positief!
up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven