De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Ik vind die teckeltas wel grappig maar zou hem (ondanks mijn teckelliefde) niet willen. Die tweede vind ik wel heel gaaf.
Optimist tot in de kist!
En ik heb ook nog steeds een dikke lip.
Ratje, ga eens lekker rustig zitten.....bakje koffie erbij; niet naast je lip gieten.....
Optimist tot in de kist!

snotkop meldt zich

Olijf is je tuinset mooi?

en gnagna, leuk hé werkvolk over de vloer.

moest er niet eentje poepen?

Fijn van wake-up light....misschien wat minder duf wakker worden.

(ik merk zelf ook heel erg het verschil tussen zomer en winter door lichte gordijnen,nu langer donker en ook veel lastiger wakker worden)

Ratteke ben je al weer van de kast af?

en je lip ook weer in normaal formaat?

niet dus...

Oooh wat balen van kaars stekkertje geval

Splinter jeweetwel

quote:Francisca_ schreef op 10 februari 2011 @ 15:43:

Ik zou een functioneringsgesprek doen met dat melatonineklierding van je. Belachelijk... Beetje te laat beginnen met werken én dan ook maar 2 slaapcyclussen per nacht doen ipv 5. Onacceptabel...

quote:Splinter02 schreef op 10 februari 2011 @ 18:20:

*hoe blaft een hond met een hazenlip?*.

Tonks leuke tassen!!

Wafels heb ik nog niet kunnen proberen omdat schone zus erover begon dat ze op school voor dochter wou trakteren op verse wafels en daar een ijzer voor wou kopen.

Toen zei helder licht MO dat hij er nog één op zolder had staan (nieuw in de verpakking uit een kerstpakket)

Dusss gloednieuwe ding uitgeleend en gelijk 3 maanden niet weer gezien

Het beviel schoonfamilie wel dus..

TH hoe is het met jouw zere praathoofd?

Maar lijkt me zalig met wat schenkstroop op warme kersen oid.
ik wil die teckeltas hebben en wel nu (zo)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier moemoemoe...

verven met een snotkop kost best veel energie en een moeder met slechte geen voorbereiding kost nog veel meer energie.

Ik was er om 11uur ..toen moest er koffie gedronken worden (koffie altijd goed natuurlijk ) toen kwam er een buurvrouw...die moest ook kletsen en koffie.

Toen nog naar de Gamma, verf uitzoeken en rollers bijhalen want mijn moeder dacht dat ze met één roller aan een stok wel alles kon doen.

jaaaahaa het plafond in wit natuurlijk...maar de muren moesten een andere kleur en miep kniep wilde de roller uitwassen

Dussss en toen we er weer waren van de Gamma moest er eerst geluncht worden....zucht..

Ik denk dat het 2 uur was voor ik een druppel verf gezien had.

want mijn moeder heeft een klein huis maar wel heel vol met zooooooooi veel zooooooi.

En neehee dat had ze niet weggezet voor ik kwam.

Alles lijstjes en prutjes moesten nog van de muur en de 13 parapluus en 5 petjes en 20 jassen hingen nog aan de kapstok (die er ook nog afgeschroefd moest uiteraard)

Lichtelijk geirriteerd gaan verven.

...wil ze om 3 uur thee drinken....zucht..oké...

nog een bakje? NEEEEE,we gaan weer schilderen.

Om 4 uur zegt ze..nou ik maak het morgen wel af hoor

Dat dacht ik dus niet...doorverven troel!!!

Om 17.15 was het AF!!!!!

en mijn moeder bekaf en helemaal verbaasd (ja ze was altijd ambtenaar dus het was best lastig om die aan het werk te houden )

Lekker chineers gegeten thuis en al in bad geweest

heerlijk!!!

[zoooo...niet erg als je deze lap niet leest hoor,was puur therapeutisch voor mezelf van me af geschreven ]
die teckeltas! Ik vind 'm leuk. Zou volgens mij compleet in een deuk liggen als ik daar iemand mee zie lopen.

Jeu, ik had helemaal over de ochtendtetters heen gelezen!

Rat met een dikke lip (en eventjes haar stekels op , terwijl je je berichtje ook echt anders kan lezen hoor! )

En die jaloersmakend makkelijk vrij kan nemen van het werk. Wil ik ook!!

Bieb met juist een dunne kont en een snotneus. En nu misschien wel met verfspetters in haar haar. Is het gelukt?

Vredelievende Its

Olijfje, joehoe, met een nieuwe tuinset. Hoop dat je op tijd naar binnen bent gegaan, voordat je zeiknat regende.

Oh ja, en vanaf de wilde doucheshow van Olijf was ik er bij.

En een melige Fantje en zwaaiende Slof kwamen later ook nog even langs.

Fantje, die geluidjes beginnen heel zachtjes, is echt best fijn. Ik denk niet dat je ervan zult schrikken.

Slof, hoe was het vanmiddag met de foto's? Sta je er mooi op?
quote:Splinter02 schreef op 10 februari 2011 @ 20:58:

Bieb met juist een dunne kont en een snotneus. En nu misschien wel met verfspetters in haar haar. Is het gelukt?

Zie mijn klaagzang hierboven (of juist niet)

Maar ik was zo leep om een theedoek om mijn haar te knopen.

Kwam de glaszetter aanbellen en ik deed open: "jij bent vast aan het verven..."

"nee joh,ik loop altijd met een geblokte thhedoek op mijn hoofd"

wel kleine spettertjes op mijn hele gezicht,tot aan mn wimpers en oogleden toe.
anoniem_109178 wijzigde dit bericht op 10-02-2011 21:10
Reden: geen tegelzetter maar de glaszetter
% gewijzigd
Hm, da's een echte 'nou moe....' voor jou dan, Bieb...Wel fijn dat het af is!

Ik had een bizarre busreis vanavond.Op het busstation moet de bus een scherpe bocht draaien, om glazen bushaltes heen. Nu was de chauffeur niet helemaal helder, draaide te laat en moest daardoor extra scherp de bocht nemen. Met een gelede-bus. Met als gevolg dat hij met de achterkant van de bus zo'n glazen hok aan diggelen trok. Wat een herrie! Er stonden allemaal mensen bij de halte, ik heb met mijn handen voor m'n oren gezeten omdat ik bang was dat er mensen zouden gillen en gewond raken. (ter vergelijking: als ik in de auto ergens van schrik, sla ik mijn handen voor m'n ogen. Ook als ik achter het stuur zit... )

De chauffeur stopte even om half naar buiten te kijken en reed toen weer door. Tot er een paar mannen achteruit de bus naar voren renden om te zeggen dat hij beter kon stoppen omdat de achterkant van de bus eruit lag. Nou ja, de ruiten dan. Wát een glassplinters zeg, van die grote dikke brokken, al die stoelen lagen vol. Waar de passagiers waren weet ik niet, maar de bus zat bomvol. Het gaat zo snel allemaal dat je dat niet eens doorhebt. Echt heel veel geluk dat er niemand gewond geraakt is. Ik zat verder naar voren, dus heb alleen de herrie gehoord. Brrr, akelig!

En nu: aan het werk. Ik ben echt niet vooruit te branden op kantoor, zit nou al 2 weken op 1 rapport te broeden. Wat eigenlijk in 1 week klaar moet zijn....
quote:Ratteke schreef op 10 februari 2011 @ 20:04:

:En toen ik nog aan het proberen was moes ik de nunchuck er uit halen en die gooi ik op tafel en toen begon het te stinken in huis en toen bleek dat ik het stekkertje heel vakkundig in de kaars heb gegooid en toen ik die er uit wilde halen bleek ie natuurlijk gesmolten in heb ik met mijn duim in het hete gesmolten plastic gezeten en nu heb ik een dikke blaar op mijn duim.

sorry hoor, maar en ook nog een dikke lip

Het is dus niet jouw dag vandaag Ratteke!
Jemig wat een koekewaus die buschauffeur

Kan me voorstellen dat je je rot schrikt.

En dus nog aan het werk....

jakkie bah..
dat met die handen voor die ogen doe ik ook altijd splint . Maar het lijkt me echt niet leuk om mee te maken. Raar ook dat hij wilde doorrijden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Balen ja, van dat werken nu. Maar het moet een keer afkomen, nu schiet het helemaal niet meer op.

Heb vandaag bij De Tuinen iets gekocht waarmee je je beter zou moeten kunnen concentreren. Ben benieuwd of het werkt, maar ik kan het wel erg gebruiken nu.

Dus ik sluit het forum even af, kom vanavond wel weer eventjes kijken.

En die chauffeur ja, ik denk dat hij een beetje van de wereld was ofzo, dat hij niet door had wat er gebeurd was.....

Its, jij ook die handen?
Ik ga ook gestrekt....laterrr
Jeetje Splinter, wat een busreis. Die wil ik niet meemaken! Stomme chauffeur trouwens met zijn door willen rijden. Ben wel blij dat je niks hebt.

En Bieb, die moeder van je.... aan de ene kant moet ik er om lachen omdat je het zo beeldend schrijft. Maar het is idd ook doodirritant. Niks geen voorbereidend werk doen.... Gelukkig is het af!

Ik ga ook zo maar naar bed. Ik lag net al weer half tussen hemel en aarde. Lekker op de bank met de hond voor me, dat is zo lekker warm en lief.

K is al een tijdje geleden vertrokken. Die moet helemaal een andere baan. Iets wat wat minder vermoeiend is.

Olijf, ik hoop dat je morgen heerlijk wakker wordt met je nieuwe wekker. Wat heb je ingesteld als wakker maak toon? Vogeltjes, zee, of iets anders? Ben benieuwd hoe het is om zo wakker te worden.
Ik kwam bij zoon nog een mooie foto van Tara tegen.

Jemig Splint, wat een busreis zeg. Gelukkig dat jij in het veilige deel zat! Chauffeur was wel een zak hooi zeg!

Bieb, dat schilderverhaal Maar dat schiet ook niet op zeg, gelukkig dat je ff druk zette. Slaap lekker!

Aah, wat een lieve foto Rat!

Morgen komt mijn wekker pas en het gaat me er idd om om wat frisser wakker te worden. Ben benieuwd of het werkt want Splint, wat jij zegt, klopt: ik ben gewoon nog niet klaar met slapen als de wekker 'pats' aangaat. Ik hoop dat ik door dat licht iets meer voorbereid wakker word, zeg maar.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Deze heb ik besteld trouwens:

Kan ik mooi 2 wkn proberen! Helaas niet morgen, terwijl ik dan dus (voor mijn doen) heel vroeg op moet.
Dat werkt bij mij wel zo, Olijf. Dus duimerdeduim dat het jou ook een beetje gaat helpen. Fijn dat je hem kan uitproberen!

Ik vind die trouwens veel mooier dan de mijne:

Die is wel 40 cm hoog.

Morgen naar de vingerhakkerT?

Wat een mooie foto, Ratje! Je zou zo je gezicht tussen al die bortsharen stoppen.
Morgen moet ik vinger laten beoordelen ja Hij houdt zich de hele week al vrij koest, zal je altijd zien Ik denk dat ik straks maar even een rondje ga huppelen op 1 vinger, kan ik morgen mooi auwauwauw zeggen als hij gaat kijken
Deze is trouwens 23 cm hoog, wat een verschil zeg! Jij hebt wel een bouwwerk op je nachtkastje staan!

Lukt het al met je rapport Splinter?

Rare busreis

Olijf, ik word wel wat beter wakker altijd. Nog niet gezellig, maar ik word niet zo acuut uit mijn slaap getrokken maar geleidelijk aan wakker

Bieb, van dat schilderen bij je ambtenaarmoeder

Ik ben lekker uiteten geweest en net thuis

Ontzettend gelachen... lekker is dat toch
Ja, en niet heel erg breed aan de onderkant, dus ik hou nogal eens mijn hart vast als Sil 's nachts gaat lopen spoken. Of kopjes geven tegen dat ding. Hij wiebelt best dan.

*sluipt weer weg richting haar rapport*
Lekker Fran, voelt goed hè, zo kunnen lachen! Wat heb je gegeten?

*kom straks terug voor het antwoord, eerst weer wat lettertjes op papier gaan zetten*
Ja, was zo fijn weer.

Ik had vooraf een zalmbonbon met rivierkreeftjes en als hoofdgerecht kaasfondue, errug lekker...

Nu ff RTL5 kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven