Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

maandag 24 januari 2011 om 21:33

dinsdag 25 januari 2011 om 10:55
ik heb net mijn haar gekleurd met geperste cranberries (krijg je zo'n pittig rood kleurtje van) en heb net de eerste Moeder Aarde rituelen van het jaar uitgevoerd. Op dit soort dagen voel je het leven dat de grond weer uit wil.
Gelukkig waren de buren niet thuis, want toen ik het jaar op gelijke wijze afsloot stond de politie aan de deur wegens schending van de eerbaarheid.
Gelukkig waren de buren niet thuis, want toen ik het jaar op gelijke wijze afsloot stond de politie aan de deur wegens schending van de eerbaarheid.
woensdag 26 januari 2011 om 12:35
Ook ik zit aan de grote schoonmaak, en ga helemaal op in mijn opruimwoede. Alle wollen hansoppen hebben een sopje gezien, mijn tipi die echt aan alle naden slijtage vertoonde is weer helemaal vers gestikt. De linzen van 10 jaar terug zijn weggelopen met de mieren, dus ik hoef alleen nog maar de verpakking te recyclen. Iemand daar nog een goed idee voor?
Gisteren alle bladmuziek die ik heb uitgezocht en ik blijk 6 versies van Koembaya te hebben. Ha!
Gisteren alle bladmuziek die ik heb uitgezocht en ik blijk 6 versies van Koembaya te hebben. Ha!
donderdag 27 januari 2011 om 08:26
Goede morgen dames, lekker he Hannie zo'n grote schoonmaak!
Ben zelf ook helemaal happy. Laatste werkdag van de week. Heb lekker Boney M opgezet. Straks komt Henk van de crediteurenadministratie langs en dan gaat hij altijd Bobby nadoen. Zo lachen. Staat ie zo bij: sjie kresie laik a voel en dat wijst ie naar mij. Zo leuk, de schat gaat over 2 weken met pensioen. Dat is wel heel jammer. Hé, daar heb je hem!
Star en Iris, dat zijn voorvallen van ná mijn kerkbezoek (heel goed dat ik niet meer ben gegaan).
Ben zelf ook helemaal happy. Laatste werkdag van de week. Heb lekker Boney M opgezet. Straks komt Henk van de crediteurenadministratie langs en dan gaat hij altijd Bobby nadoen. Zo lachen. Staat ie zo bij: sjie kresie laik a voel en dat wijst ie naar mij. Zo leuk, de schat gaat over 2 weken met pensioen. Dat is wel heel jammer. Hé, daar heb je hem!
Star en Iris, dat zijn voorvallen van ná mijn kerkbezoek (heel goed dat ik niet meer ben gegaan).

donderdag 27 januari 2011 om 08:46
Hanke, ik ben zó blij dat jij het koor weer doet! Je voelt meteen de hand van de meester weer he. Gisteren werd er gevibreerd als kolibries in de lente!
Zou je nog eens naar de indeling van de stemmen willen kijken?
Starshine (bedankt voor het overnemen van de dirigeerstok overigens Star) Nu ben ik een bas en Yette en Pom zijn sopranen terwijl ik denk dat dat overduidelijk andersom moet wezen.
Alvast bedankt!
PS
Linzen doe ik altijd meteen op de compsthoop als Meds me een vrachtwagenlading komt brengen, aan mij heb je dus nik.
Zou je nog eens naar de indeling van de stemmen willen kijken?
Starshine (bedankt voor het overnemen van de dirigeerstok overigens Star) Nu ben ik een bas en Yette en Pom zijn sopranen terwijl ik denk dat dat overduidelijk andersom moet wezen.
Alvast bedankt!
PS
Linzen doe ik altijd meteen op de compsthoop als Meds me een vrachtwagenlading komt brengen, aan mij heb je dus nik.

donderdag 27 januari 2011 om 10:20
Wij schelen wel degelijk behoorlijk in leeftijd. Henk ziet er extreem jong uit, vandaar dat we leeftijdsgenoten lijken.
Ik hoorde zojuist nog in de gangen roepen, hoe lang nog Henk? Het antwoord van Henk was 11 dagen en 6 uur. Daar smul ik nu van, dat iemand zo goed georganiseerd is. Heerlijk.
Zien jullie mijn muts op de avatar? Van Henk cadeau gehad. Had de schat gekocht voor me in het zwarte woud.
Ik hoorde zojuist nog in de gangen roepen, hoe lang nog Henk? Het antwoord van Henk was 11 dagen en 6 uur. Daar smul ik nu van, dat iemand zo goed georganiseerd is. Heerlijk.
Zien jullie mijn muts op de avatar? Van Henk cadeau gehad. Had de schat gekocht voor me in het zwarte woud.
donderdag 27 januari 2011 om 12:53
Prachtig Pom! Ik pas niet meer in mijn Dirndl. Bovendien was dat er niet een uit Baden-Wuttemberg maar een tiroolse.
Volgende week gaan we jodelen.
Leo, de indeling stel ik idd bij. Je krijgt wat ´krijs als een kat´ oefeningen mee. Dan kun je volgende keer meedoen met sopranen 2.
Pom en Yette gooi ik vol met schotse, naar turf smakende whiskey. Dan zakt die stem wat. Ik heb een rocknummer op het repertoire gezet maar ik weet niet of het jullie lukt om tegelijk te zingen en te stampen/klappen.
Gisteren 2 Jehova Getuigen aan de deur gehad. Ze waren helemaal weg van mijn eikeltjeskoffie en nu hebben we er twee aspirantleden bij! Morgen een tupperwareparty, kijken hoeveel Beo´s ik kan scoren.
Volgende week gaan we jodelen.
Leo, de indeling stel ik idd bij. Je krijgt wat ´krijs als een kat´ oefeningen mee. Dan kun je volgende keer meedoen met sopranen 2.
Pom en Yette gooi ik vol met schotse, naar turf smakende whiskey. Dan zakt die stem wat. Ik heb een rocknummer op het repertoire gezet maar ik weet niet of het jullie lukt om tegelijk te zingen en te stampen/klappen.
Gisteren 2 Jehova Getuigen aan de deur gehad. Ze waren helemaal weg van mijn eikeltjeskoffie en nu hebben we er twee aspirantleden bij! Morgen een tupperwareparty, kijken hoeveel Beo´s ik kan scoren.

vrijdag 28 januari 2011 om 14:39
Pom, sorry maar die muts kreeg je van mij, in het ZW inderdaad. Ik heb me suf zitten handwerken op die rode bollen, om van het vlechten van die hoed maar niet te spreken.
Weet je nog wat ik terugkreeg, van jou? Juist, een paraplu van een bekend Duits biermerk......
Hanke, ik ben multitasker, klappen, stampen en zingen zou moten lukken!
Weet je nog wat ik terugkreeg, van jou? Juist, een paraplu van een bekend Duits biermerk......
Hanke, ik ben multitasker, klappen, stampen en zingen zou moten lukken!

zondag 30 januari 2011 om 05:58

dinsdag 15 februari 2011 om 07:27
Groot nieuws!
Tijdens mijn lobby voor nieuwe leden heb ik Annemarie van Boer Zoekt Vrouw bereid gevonden om lid te worden van de BEO!
Woensdag komt ze meezingen met het koor!
Ik dacht dat we misschien een kennismakinsspel kunnen doen met haar.
Vragen in de trant van'lamellen of rolordijnen', 'tafelkleed of placemats', 'olie of azijn', niks buitenissigs.
Dus Meds, niet zoals laatst bij truth or dare vragen over seks met waardeloos materiaal en of je je dildocollectie uit zou lenen.
Starshine, Yette, Hanke, Iris, kan ik op jullie rekenen wat vragen betreft?
Pom maakt de contributierekening op.
Tijdens mijn lobby voor nieuwe leden heb ik Annemarie van Boer Zoekt Vrouw bereid gevonden om lid te worden van de BEO!
Woensdag komt ze meezingen met het koor!
Ik dacht dat we misschien een kennismakinsspel kunnen doen met haar.
Vragen in de trant van'lamellen of rolordijnen', 'tafelkleed of placemats', 'olie of azijn', niks buitenissigs.
Dus Meds, niet zoals laatst bij truth or dare vragen over seks met waardeloos materiaal en of je je dildocollectie uit zou lenen.
Starshine, Yette, Hanke, Iris, kan ik op jullie rekenen wat vragen betreft?
Pom maakt de contributierekening op.

dinsdag 15 februari 2011 om 10:45
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik BZV niet kijk, maar als ik de blogs daarover goed gelezen heb was Annemarie toch die ene die vooral personeel zocht en daarna pas een minnaar?
Is dat een pijnlijk iets dat we moeten vermijden of mogen we best iets vragen als: Polen of Joego's?
Enniewee, meer onschudliger vragen:
- Knorr of Maggi
- eigenheimer of bintje
- Mijn geheim of jambers
- Kannis of Gunnik
verder heb ik niet zoveel interesse in haar diepere gedachtes. De hoge C, die moet ze halen en ze moet haar boerderie en erf beschikbaar stellen voor BEO-bijeenkomsten. Meer hoef ik niet te weten.
Is dat een pijnlijk iets dat we moeten vermijden of mogen we best iets vragen als: Polen of Joego's?
Enniewee, meer onschudliger vragen:
- Knorr of Maggi
- eigenheimer of bintje
- Mijn geheim of jambers
- Kannis of Gunnik
verder heb ik niet zoveel interesse in haar diepere gedachtes. De hoge C, die moet ze halen en ze moet haar boerderie en erf beschikbaar stellen voor BEO-bijeenkomsten. Meer hoef ik niet te weten.

dinsdag 15 februari 2011 om 13:13
Ik vermoed dat Annemarie net zo luchtdicht is afgesloten bij de Poort van Jade als een Tupperware doos. Een minnaar lijkt me dus overbodig als je in plaats van bedsporten kunt punniken en scrapbooken.
Wat dat betreft is ze dus een échte BEO.
Qua raszaken zou ik het houden op koeienrassen.
Zwartbont of roodbont?
Zoiets.....
Pannekoeken of poffertjes?
Gekookt ei of gebakken ei?
Kaantjes of doorregen spekjes in de boerenkool?
Bedstee of Ikea bed?
Traplopers of vaste vloerbedekking?
Centrale verwarming of open haard?
Nou ja, zo kennen we er allemaal nog wel een paar denk ik.
Wat dat betreft is ze dus een échte BEO.
Qua raszaken zou ik het houden op koeienrassen.
Zwartbont of roodbont?
Zoiets.....
Pannekoeken of poffertjes?
Gekookt ei of gebakken ei?
Kaantjes of doorregen spekjes in de boerenkool?
Bedstee of Ikea bed?
Traplopers of vaste vloerbedekking?
Centrale verwarming of open haard?
Nou ja, zo kennen we er allemaal nog wel een paar denk ik.