Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Hihi we zijn erg. Ik ga over een kwartier om. Huis vol vriendjes en bn zoooo moe.

Ook heel boos geworden, arme kinderen het huis is te klein voor achter elkaar hollen, trap op en af, stoeien.. En arme o en arme ik... Drie keer wakker achterelkaar. Pfff. En ik vind het bizar dat ik dus na het avondeten echt OUT ben. Of ook niet zo raar ??? Vind het zo raar!

Maarja slaapgebrek, vier uur per nacht, griep ( nu mn holtes, pijn als ik mn wangen etc aanraak ) ego post ?! Sorry. Ik moet ook gaan slapen en weer fit worden want wat vind ik mezelf saaaai.

Man werkt over dus we zien elkaar alleen morgen half 7 ofzo als ik help broodsmeren soms. Ongezellig. Maar ook goed. We hebben het druk maar straks weekend samen!
viool ga langs de dokter! het duurt nu wel erg lang bij jou die griep! En tuurlijk ben je moe s'avonds na het eten!

hier lopen de kinderen altijd de hele zomer op teva's. Is volgensmij ook niet super voor voeten in de groei maarja, ze vinden ze zo fijn.

bengel fijn dat je met alles klaar bent! Nu kan de baby echt komen!!!

superlief jurkje amalia!!!!

lekker gewerkt, weekboodschappen gedaan en nu wie is de mol! jammer dat jan eruit is!
Hier lopen ze de hele zomer op Crocs, ook niet zo handig. En veel op blote voeten, dat is wel heel goed.

En vast ook heel Zen en sofisch enzo

Viooltje, lieve Viooltje, dit kan niet hoor, zo weinig slapen, zo lang ziekig, Ootje onrustig slapen. Is er niet op een of andere manier overdag voor haar een afsluitbaar plekje te creeën?

Nouja op zich zijn de kinderen natuurlijk naar school dan, dus is het wel rustig in huis, en s nachts slaapt iedereen neem ik aan. Ze zou dus wel genoeg rust moeten hebben.

Ik sluit me bij RW aan; even langs de ha.

Ik zit in de Broeder Grimm, vaaaaage film... maar man vind dit soort film echt vreselijk enhij is er nu niet, dus ik kijk het lekker ha ha
ik loop zelf ook het liefst op blote voeten in de zomer. mmm ik kan niet wachten!!!!!
Nouja, nu alweer reclame na 20 minuten!

Ik kan ook niet wachten op de zomer!!! Gisteren een heel klein beetje aan gesnuffeld en nu wil ik meer meer meer.
ben nu nos journaal aan het kijken, volgensmij word er zo weer geschiedenis geschreven
Ojee dat mis ik weer allemaal die progamma's !

Ik voel me vandaag al weer iets fitter. Alleen s'avonds heb ik het gehad maar als mn coordinator nou 1 week plat lag van de griep en daarna als vaatdoek rondliep dan is het toch een 12tje ik heb niet platgelegen dus doe 3 weken lang alles en crash s'avonds.

Als ik na het weekend nog ziek ben ga ik naar ha voor antibiotica ofzo ( doe ik nooit )

Amalia door het kleine huis ben ik heel erg " streng " dus vriendjes moeten na het eten opgehaald worden, verder vormen alleen vakanties een probleem. Met school heb ik hier zat rust.

En deze leeftijd is zo lastig, valt me ook echt opdat het klopt, de oudste krijgt echt pubertrekjes en dat is ; de werelddraait om mij en geen rem. De versie teruggetrokken puber nog niet, beter mss, maar niet voor mij haahaaX-D

Gister een uitzondering gemaakt en dat bevalt niet.
Viool op jezelf passen hoor, je bent idd veel te lang ziek. Misschien juist voor het weekend nog even langs HA?

Bengel klaar voor de baby, goed zo! Even roepen dat 'ie mag komen: Halloooooo, BABYBENGELTJE!!!!, je mama zit op je te wachten

Nu is middelste weer ziek, koorts. Echt zielig, hij had vanavond eigenlijk een feestje op school, kinderkermis, dat doen ze 1 x per jaar voor de kleuters en nou is 'ie precies vandaag ziek. Vriendin met de tweeling ook maar weer afgebeld, we zijn ECHT toe aan voorjaar allemaal hè, zucht...

Meisje heeft vannacht met veel gepers en gehuil een harde keutel geproduceerd, de eerste poep in 5 (!) dagen. HA maar even gebeld voor wat advies, wordt vanmiddag teruggebeld. Ik dacht zelf misschien gewoon maar weer lekker vaak aan de borst tot de boel weer los komt.wat denken jullie?
Ja Viool, even langs de ha gaan, hoor!

Vooooorjaaaaaar, jaaaaaa, dat wil ik ook! Wat sneu voor je middelste, Sardegna, dat hij ziek is...en dan juist vandaag met de kinderkermis...

En arme L dus veel moeite met poepen. Zielig! Hopelijk heeft de ha wat goede adviezen voor je... Misschien wel een goed idee idd om haar wat vaker aan de borst te doen.

Hier ook een zieke. Oudste hoorde ik gisteravond huilen in bed. Dus even kijken. Helemaal sip, voelde zich niet goed. Vanmorgen kwam hij uit bed, ik had school al afgebeld. Vervolgens kotst hij zijn hele bed onder. En zichzelf. Dus, hup, even douchen. Ondertussen ruim ik de zooi op. Kom ik beneden, heeft middelste een pak vlokken over de tafel leeggekieperd: mmmmm, lekker, mam!

Nou ja, wij doen dus een relaxdagje hier. Ik heb de fysio voor R afgebeld. Geen zin om tussen de kots door oefeningen te gaan doen. Ik heb trouwrns wel het idee dat het beter gaat met haar hoofdje.

Bengel, hoe gaat het vandaag?

Amalia, superschattig jurkje, zeg!
Ook heel eventjes ego: ik ben echt MOE van de combi werken (ook tot 's avonds laat) en spokende kinderen=niet slapen 's nachts.

Zo, dat is eruit, dan ben ik nu weer vrolijk

Sorry viool, jij hebt het veel zwaarder natuurlijk, zonder slaap en dan nog je zieke hoofd Misschien wat rust komend weekend?
Oh, bij jou ook al een zieke Rikst, hetis echt een epidemie, iedereen moet eraan geloven lijkt wel. Er waren laatst toen grote L griep had 50 kinderen ziek op school, 50!

Beterschap met oudste. En ja.... lekker chocovlokken!!!!
Over jurkjes gesproken: op donderdag moet ik altijd om 8 uur op m'n werk zijn, dus kleedt vriend Lmeisje aan. En ze krijgt dan dus altijd een jurk aan. Hij heeft donderdag al omgedoopt tot jurkendag. Nou heeft ze maar 1 jurkje (ik vind het ondingen voor babies die nog niet zitten/staan/kruipen) en die wordt te klein, begon vriend al over te klagen, en of ik een nieuwe jurk voor haar wilde kopen. Ik vind het zo grappig, hij en zijn dochter
Nou, dat mag best gezegd worden, hoor, Sardegna! Logisch, dat je moe bent. Je hebt volgens mij een hele drukke, pittige baan en als je dan niet lekker kan slapen.... Zou ik ook heel erg moe zijn.

Jee, 50 kinderen ziek! Dat is echt veel!

Aaah, schattig, je vriend en zijn jurkjesdag! Ik moet zeggen, dat R vaak jurkjes/rokjes aan heeft. En als ik haar dan een keer een broek aan trek, krijg ik het ook meteen te horen van mijn vriend. Die vindt rokjes/jurkjes ook veel leuker. Hahahaha!

Nou, je weet wat je te doen staat: een nieuwe jurk voor jurkendag kopen!
HA zegt roosvicee pruimensap, evt keertje extra aanleggen en even geen cracker/broodkorst. Gaan we doen. Ze heeft wel lekker een gepureerd appel/perenhapje op vanmorgen, dus eetlust is goed.

Amalia,waar heb jij dat leuke jurkje vandaan? internet?
Nou, deze is het geworden, in de aanbieding

Je hebt gelijk Sardegna, iedereen snakt naar zon, licht en een beetje warmte. Al die zieken, al die vermoeidheid enz.... en dan kijk je naar buiten, en dan word je daar al niet vrolijker van.

Fruit is toch ook heel goed voor moeizame ontlasting. Ikhoop voor jou en L dat er snel een zachte ontlasting achter aan komt. Zo naar om je kind zo te zien persen en zelfs pijn hebben bij het poepen.

Amalia wat een schattig jurkje heb je gekocht.

Rikst hoe is het na een relaxdagje met je oudste. Kunnen jullie een beetje relaxen?

Viool ik ben het met de anderen eens, breng eens een bezoekje aan de huisarts. Het is ook bijna alweer vakantie, en dan is er dus wrs weinig tot geen rust inje huis.

Ik voel me helemaal niet fit vandaag. En nee.....dit voelt niet als een begin van een bevalling, maar je weet het nooit.
Ai bengel niet fit, zou toch wel eens een aanwijzing kunnen zijn... sterkte, beterschap, of als je bevalling toch begint zet 'm op!! Ik duim vast voor je hoor.

Middelste lijkt iets op te knappen van paracetamol, ligt nu onder een dekentje op de bank met z'n knuffel, lekker even relaxen met een knabbel en babbel filmpje
Ook al zo'n schattig jurkje! Meiden geniet nog van die lieve schattige meisjes kleren, want voor je het weet dragen ze maat 98 en dat lijkt toch heel anders.

Ik vind nog steeds in de winkles de meisjes kleren leuker dan jongens kleren.
Aaah, schattig jurkje, Sardegna!

Bengel, bij mijn 3e voelde ik me ook niet zo lekker. Ook totaal niet het gevoel, dat het een as bevalling was ofzo. Uiteindelijk toch om 0.30 uur de vlk laten komen, bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben en 2.50 uur was ze er al... Dusssss wie weet!

Ik hoop het gewoon zo voor je!

Nou ja, mocht het niet zo zijn, dan hoop ik dat je je snel weer wat beter voelt. En anders...zet em op!
Even kort

@ sardegna ik heb ootje nadat ik mn arme schatje had overvoerd ( schaam - maar ze was zo gulzig - dat was nieuw voor me( extra borst gegeven. Toen werd haar ontlasting wat zachter en kon ze gelukkig weer poepen.
En Bengel, rustige nacht en voel je je wat beter?

Is het bij jou weer een beetje OK allemaal Amalia, pech weekje over? En de nachten nog steeds goed?

Viool nog langs HA geweest? En/of eindelijk aan het opknappen?

Was wel een vlotte bevalling van jou he Rikst, die laatste. Hoop voor Bengel ook zo. Hoe waren je vorige bevallingen Bengel? Geen complicaties enzo?

Heb ik gister ook gedaan viool, extra borst, en pruimensap, en gepureerde courgette met een drupje olijfolie. Vannacht weer huilen en persen, veel windjes, weinig poep. En middelste is behoorlijk ziek, hele nacht koorts en hoesten, arme drommel. Doorwaakt nachtje weer dus.

Oudste heeft vandaag z'n eerste rugbywedstrijd, helemaal leuk. Hij was echt zenuwachtig! Uitwedstrijd ook nog, extra spannend. Ik hoop dat vriend eraan denkt een paar foto's te maken.
Pittig Sardegna, hier goede nacht ( wel 3x eruit maar op tijd gaan slapen en pas 7 uur wakker ipv van wekker om 5 uur )

op weg naar mn nascholingsdag, zo fijn dat man mij brengt dan krijgt ootje borst en dan na mn lessen weer en tussendoor van man fruit.

Oja en idd lekker veel aanleggen ( om t uur )dat helpt goed.
Bengel??
Hihihi, ja, dat dacht ik ook al: Beeeeengel?!

Poeh, pittig nachtje, Sardegna...

Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je 2 jongsten.

En hoe was de rugbywedstrijd?
Heb zo'n beetje de hele dag in bed gelegen, maar helaas in mijn eentje. Alleen omdat ik me zeer grieperig voel en zòòòòòòò moe ben. Voel me nu nog niet fitter, maar ben toch even beneden.

Niks aan de hand dus.

Sardegna het loopt bij jou ook nog steeds niet echt lekker hè? Gatsie hoor, ik benijd je niet.

Hoe heeft je zoon het gedaan/gehad bij de rugby?

Rikst bij jou dus wel een bevalling toen je je niet helemaal fit voelde. En heel snel dus. Heb je daarna nog veel last gehad van naweëen? Dat lijkt me dus helemaal niks.

Sardegna mijn oudste is in ziekenhuis gekomen, 12 dagen na datum, met een te hoge bloeddruk, eiwit in urine en is de vacuümpomp geworden. De tweede is gewoon thuis geboren, 9 dagen na datum, zonder bijzonderheden. Daar hoop ik weer op. We zullen zien.

Geen Amalia vandaag?

Viool hoe is je dag geweest vandaag? Hoe voel je je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven