Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
*waarom heb ik zolang gewacht met kopen?*

Volgens Lush moeten mijn eerste producten morgen komen.
De lipscrub en balsem zijn binnen, samen met een stukje Honey I washed the kids zeep. Ruikt lekker, de lipbalsem smaakt (chocolade) smaakt ook lekker.
De douchegel variant van Honey I Washed The Kids, It's Raining Men, is ook heerlijk. Wel alleen nu verkrijgbaar, als Valentijn's special.

Leuk dat je je pakje hebt Steph. Had je nog om monstertjes gevraagd? Moet je gewoon doen hoor!
Nee, daar had ik niet aangedacht. Volgende keer beter.
Ik vind de HIWTK showergel eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, de zeep ruikt lekkerder en sterker.

De Ultrabland snap ik niet helemaal.

Breng je die op een droog of nat gezicht aan?
Ultrabland op droog gezicht aanbrengen net als een creme, en dan verwijderen met wattenschijfjes die iets vochtig zijn, werkt als een tiet, vooral bij mascara
quote:N00tje schreef op 14 februari 2011 @ 23:57:

Ik vind de HIWTK showergel eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, de zeep ruikt lekkerder en sterker.

Ik vind em wel lekker, maar idd niet heel sterk van geur.

De zeep ligt hier als geur ding in m'n kledingkast.
Elle! Gaat ie goed?!
Hee Janna

Hier is het goed, met jou ook?

Je bent lekker aan het verzamelen zie ik
Ik heb nog niet het hele topic gelezen, maar ik heb vorige week mijn eerste Lush aankopen ooit gedaan, dus ik deel mijn ervaring ook meteen .

Ik ben naar de Lush gegaan omdat ik al een tijdje last had van mijn hoofdhuid. Na wat gegoogel kwam ik uit op de soak & float bar van Lush. Gelukkig zit er een vestiging een kwartiertje fietsen van mij vandaan.

Inmiddels gekocht;

Soak & Float shampoo bar

Veganeze conditioner

I love Juicy Shampoo

Helping Hands handcreme

Snake oil Bar

Cosmet warrior vers gezichtsmasker

The hair doctor haarmasker

De soak & float ruikt niet echt geweldig, maar de werking is voor mij echt super! Dus de geur neem ik voor lief. Ik gebruik de conditioner erna en dan valt de geur wel mee, maar je haar blijft toch een beetje naar een kampvuur ruiken .

De snake oil bar is erg onhandig in gebruik. Het duurt in ieder geval vrij lang als je hem goed wilt gebruiken. Het zal wel makkelijker zijn als je kort haar hebt.

De I love Juicy shampoo tegen vet haar werkt volgens mij ook goed. Ik heb deze pas 1x keer gebruikt (gisterochtend), dus dat weet ik niet zeker. Maar mijn haar was vanochtend helemaal niet vet, en dat is het normaal wel een beetje als ik uit bed kom.

The cosmetic warrior stinkt. Ik heb hem nu 2x gebruikt en ik heb eigenlijk ook niet het idee dat mijn huid er na gebruik nou echt veel beter uitzag/voelde. Maar ik maak gewoon de pot op en dan zie ik het wel.

The hair doctor vind ik heel fijn. Ik hem hem geloof ik 2 uur laten zitten, en het voelde alsof het zijn werkt deed. Beetje stomme uitleg, maar het voelde wel goed aan (voor mijn hoofdhuid).

En over de handcreme ben ik ook tevreden. Dus al met al ben ik heel erg blij dat ik de Lush heb ontdekt! Ik durf alleen nu al niet meer over te stappen op een niet Lush shampoo, omdat ik bang ben dat het dan weer misgaat. Maar ach, dat is ook niet zo erg. Als ik een badkuip had zou ik denk ik helemaal niet meer te stoppen zijn in de winkel. Maar er zijn ook nog genoeg andere haar en gezicht producten die ik wil proberen
Oh en de producten zijn wel wat duurder dan een standaard shampoo van Elvive oid, maar omdat de producten niet op dieren zijn getest (en goed werken) heb ik dat er wel voor over!
quote:elleinspe schreef op 15 februari 2011 @ 07:11:

Ultrabland op droog gezicht aanbrengen net als een creme, en dan verwijderen met wattenschijfjes die iets vochtig zijn, werkt als een tiet, vooral bij mascara

Oke, dank je wel.

Ik kreeg m'n gezicht er maar niet mee schoon, daarom dacht ik dat het misschien op een nat gezicht moest.

Ik zal het eens met meer product proberen.
Samen met m'n buuv vorige week vrijdag een mega-order bij Lush uk gedaan. Het pakket kwam vanochtend al aan de deur!! Heel erg snel wat mij betreft. Ideaal dus!

Ik heb gekocht:

- toner tabs. Lijken me zo lekker!

- Oatifix

- sugar scrub

- Silky underwear

- Sympathy for the skin

- Lust solid fragrance

Verder nog twee shower smoothie testers gekregen én een potje Creme Anglaise, waar ik erg benieuwd naar ben.
quote:Padje schreef op 15 februari 2011 @ 08:59:

Oh en de producten zijn wel wat duurder dan een standaard shampoo van Elvive oid, maar omdat de producten niet op dieren zijn getest (en goed werken) heb ik dat er wel voor over!Ze zeggen dat die shampoo bars 3x zo lang meegaan dan een fles shampoo....
quote:elleinspe schreef op 15 februari 2011 @ 08:48:

Hee Janna

Hier is het goed, met jou ook?

Je bent lekker aan het verzamelen zie ik

Ja, gaat goed!!

Eh... yep...
quote:Janna_ schreef op 16 februari 2011 @ 19:24:

[...]

Ze zeggen dat die shampoo bars 3x zo lang meegaan dan een fles shampoo....De shampoo bars denk ik wel ja, maar de rest van de producten gaan denk ik niet langer mee dan die van andere merken.
Ik vind de gebruiksaanwijzing op de lush-webpagina wel erg vaag. Zo'n lichaamspoeder bijvoorbeeld, hoe gebruik je die?
Hier staat precies hoe je verschillende producten moet gebruiken.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Yay, de UK site doet het weer!

En je kunt nu ook met Pay Pall betalen!! :D
Geweldig he? Ik heb mijn basket al gevuld. Ik moet alleen even wachten tot mijn geld op mijn paypalrekening staat.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik heb mede naar aanleiding van dit topic ook wat producten van Lush besteld:

- Curly wurly

- Lip scrub bublegum

- Olive branch douchegel

Alleen de UK website deed het niet goed bij mij, dus heb ik maar via de Nederlandse website besteld.
Geldt die actie trouwens nog steeds dat je een masker mag uitzoeken als je een aantal lege potten inlevert? Hoeveel potten moest je ook alweer inleveren?
Leuk Moondancer! Hoe kwam je op juist deze producten? Sommige producten zijn in de UK goedkoper, dus vandaar dat we vaak daar bestellen.
quote:ladymillion schreef op 20 februari 2011 @ 13:15:

Geldt die actie trouwens nog steeds dat je een masker mag uitzoeken als je een aantal lege potten inlevert? Hoeveel potten moest je ook alweer inleveren?Ja, 5 potten.
quote:Sun lover schreef op 19 februari 2011 @ 13:18:

Geweldig he? Ik heb mijn basket al gevuld. Ik moet alleen even wachten tot mijn geld op mijn paypalrekening staat.Ik heb ook geen paypalrekening, hoe werkt dat? En kan je nu niet meer met creditcard betalen? Jammer dat ideal niet werkt bij buitenlandse sites.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven