Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Assure, waar ben je, we zijn zo benieuwd!

@Rasa, hoe was de lunch?
quote:Melanthe schreef op 12 februari 2011 @ 14:53:

@Rasa, hoe was de lunch?

Gezellig, maar de accountant gaat hem niet worden... De zoveelste aardige vent die je absoluut een lieve vriendin gunt zolang je het zelf maar niet bent...

En het voelt zo lullig. Hij reist af naar mijn stad, koopt bonbons voor me, betaalt de lunch en mag daarna weer op de trein. Ik wandel in minder dan tien minuten naar de afgesproken plek, krijg een gratis lunch en bonbons als kadootje, wandel weer naar huis en schrijf hem een mailtje dat ik geen verdere interesse in hem heb...
Rasa, knufffff voelt inderdaad heel lullig.

Maar meis is voor jouw net zo goed lullig, jij spreekt ook af om the one te ontmoeten.

A&K, ik geloof dat dat niet gaat lukken, probeerde naar m'n viva te gaan, zegt dat ding dat ik niet ingelogd ben.

(ja daarom heb ik gewoon de kans om reactie's te plaatsen)
@Poezelig True. Maar voor mij was de investering dit keer vrij minimaal. Paar mailtjes heen en weer, afspraak, halfuurtje van tevoren verkleden, nul zenuwen vooraf, totaal geen hoge verwachtingen en het resultaat is dat ik geluncht heb met een vreemde en nu een doos bonbons zit leeg te eten...quote:Perel schreef op 11 februari 2011 @ 22:02:

Weet je wat ik soms lastig vind? Bij het beoordelen van foto's vind ik altijd mannen leuk waarbij het matchingpercentage het laagst is. Grappig (of juist niet...). Die ervaring heb ik ook. En het bevestigt maar weer eens wat ik toch altijd al dacht: dat ik er aanleg voor heb om op de verkeerde mannen te vallen...
Ik heb dezelfde ervaring met Paiq....dus reageer nu juist op speeddates met een hele lage score! En dan is het chatten vaak leuker als die zgn matches van 98%!

Denk niet dat jij op de verkeerde mannen valt dan hoor Rasa; paiq matched gewoon niet goed!
Dat zou wel een mooie verklaring zijn, rara! Met al die matches van boven de 90% is het in ieder geval nog nooit wat geworden...
Rasa: ahh jammer dat het niets wordt, maar goed je moet wel eerlijk tegen hem en vooral jezelf zijn toch?

het blijft natuurlijk jammer dat het in t echtie niet is wat je ervan verwacht is terwijl het dan wel over de mail etc wel klikt...

wat een druilerig weer zeg! saaaaaai.. mr3 moet het hele weekend werken en heeft het beredruk dus ik hoor helaas amper wat van hem, tis niet anders..

zo maar lekker relaxen op de bank :-)
Rasa: ahh jammer dat het niets wordt, maar goed je moet wel eerlijk tegen hem en vooral jezelf zijn toch?

het blijft natuurlijk jammer dat het in t echtie niet is wat je ervan verwacht is terwijl het dan wel over de mail etc wel klikt...

wat een druilerig weer zeg! saaaaaai.. mr3 moet het hele weekend werken en heeft het beredruk dus ik hoor helaas amper wat van hem, tis niet anders..

quote:Rasa schreef op 12 februari 2011 @ 15:45:

@Poezelig True. Maar voor mij was de investering dit keer vrij minimaal. Paar mailtjes heen en weer, afspraak, halfuurtje van tevoren verkleden, nul zenuwen vooraf, totaal geen hoge verwachtingen en het resultaat is dat ik geluncht heb met een vreemde en nu een doos bonbons zit leeg te eten...

Proest, thee zit nu tegen mijn scherm. Geweldig beeldend beschreven. Sorry, moest ik even kwijt.

*gaat weer terug in de leesmodus*
quote:miepie2303 schreef op 12 februari 2011 @ 17:02:

Rasa: ahh jammer dat het niets wordt, maar goed je moet wel eerlijk tegen hem en vooral jezelf zijn toch?Was geen grote teleurstelling hoor! Had vooraf al weinig hoop. En zit nu alweer druk te paiqen met iemand anders... Regenachtige zaterdagmiddag, druk op paiq...
quote:Aliveandkicking schreef op 12 februari 2011 @ 17:17:

[...]

Proest, thee zit nu tegen mijn scherm. Geweldig beeldend beschreven. Sorry, moest ik even kwijt.

*gaat weer terug in de leesmodus*Volgens mij kent ze de film "ik eet alleen" niet :P Geef mij ook eens wat, of zijn ze al op :D
Rasa; leuk om te lezen.... Zo heb ik dat ook weleens gehad, maarja, ze kiezen er zelf voor om langs te komen, bonbons te kopen en te betalen, hoef je je niet schuldig om te voelen

A&K: hoe kun je merken dat iemand in de kroeg maar 1 ding wil?

Update van mijn kant:

Wildeman G.uit de salsabar: heeft me eergister of dag ervoor nog gemailt, daarop gereageerd, geen reactie nog gehad.

J. wilde ik dit weekend mee afspreken, maar hij kon helaas niet, verder wel leuke gesprekken op MSN

Wie was die J2. ook alweer... Oh god... Nou, ik zie het allemaal wel

We chatten vrolijk door op badoo, neuzen rond op RP, berichten op chatten.nl...

Iemand nog leuke vrijgezelle mannen in hun vrienden/kennissenkring?

"Spreid je kansen!" hahahaha
@ Poezelig, ik kon er ook eerst niet in. Zgn. wachtwoord gewijzigd en toen ging het wel.

@ Rasa: Jammer dat er geen klik was. Maar zoals je zelf al schreef je had er al weinig verwachtingen bij. Zal ook wel meegespeeld hebben in je reactie hier. Lekker nuchter.

@ Miepie: Jammer dat je mr3 niet gaat zien.

Paiq en zijn matches: Ik heb er geen ervaring mee maar kan me zo voorstellen dat wanneer je een hele hoge match hebt je dan juist teveel op elkaar lijkt, ook in soorten sport e.d. dat dat juist geen uitdaging zal zijn. Zit je elke keer ja, heb ik ook! etc..

Wederom kleine update. Op mijn berichtje nog geen reactie. Wel van iemand anders die eigenlijk te ver weg woont. Hadden al een keer heel kort gechat. Nav mijn "ik wil geen contact" Of ik al vorderingen had gemaakt met mijn zoektocht. Dit gesprek was dus vanaf het begin heel erg leuk, lekker luchtig, etc.. We hadden allebei zoiets van Wow! Hij ging vannacht dromen dat zijn woonplaats B ineens vlak naast mijn woonplaats was. Haha!
Sekret: Was niet in de kroeg. Te herkenbaar om vertellen waar wel. Ze zijn nogal direct in hun bewoordingen zullen we maar zeggen.

Volgens mij zit je met te veel mannen te chatten. Je vergeet af en toe wie het is. Lees even terug. Haha!

Enne.... als er nog een leuke vrijgezelle man was in mijn vriendenkring had ik daar allang werk van gemaakt.
quote:Aliveandkicking schreef op 12 februari 2011 @ 17:17:

[...] Proest, thee zit nu tegen mijn scherm. Geweldig beeldend beschreven. Sorry, moest ik even kwijt.

Graag gedaan

Die bonbons zijn nu dus op. Hmpf, stomme date, beetje mij vetmesten... Hoe durven die mannen toch...
Hahaha! Dat die mannen niet begrijpen dat wij ze niet begrijpen. Ze zijn toch ook niet te begrijpen. Begrijp jij dat nou?!

Altijd zijn ze op zoek naar slanke dames en dan vinden ze er een en doen ze hun best haar vet te mesten. Begrijp er niks van.
Dus er zijn mannen die heel veel kilometers maken om je te ontmoeten, daar geld aan uitgeven en vervolgens weer onverrichter zake weer terugkeren waarnaar ze vandaan kwamen?

Sjee..

Ik heb de neiging een beetje de boot af te houden met die lange afstands mannen omdat ik denk: die komt niet alleen dat hele eind voor een kopje koffie.

En mannen van dichtbij waar ik wel mee afsprak, daarvan ben ik blij dat ik ze niet uit de andere kant van het land heb laten komen, die konden linea recta weer naar huis.

Eentje woonde zelfs zo dichtbij, dat hij mij al van gezicht kende.

Ik was al zó vaak bij zijn huis voorbij gefietst, hij had me al zó vaak gezien... hij woonde al vijftien jaar vlak om de hoek bij mijn ouders.

Toeval wil dat toen hij mij belde, de kerktoren sloeg, en hij daardoor hoorde waar ik was. Blijf waar je bent, zie hij, ik kom er gelijk aan. Hij had zo'n haast dat ik het niet leuk meer vond. Hij vroeg ook meteen of ik die avond met hem uit wilde, want de date die hij die avond had, had die ochtend afgebeld...

In het gesprek dat daarop volgde liet hij weten dat hij elke week dates had, nog niet eens met het doel iemand te ontmoeten voor een vaste relatie, maar puur voor de fun. Als een hobby, zeg maar.

En stel je voor, dat een date zomaar afzegt. Dan heb je Perel nog om dat gat te vullen.

Niet dus.

Dit noem ik dan ook mijn halve date. Wel live kennisgemaakt, niet samen uitgeweest, gelunchd of wat dan ook.

Mijn hele date was na een kort maar intensief mailcontact. Die woonde op een kwartiertje fietsen vanaf waar ik woon. Hij nodigde me uit om bij hem langs te komen op een zaterdagavond en onderweg er naartoe dacht ik me dat dit wel ideaal zou zijn. Een vriend bijna binnen handbereik, niks geen ingewikkeld gedoe met plannen, weekends van huis (de poezen) en al dat soort dingen meer.

Maar deze man was zo totaal anders dan zijn mails lieten zien.

En dat wist ik du moment dat hij de deur opende.

Het voelde echt als een beleefdheidsbezoekje, van de spanning was niks over en na twee koffie en een cola-light ben ik weer op de fiets gestapt.

De man die mij nu nieuwsgierig naar hem heeft gemaakt, is ook wel eentje die van ver komt. Maar of hij een zuidelijk dan wel een noordelijk accent heeft, of eentje van tegen de duitse grens, ik weet het niet.

Ik had bedacht dat het wellicht handig zou zijn - stel, dat het ervan zou komen dat er een afspraak komt - op een punt ergens op een station tussen onze woonplaatsen in af te spreken, maar dan loop ik natuurlijk wel heel sterk op de zaken vooruit.

Of doen jullie dat ook? Je door jullie fantasie mee laten slepen op basis van een leuke foto en een paar goedgekozen woorden?
Wat is het stil hier...ook allemaal All you need is Love aan het kijken?

Sjucht, wil ook een videoboodschap krijgen!
Haha Perel, dat is ook wat, mannen die haast hebben of van ver komen... Vaak is dat voor 1 ding, althans, dat gevoel krijg ik erbij!

Hoe kom jij aan je dates? Ik bedoel, ze komen bijna allemaal uit de buurt...

Bij mij is het rustig vanavond... Ik ben AYNIL aan het kijken, zo sweet!
Ik heb het wel gekeken, videoboodschap zou ik misschien nog leuk vinden maar,,,maar ik wil noway op tv haha.

Perel, denk dat we dat allemaal wel doen soms onze fantasie op de loop laten gaan .

A&K, kon er nu wel in maar ik zie niks staan van vriendverzoek??Nog gekletst met de aangesproken meneer
@Perel, maak je het niet allemaal wat te ingewikkeld? Wat is er mis met snel afspreken? Je kunt nog zolang met elkaar mailen en chatten, alleen door elkaar te ontmoeten weet je of er iets moois zou kunnen ontstaan. Ik zou alleen niet meer de eerste keer bij hem of jou thuis afspreken, maar verder? Date erop los. Het aantal mannen met wie ik via internet dates heb gehad, ligt inmiddels boven de 30. Mijn droomman zat daar niet bij, maar echt vervelend was het ook nooit. En meestal had ik zelfs een leuke avond.

P.S: Mijn lunchdate kwam niet van heel ver. Hij kwam uit een andere stad. Dat is alles. Ik schat hier zo'n 50 km vandaan.
Dat je nog weet hoeveel dates je hebt gehad, na 5 jaar single te zijn, ben ik toch echt de tel kwijt :$
@secret_key het is een ruige schatting
ben ook weer aan t rondkijken op verschillende datingsites. vind t altijd moeilijk waar ik me in zal schrijven. zitten jullie op meerdere sites? en dan ook als betalend lid?

vroeg me nog iets af, misschien stom, maar laten jullie de man altijd betalen? Dus je gaat iets drinken ofzo, moet ik dan aandringen om te betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven