De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Olijf

Borrie en vriend, gecondoleerd met oma en sterkte met de laatste restjes griep en de verbouwing!

Splinter, jij hebt de smaak echt helemaal te pakken qua hardlopen en het aantal rapporten nog-te-doen slinkt .

Tonks, we hopen met je mee dat Kaatje koortsvrij is morgen.

Bieb, fijn dat MO weer bijtrekt en stadse fratsen in de kroeg, wasda

Ik ga naar bed!

Truste TH!

Olijf, een drakenei, hoe kom je erbij!

Ik hoop dat het ei zijn werk wel goed gaat doen, dat zou prettig zijn. En dat andere ei (Olief) is nu vast zijn opruimwoede kwijt. Hopelijk is het snel klaar, met alle verbouwzooi.

Bor, fijn je weer eens te zien! Jeetje, wat duurt dat lang zeg, voor je weer helemaal bent opgeknapt. Echt niet leuk.

En jammer van je schoonoma. Misschien rationeel wel goed, maar toch altijd wel even raar, denk ik. Woonde ze bij jullie in de buurt?

Ik ga ook onderuit. Morgen weer een dag, weer een rapportje of 2 of 3 hoop ik. En even koffie drinken bij paps en mams, misschien hebben zij nog handige tips voor m'n sollicitatiestress.

Truste allemaal!
Bor, wat voor lekkers heb je gegeten dan, dat je er nu nog vol van zit?

Ik kom ook weer even voorbijzwaaien
Ik zie dat Biebelien MO even zat is, Olijf heeft een drakenei op haar nachtkastje, Borries oma is overleden (gecondoleerd ), hardloopverhalen (*voelt zich hier ineens níet meer thuis, brrr bewegen*), en übersjieke Nespresso-dames in de Bijenkorf

Zwaait terug!

Mén, wat heb ik slecht geslapen. Heb serieus gedacht dat mijn melatonine gezellig aan het buiten spelen was met die van Olijf . Pffff, pas tegen 4 uur viel ik in slaap. Toen om half 7 weer wakker en liggen malen over sollicitaties.

Nu even naar mijn ouders, kijken of zij nog 'wijze raad' hebben.

Dus uh, mogguh....

Klinkt niet best Splint... Je kan er maar druk mee zijn.

Gecondoleerd Bor... Ondanks de leeftijd, een gemis en verdrietig En jij opknappen nou hoor.

Gister verjaardag van de schoonfamilie. Meeeten enzo. Niet zo heel gezellig. Zit liever alleen met E bij mijn schoonouders dan de hele familie. Geschreeuw en gekakel en geruzie vooral. Bah

En vandaag naar mijn ouders. Ook weer meeeten
Ik las iets te snel en zat me af te vragen met wie Frans aan het meeten was dit weekend . Maar je eet dit weekend met alle familie en dat is zo te lezen niet zo feestelijk.

Splinter, wat balen van dat slechte slapen, ik moest wel lachen om dat buiten spelen van die melatonine . En ik ben benieuwd of Olijf iets lekkerder wakker is geworden dankzij de wake-up light?

Erwt . Ik was dus van plan om te gaan lopen maar ik heb al heel hard gestofzuigd en de spierpijn van vrijdagavond is nu volop aanwezig. Misschien toch maar uitstellen tot morgen .

Ik ga eens kijken of man al beschikbaar is voor de lunch (voor hem ontbijt ) want ik heb lekkere trek.
Oh...mee-eten Ik las ook meeeeeeeeeten

Zal ik jouw melatonine maar binnenroepen Splint? Mag 'ie ook mee-eten en dan stuur ik 'm straks weer jouw kant op, ok? Balen hoor, sollicitatie-stress..

Ik werd vanochtend heel schattig wakker gefloten door mijn drakenei, ging er helemaal van glimlachen. Ook even wakker geworden toen de lamp al aan was voordat 'ie ging fluiten. Nog wel in slaap gevallen tijden het snoozen maar niet als een blok. Dus wie weet...eerste indruk is al positief! En Olief werd ook wakker van het gefluit, het is niet hard maar werkt blijkbaar dus wel!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Enne Erwt, niet schrikken van al die sportieve dames hier hoor, ik heb mijn sportabbo opgezegd (ging niet meer, da's wel wat minder leuk maar ja) dus ik zorg weer voor wat niet-sport balans Durf je nu weer je neus om de hoek te steken?

Hoest met Dopje, al wat minder ziek? Arm ventje...
Haaaai, ik ben er ook nog! Vanochtend was ik er al wel vroeg uit. Toen ik de hond uit wilde laten was K er net uit. Dus zijn we in de kleren gegaan en met hond naar de polder. Daar hebben we weer meer dan een uur gelopen. Nu in een wat steviger tempo dan gisteren.

Nu thuis, even eten en dan naar de begraafplaats, de graven wat opfleuren. Daarna wil K eigenlijk nog naar de dierentuin maar ik denk dat ik daar maar even voor bedank. Ik ga wel het hele huis even stofzuigen. Moet ook nodig gebeuren (vooral boven)

Vanochtend op de weegschaal was ik aangenaam verrast. Ik moet vaker een uur gaan lopen! Ik ben nog wel veel te zwaar maar er was wel wat af.

Hoe was je lamp Olijf? Is het prettig wakker worden? Of lig je nu nog lekker te slapen met het geluid van vogeltjes?

Splinter, wat naar dat je slecht hebt geslapen. Je hebt daarentegen wel grappig gedroomd

TH, jij voelt je denk ik net zo als ik.

Borrie, sterkte voor jou en vriend. Hoe oud is oma geworden? Sterkte ook voor de rest van de verbouwing. Is het einde nou al eens in zicht?

Olijf, ik wilde dat K eens de geest kreeg om wat te gaan opruimen. Zou wat wezen zeg, dat ie in ene het dressoir ging opruimen. Ik droom nog ff verder.
Borrie,sterkte!

een overlijden is altijd verdrietig..ook al was ze op een goede leeftijd.

Ratteke goed bezig met wandelen!!

Ik ben een heel heel heel domme doos.

Heb me gisteren vol laten lopen met jagermeister en dacht dat ik de hele wereld aan kon

Was zo zat als een aap...

om 21.15 de eerste en om 2 uur de laatste...en toen op de fiets naar huis.

ging niet goed en moest vreselijk overgeven toen we thuis waren...en nog een keer..en nog een keer..en nog een keer.

En toen was ik klaar en lag in bed en sliep...werd ik weer overgevend wakker

was vanmorgen ook zo vreselijk beroerd!! (ja eigen schuld dikke bult)

boterham en glas roosvicee blijft gelukkig zitten nu en straks ook maar even het bos in voor de nodige zuurstof.
Klinkt goed Olijf!
Bieb, muts

Maarre, nu wel iets beter weer?
Bieb Sterkte hoor vandaag *op fluistertoon...*
En fijn Olijf dat je drakenei lijkt te doen wat je graagt wilt!

Francis een "fijn" familieweekend,joehoooo

en Splinter? lig je nu te tukken op de bank?
Splinter ging naar Pa en Moe toch?

Mja... bedenkt Bieb... Helegaar geen zin in. Maarja, heb mijn ouders sinds september niet meer gezien.
Oh ja Cis! Nou, toch maar veel plezier dan, je hebt ze al een flinke tijd niet gezien!
Hahahaha Bieb. Dat klinkt alsof het wel een hele gezellige avond is geweest

Is Dopje ziek? (Hoe weet je dat Olijf?) Beterschap!

Olijf ik vind een drakenei veel leuker klinken dan een waterkoker

Fijn dat de eerste indruk positief is!

Bor: Gecondoleerd Toch verdrietig. Ik hoop dat je zelf ook snel weer beter bent!

Kaatje heeft nog steeds klein beetje koorts

Rat sterkte op de begraafplaats. (of wat zeg je dan eigenlijk ) Alweer naar de dierentuin? Leuk! Waarom nemen jullie geen abonnement?

Eeeeenig Frans zo'n familieweekend. Volgende week ook een familieweekend maar dan anders?
Het Viva forum is papaja.
Erwtje is met Dopje bij HAP geweest. Stond op haar vaste topic te lezen. Ik stalk, net als Olijf, Erwt namelijk

Nah, volgendweekend is toch een ander familieweekend

Die familie heb ik zelluf uitgezocht namelijk
Olijf en Erwt kennen elkaar ook gewoon hé...

en balen dat het met Kaatje zolang duurt...heb je het idee dat die korreltjes wat helpen?

Naar de begraafplaats vind ik eigenlijk altijd wel mooi,heeft iets rustgevends ofzo.

Zal binnenkort ook eens kijken hoe het graf van vriendin er nu bijligt en even wat voorjaarsbloemetjes neerzetten ofzo.

En Frans,als je je ouders zo'n poos niet gezien hebt is het ook wel fijn om bij te kletsen toch?

Veel plezier!
Oh het is gewoon HAP weekend. Het was hier ook al zo druk met kindertjes

De dokter van de hap had ook vrij weinig vertrouwen in de korreltjes. Ze had er nog nooit van gehoord en ze zei zelf dat ze er maar niks over zou zeggen. Maar dat gezicht zei genoeg. Antibioticum helpt vast beter. Kaatje ligt nu te slapen op de bank. Vind het wel sneu voor dr. Ga straks nog eens opmeten en anders HAP weer bellen want dat moest als ze niet koortsvrij was.

Das waar ook dat Olijf en Erwt elkaar gewoon kennen natuurlijk!
Het Viva forum is papaja.
Precies Tonks, gewoon weer bellen als Kaatje nog koorts heeft. Arm meiske... Het is idd HAP-weekend, andere vrienden van ons moesten gisteren ook ineens naar de HAP met hun zoontje: hoge koorts en overgeven. Gelukkig niks ernstigs maar hij was wel erg ziek.
Mja... zo sneu voor die kleintje.
quote:Francisca_ schreef op 13 februari 2011 @ 14:37:

Erwtje is met Dopje bij HAP geweest. Stond op haar vaste topic te lezen. Ik stalk, net als Olijf, Erwt namelijk

Olijf weet dat waarschijnlijk ook van dat topic, want ik heb Olijf niet gesproken sinds het weekend

En ja, Dopje nog steeds ziek . Koorts gelukkig niet meer rond de 40 graden (was wel zo eergisteren en gisteren ), maar nog steeds koorts, lusteloos en niet blij. En wij dus ook niet 's nachts . Hier een sukkelige HAP-arts, die -nadat Doperwtje hem bijna ondergespuugd had nadat hij een spatel in z'n mond geduwd kreeg door die arts- daar klaarblijkelijk nogal van geschrokken was en ons naar huis stuurde met wat vage tips. Nouja, koorts is niet meer zo hoog en hij drinkt wel redelijk. Da's het belangrijkste, denk ik.

Olijf, leuk zeg, zo'n drakenei . Het werkt klaarblijkelijk wel goed, als zelfs Olief ervan wakker wordt

Bieb en een beetje

*blijft voor de zekerheid uit de buurt, want heeft hier al genoeg kots geruimd dit weekend van kat en kind*

Tonks, jij dus ook al op de HAP. Wel fijn dat die arts minder van de vage korreltjes en meer van de antibiotica is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven