Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net weer een date gepland met mijn leukerd van laatst...... Hij is terug gekomen van wintersport vandaag en kwam meteen om msn vragen wanneer we weer wat afspreken. We hadden tussendoor al wat smscontact gehad. En hij heeft via msn al wat foto's laten zien en bewaart de rest voor als we elkaar weer zien zei hij.

Zaterdag gaan we wat leuks doen. Hoe wat en waar bespreken we later deze week nog. Ik heb er nu al zin in!!!
Chocolade in de kast weggelegd. Hopelijk kan ik het ook daar laten nu......
@Elise, leuk! Heb je al een idee voor een activiteit?

@Assure, je houdt het wel spannend zeg, we wachten nog op je verhaal hoor!
Nou, Rasa en Melanthe hebben in elk geval niet dezelfde rugbyman getroffen
Melanthe ik heb nog geen idee.... Maar had al weg gezegd dat ik een kindvrij weekend heb en de hele dag tijd heb. Dus we zien het nog wel even. Hij is vorige keer hier geweest, misschien dat ik deze keer wel die kant op gaat. Is maar een half uurtje dus dat valt wel mee.

Asure ook ik ben ontzettend benieuwd naar je verhaal!!!!!
Hoera! @Melanthe, tot over een paar maanden langs het rugbyveld!
quote:Rasa schreef op 13 februari 2011 @ 20:52:

Hoera! @Melanthe, tot over een paar maanden langs het rugbyveld! Ik zal een thermoskan meenemen (hoewel, over een paar maanden is het misschien meer weer voor een fles rosé)
Mijn profiel hier op viva blijft maar aangeven dat ik een man ben :( Ik ben verdorie geen man. Grr.

Ik heb de chocola maar opgegeten...
quote:Melanthe schreef op 13 februari 2011 @ 21:36:

Ik heb de chocola maar opgegeten...

Tja, een virtuele geslachtsverandering is ook niet niks... Dan is chocola nog een schrale troost...

Net weer een uurtje met mijn rugbyman zitten chatten. Het was wederom erg gezellig. Of zijn postuur een obstakel voor me is, ga ik toch pas ontdekken als ik hem in levende lijve zie. En dus heb ik voorgesteld om onze conversatie binnenkort een keertje in de kroeg voort te zetten. Daar reageerde hij enthousiast op. Het lijkt me in ieder geval iemand met wie ik een gezellige avond kan hebben, dus so what...
Pfff...wildeman G. heeft een vriendin en woont samen. Emailtjes waren dan ook vrij platonisch, maarja, wel jammer! Het is wel een leukerdje.

Anderzijds... hij is 8 jaar ouder dan ik, en moet zeggen nu ik dit weet, voel me er niet shit om ofzo, niet zo van "verdorie" nee..

Verder weinig updates...
Klopt: Karima is 52. Ben benieuwd wie er morgen allemaal anonieme Valentijnskaartjes krijgen!
Hihi, Karima ik zou er wel 1 willen krijgen maar schat in van niet.

Heb gistern weer wel gechat met serius en was weer leuk gesprek. Leukerd verscheen online maar was stil en ik ook.

Vroeg iemand stuur je dan zelf niks?

Nee dat doe ik niet meer, ik zie 'stilte' als geen intresse.

Hihi strakjes een rugbyclub hiero.
Iedereen een happy valentine's day gewenst!!

Heb net alle boodschappen in huis gehaald voor een gezellige avond met vrienden. Haha, rugby mannen klinken leuk!! Ruig maar toch aan de spelregels houden?! Stoer!

Ben nog steeds benieuwd naar Asure, maar is denk ik druk al die mensen te bezoeken die ze zolang niet heeft gezien!
Nou, de oogst viel tegen... Eén virtueel valentijnskaartje via een datingsite van iemand die al een tijdje pogingen doet om mij te verleiden tot een afspraak...

Jullie nog iets?
Vrolijke valentijnsdag allemaal!

Hier een e-card van de rugbyman (ik zal een andere naam voor hem verzinnen mocht het tot daten komen, ivm verwarring met de rugbyman van Rasa), een bericht van een andere man die eigenlijk ook wel een leuk profiel heeft en een bericht + sms van een man die ik via een couchsurfingmeeting ken en die me opeens spotte op een datingsite. Heb de man al jaren niet gezien, en wil dat liever zo houden (aardige vent, maar doodvermoeiend). Had zijn telefoonnummer allang weggegooid, maar hij heeft het mijne kennelijk nog in zijn telefoon. Hij lijkt helaas wel te denken dat we nu met elkaar gaan daten omdat we allebei op een datingsite staan. Ehm, nee, hoor, wij gaan helemaal niet daten.

Asure, voor de draad ermee!
mwah hier niets, heb gisteren een ecard verstuurd die hij volgens mij nog niet gelezen heeft en vanmorgen een smsje, gestuurd maar niets opgehoord...ach meneer zal wel druk zijn (alsof ik dat niet ben)...
Ik ben nieuw hier en heb via Badoo een ontzettend leuke jongen leren kennen. Heb vorig weekend een ontzettend leuke date met hem gehad en afgelopen weekend zijn we 2 dagen samen geweest! Was helemaal super en ben hoteldebotel! We zouden valentijnsdag vieren samen vanavond, maar hij is ziek!
Kun je niet met een netje sinaasappels en een citruspers naar hem toe gaan? En kippensoep voor 'm maken enzo, Pandapop?
Haha, melanthe, dat had ik al voorgesteld! Maar hij was zo ziek dat hij dat met frisse tegenzin heeft moeten afzeggen
nou goh t kon eraf...een dank je wel via msn terwijl ik offline stond....

hoe moet ik hier nu op reageren?
Miepie, geen echte liefhebber van een romantisch valentijn.

Reageren hoe je je voelt.

pandapop , je klinkt ook hoteldebotel leukkkkkkkkk.

Ik ga daten met "serius", maar ik weet nog niet waneer. Hij woont vlakbij dus geen hoogdravende dingen maar gewoon eens wat drinken.

Chat zijn wisselend leuk, diepgaand, humor maar krijg er geen echt beeld van, hoop dat het met een date wat duidelijker wordt
@Miepie, jammer zeg... Is hij inderdaad niet zo'n romantisch tiep?

@Melanthe, voorlopig houden we het lekker op mijn en jouw rugbyman hoor. Veel te gezellig!
quote:pandapop schreef op 14 februari 2011 @ 19:44:

Ik ben nieuw hier en heb via Badoo een ontzettend leuke jongen leren kennen. Heb vorig weekend een ontzettend leuke date met hem gehad en afgelopen weekend zijn we 2 dagen samen geweest! Was helemaal super en ben hoteldebotel! We zouden valentijnsdag vieren samen vanavond, maar hij is ziek! Woont hij toevallig in een kamertje van 12m2? Klinkt namelijk als de nieuwe date van mijn losert zeg maar... Regio Arnhem?
nee zoiets zei hij al, maar als ik hem vanmorgen een sms stuur en er niets op hoor en dan via msn offline een berichtje krijg, dan wordt ik daar wel effe verdrietig van...
@Miepie kan me voorstellen

Hoop dat ie het snel goed maakt met je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven