Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Jin, wat jammer dat Oudste ToyStory niks vind. Vind hij andere films wel leuk, of is het gewoon niet zo'n filmkijker?

Half jaar is inderdaad best snel. Al zit de bouwvak er wel tussen natuurlijk.

Best spannend, hoop vandaag toch wel iets te horen van de eerste kijkers.
Mini net:

'Mama, ik heb honger' (kind heeft altijd honger)

Ik: 'Pak maar een stukje fruit'

Mini kijkt in de la: 'Noten zijn toch ook fruit'

Ik verbaasd: 'We hebben toch geen noten?'

Mini: 'Wel; pepernoten!'

quote:mamax schreef op 14 februari 2011 @ 10:09:

Mini net:

'Mama, ik heb honger' (kind heeft altijd honger)

Ik: 'Pak maar een stukje fruit'

Mini kijkt in de la: 'Noten zijn toch ook fruit'

Ik verbaasd: 'We hebben toch geen noten?'

Mini: 'Wel; pepernoten!'

Geweldig!
Bridges: Klinkt als geslaagde verjaardag, leuk!

Mamax: Bod al binnen?.. ah mosterd lees nu dat je hoopt dat het bod vandaag komt!

Mal: Mr J weer helemaal beter?

Thx voor de plaatjes, Juul was er erg blij mee.

Man keek trouwens ook heel gek op....hahaha

Ik had de plaatjes eruit gehaald en de rest op tafel laten liggen

Hij moet er nog een heleboel, dus ze zijn zeer welkom.

Hel: Wat bijgekomen van alles?

Maatje nog ziek?

Jammer dat het feestje niet zo'n fijn begin had, maar gelukkig maar dat het einde nog geslaagd is.
Goeiemiddag allen te saam.

Bridges, verjaardag geslaagd dus. Doen jullie morgen niets meer?

Mamax B is ook helemaal Buzz Lajtnjeer fan . Leuke films!

Star, werd man niet gek van die stellage om z'n neus of was het te doen? Fijn dat het eraf mag.

Mal , en kleur naar wens (is nu wel droog neem ik aan)?

Jin hoe gaat het daar? Beter met mini nu de kar weg is? Is de kat tevreden bij zijn nwe adres?

Hier alles z'n gangetje. Aatje zegt papa (zucht.... MAMMMMA!!!) en oudste gaat vanaf nu 2x pw zwemmen en zeer ws heeft hij dan zijn À diploma nog voor de zomervakantie volgens de zwemmeester. Dat zou wel relaxt zijn zeg!!!

Desje wakker, ga ik even uit bed plukken.
Kar=kat Jin
quote:amalia schreef op 14 februari 2011 @ 13:36:

Mamax B is ook helemaal Buzz Lajtnjeer fan .

Uiteraard
Foei voor Desteny die papa zegt en een voor L die zo goed zwemt!
'Papa', wat lief!! Die gaat haar vader nu al inpakken, Amalia!

Ben je wel eens in Design020 geweest? Vind ik wel wat voor jou.

Heb je fruitige posting even opgeslagen ter inspiratie. Bietjes, nooit aan gedacht.

Dacht nog aan je laatst met kolven. Ze gingen een nacht uit logeren, dat was al 7 flesjes.. Wat een gedoe haha.

Mamax, weer nw. kijkers? Die van dat bod denken nog na?

En hoe bevalt het werken?

Jinny, jij vroeg nog over enfant terrible, nou die is van school hoor. Hij gaat het elders proberen.

Man vandaag begonnen? Spannend hoor.
Starman zonder stellage is mooi, Star morgen weer aan de bak, Mini erg grappig , L erg knap voor de zomer zwemdiploma

Zo ben ik bij?

O ja Jin, herstel duurt, qua zwellingen iig, ongeveer een half jaar, maar dat is alleen qua uiterlijk dus. Over twee maanden weer terug voor controle, mag nu gewoon weer alles doen.
Compu, fijn dat het Enfent van school is. Dat is vast een opluchting. Update van man staat op groep. Ben nu AM, maar heb lekker gewerkt vandaag, en ik was een lieve mamma dus dat was fijn. Hoe gaat het nu met cv? Zit er al schot in de situatie?

Star, lange herstelperiode nodig. Wanneer kan hij weer werken? Jij dus morgen weer aan de bak.

Amalia, wat lief van dat pappa, vent zal wel groeien van trots! Jongste mist de kat erg, en indt het ook lastig te begrijpen. Net tijdens het eten vroeg hij: mamma, waar is mijn Jinnykat nou? Waar dan? Duurt niet lang, dan Jinnykat weer hier, hebt mijn Jinnykat niet geknijpt, echt waar, Jongste was lief voor mijn Jinnykat. Is niet wegloopt.

Lastig om hem dat begrip bij te brengen.
Mamax, van de pepernoten. Maar vertel eens, wat doe jij in februari met pepernoten ? Oudste kan alleen hele rustige tv bekijken zoals muis, Sandmänchen (ken jij misschien wel?). Het moet vooral rustig qua beeld zijn, liefst wel interactief. Ik heb het al vaker geprobeerd, maar hij kan het niet verdragen. Komt misschien ooit wel. Echt leuk van jullie nieuwe huis. Heb je zelf veel inbreng?
Starman gaat woensdag weer aan het werk, neus is in orde, ziet er alleen komende maanden nog wat gezwollen uit

Wat hartverscheurend die opmerkingen van Jongste. Arm ventje.
Moest ook even slikken ja, maar het gaat zo goed met Jinnykat, dat ik daar vrede mee heb. Ventje bleef ook maar doorvragen, en vooral dat "mijn Jinnykat" was zo aandoenlijk.

Fijn dat het goed gaat met de Irish Patient. Dat is goed nieuws. Zal best even wennen zijn, hij is vast extra voorzichtig dat er niks tegenaan komt.
Dan moet je er maar Jinnykaninchen van maken als hij daar af en toe mee kan knuffelen.

Ja nou dat is best moeilijk, niks tegen neus aan. Eetje heeft hem gisteren bij verschonen getrapt al.
Jinny, wat zielig voor de jongste, dan breekt je hart toch.

Is zo,n Furrealkat niks voor jongste?

Star: Fijn dat het goed gaat met man, hup maar weer aan het werk ;)

Jij hebt dus niet je werkmail gelezen begrijp ik?

en Mamax, een bod gekregen?
Jaaaaaaaa ik zag werkmail net, leuk nieuws
Ik werd daarstraks toch verrast. Ik heb normaal gesproken niet zo,n romantische man, maar hij kwam met een prachtig boeket aanzetten. zo lief!

En Juul heeft zijn eerste valentijnskaart gepost gisteren

We hadden het zaterdag in de stad over valentijnsdag en Juul vraagt wat dat is. Dus ik zeg, maandag is het hartjesdag, dan kan je iemand die je lief vindt een kaartje sturen met hartjes.

Ohh mama dan wil ik ook een kaartje sturen, mag dat?

Ik, ja hoor, maar naar wie wil je die sturen dan?

Naar I natuurlijk.

Hahaha en ik maar denken dat hij zijn mama lief vind

Hij dus een kaartje uitgezocht met een beer en hartjes en de tekst ik vind je lief. Thuis hartjes ingetekend en zijn naam geschreven. Toen moest er nog allemaal hartjes spulletjes in van mijn werk.. een hartjesballon en allemaal kleine zachte stoffen hartjes, hahaha.

Wat heb ik toch een romantische zoon
Bam, voor J. Wat een lieve vent is het toch! Leuk die post! De geadresseerde zal vast zeer positief verrast zijn! Ik vond net een heel lief briefje en een doos chocolade onder mijn hoofdkussen . Van grote man, die is normaal iets minder romantisch .

Star, auw voor Starman! Ooh, dat doet zeer! Zei hij niet iets heel lelijks?
Star, helaas moeten eigenlijk alle dieren weg hier (ik ga voor een schildpad en piranha´s heb ik besloten ), dus ik ga Kaninchen niet promoten. Hij staat in het voorjaar en zomer buiten dus kan nog wel even. Nu huppelt ie vrolijk door het huis als de jongens op de kita zijn.

Bam, ik denk dat ie een Furrealbeest wel leuk vindt, maar heel eventjes en daar vind ik ze te duur voor.
ohh dat is ook lief zeg, wat een schatten zijn die mannen toch.

Ja, dat risico zit er wel in inderdaad, ze hebben ook kleintjes zag ik, die zijn 10,- dat is misschien nog het proberen waard?

Juul wil er ook 1, maar goed hij krijgt zakgeld, dus hij spaart zelf maar
Hai

Bam: wat een lieve man heb jij! En lief ook van Juul!

Amalia: huh? zegt ze nu al papa? Da's een vlotte! knap hoor! En ook van L., al zo snel zwemmen! dat is te overzien! (Ik vrees dat ik volgend jaar zomer er vanaf ben, als het meezit... Staat hier echt anderhalf jaar voor, bij 1 uur les per week...)

Mamax: niks gehoord dus nog? Hopelijk morgen! Haha pepernoten! Heb hier de laatste net op vorige week

Jin: ach jongste nog zo mee bezig? Sneu hoor... En jammer dat oudste niet zo van die tv films houdt, maar wat enorm knap dat hij dat zelf aan kan geven!

Star: ah fijn, jullie allemaal de betere kant op dus. Mooi zo! hopelijk heb je het dan maar gehad voor dit jaar!

Hier gaat meisje morgen gewoon naar kdv, daar trakteren. Ik ga morgen niet naar werk, ga thuis werken voor studie. Moet vrijdag weer groot gedeelte inleveren en nog wat werk te gaan. Haal haar wel eerder op en dan gaan we 's avonds eten bij de Mac. Ook lekker (Verder woensdag oma jarig en zaterdag neefje en woensdag ook nog dochter van mijn nichtje, dus nog verjaardagen genoeg te gaan...)
Goedemorgen!
Goedemorgen!
F, Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven