Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 28 december 2007 om 23:04
Ik weet het niet Xan, of ik verliefd aan het worden ben, ik kom er niet uit. Als ik bij hem ben kan ik wel echt kriebels hebben, maar andere momenten weer totaal niet. Soms denk ik dat ik het wel ben, maar het niet durf toe te geven... Maar soms denk ik ook dat ik niet verliefd ben, maar het alleen maar heel graag wil zijn. Ik heb echt totaal geen idee dus
vrijdag 28 december 2007 om 23:06
vrijdag 28 december 2007 om 23:14
Tja Xan, ik heb in het verleden geleerd dat ik mezelf heel goed voor de gek kan houden in dat opzicht en durf daardoor niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen als het over dit soort gevoelens gaat... Ik wil gewoon in zo'n stadium niet op mijn bek gaan, nu al helemaal niet en daardoor weet ik (of wil ik niet weten) wat ik voel denk ik... Maar psychologisch advies is welkom
vrijdag 28 december 2007 om 23:23
quote:Halvemaan schreef op 28 december 2007 @ 23:14:
Tja Xan, ik heb in het verleden geleerd dat ik mezelf heel goed voor de gek kan houden in dat opzicht en durf daardoor niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen als het over dit soort gevoelens gaat... Ik wil gewoon in zo'n stadium niet op mijn bek gaan, nu al helemaal niet en daardoor weet ik (of wil ik niet weten) wat ik voel denk ik... Maar psychologisch advies is welkom Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )
Tja Xan, ik heb in het verleden geleerd dat ik mezelf heel goed voor de gek kan houden in dat opzicht en durf daardoor niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen als het over dit soort gevoelens gaat... Ik wil gewoon in zo'n stadium niet op mijn bek gaan, nu al helemaal niet en daardoor weet ik (of wil ik niet weten) wat ik voel denk ik... Maar psychologisch advies is welkom Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )
vrijdag 28 december 2007 om 23:23
Ik vind het wel een goede uitvinding
Maar voor mij is het wel goed dat het ingevoerd gaat worden; als ik soms wil stoppen houd ik het vooral in de kroeg en tijdens het uit eten niet vol. Maar aan de andere kant zal ik het ontzettend missen; niks is zo lekker en gezellig als een sigaretje na het eten in een restaurant (al snap ik dus dat heel veel mensen daar anders over denken).
Maar voor mij is het wel goed dat het ingevoerd gaat worden; als ik soms wil stoppen houd ik het vooral in de kroeg en tijdens het uit eten niet vol. Maar aan de andere kant zal ik het ontzettend missen; niks is zo lekker en gezellig als een sigaretje na het eten in een restaurant (al snap ik dus dat heel veel mensen daar anders over denken).
vrijdag 28 december 2007 om 23:30
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 23:23:
[...]
Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )
Psychologisch genoeg
Maar dat eerlijk zijn vind ik dus zo moeilijk, omdat ik er dus niet uitkom wat ik nu voel... Maar goed, daar zal ik nog wel achterkomen, het ligt er denk ik ook aan hoe het tussen LJ en mij samen verder gaat. Weet bvb van een ex dat ik me pas echt verliefd ging voelen toen ik wist dat hij verliefd op mij was... Een soort zelfbescherming dus; pas verliefd worden als je weet dat het goed zit. Dat kan nu ook heel goed het geval zijn, dat ik mezelf gewoon niet toesta om verliefd te zijn, omdat ik niet gekwetst wil worden. Daarom voelt het miss ook wel zo 'veilig' dat hij het niet weet, dan hoef ik het ook nog niet te weten. Al denk ik dat het moment voor een "tweede gesprek" steeds dichterbij komt als hij zich zo blijft gedragen. Ik ben namelijk wel benieuwd waarom hij het ene zegt (rustig aan doen) en het andere doet. Maar wil hem, en mezelf, ook even de ruimte geven om aan de situatie te wennen.
[...]
Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )
Psychologisch genoeg
Maar dat eerlijk zijn vind ik dus zo moeilijk, omdat ik er dus niet uitkom wat ik nu voel... Maar goed, daar zal ik nog wel achterkomen, het ligt er denk ik ook aan hoe het tussen LJ en mij samen verder gaat. Weet bvb van een ex dat ik me pas echt verliefd ging voelen toen ik wist dat hij verliefd op mij was... Een soort zelfbescherming dus; pas verliefd worden als je weet dat het goed zit. Dat kan nu ook heel goed het geval zijn, dat ik mezelf gewoon niet toesta om verliefd te zijn, omdat ik niet gekwetst wil worden. Daarom voelt het miss ook wel zo 'veilig' dat hij het niet weet, dan hoef ik het ook nog niet te weten. Al denk ik dat het moment voor een "tweede gesprek" steeds dichterbij komt als hij zich zo blijft gedragen. Ik ben namelijk wel benieuwd waarom hij het ene zegt (rustig aan doen) en het andere doet. Maar wil hem, en mezelf, ook even de ruimte geven om aan de situatie te wennen.
zaterdag 29 december 2007 om 00:00
zaterdag 29 december 2007 om 00:02
zaterdag 29 december 2007 om 00:15
zaterdag 29 december 2007 om 00:16
Ik zit maar weer es op het forum te kijken naar de problemen van anderen. En ja, ik herken me wel in bepaalde dingen. Mensen die niet foto-geniek zijn, een hele discussie op het beautypijler. Zoooo herkenbaar! Op foto's zie ik er echt zo bagger uit! Incredibile! Ik kijk nét even de verkeerde kant op, heb mijn ogen dicht of whatever. Gewoon, niet fotogeniek. Best jammer.
En er vraagt iemand naar hotchocolate-massages? Nou, ik drink het toch echt liever hoor! Doe mij maar een normale massage. Chocolade is toch om te eten/drinken?!
En er vraagt iemand naar hotchocolate-massages? Nou, ik drink het toch echt liever hoor! Doe mij maar een normale massage. Chocolade is toch om te eten/drinken?!
zaterdag 29 december 2007 om 00:18
zaterdag 29 december 2007 om 00:20
zaterdag 29 december 2007 om 00:21
quote:Halvemaan schreef op 29 december 2007 @ 00:19:
Ben niet zo snel meer onder de indruk van stoere taal
Dat is wel te merken haha!
Wat trouwens ook een ergernis is dat sommige mensen geen goede topictitel kunnen bedenken. Dan is het iets in de trant van: "help me alsjeblieft" of "is dit normaal". Heel irritant! Waarom er niet gewoon het onderwerp in staat?!
Ben niet zo snel meer onder de indruk van stoere taal
Dat is wel te merken haha!
Wat trouwens ook een ergernis is dat sommige mensen geen goede topictitel kunnen bedenken. Dan is het iets in de trant van: "help me alsjeblieft" of "is dit normaal". Heel irritant! Waarom er niet gewoon het onderwerp in staat?!
zaterdag 29 december 2007 om 00:24
Haha Sun, ik heb nog nooit meegemaakt dat een man niet wil zoenen!
Wat ik trouwens ook nog niet zo vaak mee heb gemaakt, maar wel bij LJ, is dat een man niet gepijpt wil worden??????? Hoe vaak komt dat nou voor?
Oh ja en die topictitels, het is idd veel handiger als je gewoon meteen een beetje kan zien waar het over gaat!
(heb je nog steeds niet gesmst sun? want dan krijg je een aplausje!)
Wat ik trouwens ook nog niet zo vaak mee heb gemaakt, maar wel bij LJ, is dat een man niet gepijpt wil worden??????? Hoe vaak komt dat nou voor?
Oh ja en die topictitels, het is idd veel handiger als je gewoon meteen een beetje kan zien waar het over gaat!
(heb je nog steeds niet gesmst sun? want dan krijg je een aplausje!)
zaterdag 29 december 2007 om 00:25