Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aimee, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Was het een leuke dag? Ik heb nog vaak aan jullie moeten denken vandaag hihi.

Hier was het superleuk! Heb nu geen zin in de lange versie, ben helemaal moe. Ella ook, maar die heeft dan wel heel erg genoten van alle aandacht, de cadeautjes en van de taart (zoooo grappig!)

Kussie! (wij duiken oververmoeid ons bed in)
Rustig geweest hier gisteravond.

Volgens mij heeft Floor weer een sprongetje ofzo gehad. De afgelopen weken wilde ze vaak alweer naar bed als ze er net een uur of 2 uit was en dan sliep ze ook meteen een uur of 2 achter elkaar.

Gisteren was het ineens over. 's ochtends moesten we haar wakker schudden om half 9 omdat we gingen zwemmen, ze was toen nog in diepe slaap. Na het zwemmen slaapt ze vaak wel 2 of 3 uur achter elkaar maar nu lag ze na drie kwartier nog te kletsen in bed. We zijn toen naar vrienden gegaan en onderweg daarnaartoe heeft ze nog wel een half uurtje in de auto geslapen. We hebben haar daar 2 keer op bed gelegd maar allebei de keren alleen kletsen.

's Avonds gingen we uit eten met die vrienden en Floor erbij. We zijn naar zo'n wokrestaurant gegaan. Omdat ze zo weinig had geslapen was ik bang dat het een drama zou worden maar ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Van alles en nog wat gegeten en een beetje zitten spelen. We hebben er 2 uur gezeten en toen werd ze wel moe maar nog steeds niet vervelend.

Mama was helemaal trots dus, met zo'n kind kan je nog eens uit eten.

Ook stapelt ze sinds gisteren ineens blokje op elkaar. Verder dan 3 komt ze nog niet maar ik vind het al harstikke knap.

@ringel: bed nog gekregen? Vandaag mag hij dus ingeslapen worden?

Wij hebben trouwens een 160 breed matras en dat maakt het extra moeilijk om hoeslakens te vinden. Volgens mij is 80 of 90 breed inderdaad niet zo'n moeillijke maat voor hoge matrassen.

@ris:alweer wat uitgerust?

@babba: hoe was het gisteren?

@niniane: fijn dat er nu wat geregeld is voor Kyran. Het wordt dus wel benen bij elkaar die drie dagen, haha.

@krokus: ik ben ook wel eens bij de h&m geweest maar de maten waren toen ook heel lastig. Leuke dingen hangen er vaak nog maar in 1 of 2 maten.

Vandaag druk met voorbereidingen voor de verjaardag. Huis aan kant maken, boodschappen doen en taart ophalen en natuurlijk vanavond de kamer versieren met de mooiste slingers en ballonnen.

Yep bed is gisteravond rond18.30 bezorgd. Wij hebben 2 matrassen van 80 breed. Dit omdat Lief redelijk zwaar is en bij een matras uit 1 stuk hij mij omhoog drukt zeg maar (beetje lastig uitleggen, maar is ook de reden dat we geen boxspring kunnen hebben) vandaar 2 matrassen. Lief heeft gisteren bij de Hema nog wel een nieuw matras laken gehaald, die geschikt is voor matrassen met een dikte van 20 cm. Ben benieuwd.

Oude bed staat inmiddels op zolder (uit elkaar) en nieuwe bed staat ready to go om inelkaar gezet te worden (alleen meisje slaapt nu) dus ff een break.

Jeetje morgen Floor jarig, en overmorgen Roan en Ruben en dan een poos niks en dan 3 in 1 keer! (en ws 2 nieuwe mensjes) Ben nog helemaal niet bezig met meisjes verjaardag. we nodigen ook alleen familie uit, anders wordt het zo'n drukte en daar hebben we geen zin in. Wat betreft cadeau....we hebben de tip van stel van onze pufclub gehad, om af te wachten wat ze allemaal krijgt van anderen en om daarna iets nieuws te halen......Maar ze heeft ondertussen al zoveel dingen gehad dat ik ook echt ff niet weet wat we d'r zouden moeten geven. Gisterne nog een trommel en xylofoon en boven hebben we nog een kist vol met mega bloks en ander speelgoed en beneden hebben we nog een kist vol met speelgoed (moet het binnenkort maar ff uitzoeken, want er zit ook nog heel veel babyspeelgoed in wat ze nu iets minder interssant vindt)

Heel veel plezier morgen Pebbels! en Floor en man natuurlijk ook. Lijkt me zo raar om het eerste jaar te vieren.....ben beniwud of je flashbacks krijgt!

@mmmoi, bedankt voor je kaart, jas staat er idd erg schattig op! Lief was verbaasd over de staartjes van Jasmijn.

Hoe vinden jullie mannen het eigenlijk dat je regelmatig op het forum bent? Mijne wil nog wel eens mopperen, maar zoals nu, moet ik van hem maar even achter m'n forum en even ontspannen! (tis een dikke laiverd)

ga ff verder surfen
Hey...Bedankt voor de felicitaties...

Ella ook gefeliciteerd ( haha ook aan jullie gedacht).

Wij hebben een hartstikke leuke dag gehad. Aimee flink verwend. Ze smulde vooral van de taart, de chips en zelfs brie. Het stond op tafel en ze had de tijd van haar leven. Nou ja uiteindelijk wel stopgezet en dat vond ze uiteraard minder. maar gesmuld heeft ze wel.

Ringel: vriendlief maakt het forummen niets uit. hij vindt wel dat ik teveel achter de comp zit haha. Hij voor de tv, soort van movieverslaving heeft hij last van.

Verder weinig nieuws. Aimee begint wel steeds meer te praten: daag, mamma, pappa, ja, Heel cute.

Hier niet het gevoel dat het sprongetjestijd was. Wel zat ik oude filmpjes te kijken van toen ze 9 maanden was. En dan zie je wel dat ze weer heel veel meer kan en steeds minder baby. Toch gaan heel veel dingen ongemerkt.

Oja en ze wordt ook wat meer een knuffelkind. gaat dan tegen je aanliggen, als echt groot kind tegen je schouders aan en dan moeten wij haar kriebelen. of ze gaat op de bank op haar buik liggen en dan wil ze dat we over haar benen kriebelen. En last...ze geeft nu uit zichzelf kusjes.

Dat was het Aimee nieuws.

Ben nu op werk dus even weer wat doen!
Hey Babba; dat doet Ella ook (dat knuffelen, hoofd op je schouder, been, buik voet, dat maakt d'r niet uit, als ze maar gekroeld wordt!)

Fijn dat jullie ook een leuke dag hebben gehad!

Pebbles; alvast een hele fijne dag morgen!!! en natuurlijk alvast de felicitaties met Floors eerste verjaardag!!!!

ben nog steeds moe, maar we hadden vanmiddag dan ook een drukke middag. Zometeen lekker film kijken (lemony snickets ofzoiets; kei leuk!)

doei!
De slingers hangen, de cadeautjes zijn ingepakt, de taart staat in de koelkast en het feestvarken ligt in bed en heeft geen idee wat er morgen allemaal gaat gebeuren.

Er komen nog meer mensen dan ik had verwacht dus nog wat extra taart gehaald.

Zelf ben ik best brak vandaag, tot nu toe valt deze zwangerschap me zwaarder dan de vorige keer maar dat ging ook wel heel makkelijk de eerste 7 maanden.

Ik ga nu lekker idols verder kijken en dan naar bed. Morgenavond kom ik waarschijnlijk wel weer langs.
Vorig jaar om deze tijd was ik trouwens weeen aan het opvangen, gek idee hoor. Dan vind ik slingers ophangen toch een leukere avondbesteding.
JAAAAAAAAAAAAAAAA Hiep Hiep Hoera Floor is 1 jaar!

Ook de papa en mama gefeliciteerd, geniet ervan. Ook van laatste 2 daagjes als gezinnetje van 3. In 2008 zijn jullie alweer met 4-ren.

Ben weer weg!
HOERAAAAAAAA FLOOR (ook al weer) 1 JAAR!!!!!!!!!!

een heel fijne dag toegewenst en heel veel plezier!
Floor Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!

pebles en man ook gefeliciteerd!! lekker genieten!

babba; je vroeg laatst of Mees al liep; ja net na de meeting ging ie los lopen. eerst een stapje maar nu loopt ie echt al hele stukjes los. en het gaat steeds sneller en beter. hij durft ook meer nu. loop Aimee ook los?

ringel; hoe sliep je nieuwe bed?

mijn vriend vind het prima hoor. de pc staat in de kamer, dus dat scheelt denk ik wel.

schoonloeder dr poes is overleden en gisteren was de begravenis!!! mijn vriend is ff langs geweest en vertelde dat het werkelijk een vertoning was!! ten eerste ging ze heeel had muziek aan zetten (zelfmedelij nummers van micheal bolton) en toen de poes in het grafje en een biefstukje mee en een foto van haar?? en nu is het een praal graf met allerlei toetters en bellen. (ik heb een foto gezien en een bloemstuk, het enige wat nog ontbreekt is de steen! t was een waar toneelstuk/drama in 10 delen vertelde hij!
@Pepiet, ben erg benieuwd naar de overige 9 delen.....wat een maf mens moet die schoonmoeder van jou zijn he! Hoe is de jeugd van je vriend geweest dan? Bed sliep zo zo, heb een snothoofd (meisje heeft me ws aangestoken) en dan slaap ik sowieso niet denderend en dan nog op een nieuw bed.....nou ja, heb elk uur voorbij zien komen zeg maar.

Meisje dus ook een enorm snothoofd en wil daardoor niet zo heul veel eten. Is niet erg (ze kan wat missen) maar is wel zielig. Ze is verder wel vrolijk en alles en is bezig met oefenen om los te gaan staan. En woordjes oefenen....sa sa sa en sees (is dus naam van Lief) en af toe komt er vermoedelijk ook een vloek uit (in de zin van gvdmm) klinkt dan als vmmmdmme van wie ze dat nu heeft? Ach en verder wordt zo'n beetje alles verplaatst in huis en meisje doet vrolijk mee (ligt haar jas opeens in het toilet en dat soort dingen) ook alles sjaals en hengels van tassen gaan over d'r hoofd en dan kijkt ze ons aan en moeten we zeggen"Mayte mooooooi" dat levert een schaterlach van jewelste op en dan gaat ie weer af. (tis zo'n scheet)

Hier staat pc ook in de kamer, maar Lief moppert af en toe wel dat ik er teveel achter zit.......

goed ga mezelf maar eens fris en fruitig maken (lees douchen en aankleden)
Haha Pepiet, dat schoongeval van jou hilarisch...

Wow Mees loopt gewoon. Jij bent echt geen opschepmamma. Wij maar doorgaan over lopen langs de tafel en 1 tel los staan en de jouwe loopt. Was hij pas 9,5 maand dus toen hij eerste stapjes zette.

Aimee loopt nog niet. Wel langs de tafel etc, maar dat is al maanden zo. Wbt aan de hand heeft ze een boycot ingelast dwz van beentjes intrekken. Tja graag of niet, madam vindt van niet dus. Ik had wel verwacht dat ze zou lopen met 1 jaar. Iedereen om mij heen en zelfs cb zei dat ze dan echt wel zou lopen. Haha dus dat soort dingen voortaan met korreltje zout nemen. Behalve kunnen is er ook nog zoiets als willen.

Ik zit nu heel illegaal op werk te internetten.

Oja Ringel zag foto's van Mayte en vergeet elke keer te zeggen dat ik haar zo'n onwijs mooi meissie vindt. Vooral die ogen, gaan nog wat mannenharten breken...

Back 2 work!
Floor gefeliciteerd!!!!!! Hoop dat het een fijne verjaardag is geweest en dat er veel cadeau's waren.

Hier alles nog rustig in de buik. Verder wel druk met opruimen en alles klaarzetten voor morgen. Ik ben dan nl ook jarig net als Roan en Ruben. Goede dag gekozen jongens! Ik vier het overdag en 's avond lekker op de bank met z'n tweeen. Hoop dat ook iedereen weg gaat rond vier uur zoals ik gezegd had. Eerst zouden we nog naar mijn ouders gaan maar ik blijf toch liever thuis. Ook een grote opluchting voor mijn vader want die raakte al lichtelijk in paniek: hij is bang dat de weeen beginnen en wat moeten we dan? Hahaha, nou gewoon naar huis gaan en Kyran bij jullie laten.

Eigenlijk niet veel meer te melden.

N-man vond het forum-gedoe in het begin wel wat raar maar nu is hij er wel aan gewend.
hehe, eindelijk even rust (nou ja, meisje ligt nog wel te huilen in bed door de drukte maar wij kunnen even zitten).

Het was een harstikke leuke dag met belachelijk veel cadeautjes, veel bezoek, een hele lekkere slagroomtaart en mooie slingers.

Ik heb Floor vanmorgen wakker gemaakt om 7 uur door lang zal ze leven naast haar bed te zingen. Daar kreeg ik al meteen en prachtige glimlach voor terug.

Daarna in de gewone kleren omdat ik bang was dat de mooie vies zouden worden. Cadeautjes vond ze leuk maar de slingers eigenlijk nog leuker.

Om 9 uur weer naar bed maar na een uur kletsen toch maar weer eruit gehaald.

Nu wel de mooie kleren aan en de laatste dingen voor het bezoek klaar zetten. 5 minuten voor het bezoek zou komen trok Floor een glas cola volledig over zich heen en ze was tot aan haar romper toe doorweekt.

In alle haast dus reserve kleertjes aangedaan.

Van de taart heeft ze heerlijk zitten smullen en alle aandacht vond ze ook erg leuk. De cadeautjes waren er zoveel dat ze na een paar de aandacht wel wat kwijtraakte.

Naast de Wheelybug die ze van ons heeft gekregen samen met wat kleine badspeeltjes heeft ze een knikkerbaan gekregen, 2 poppen, een soort autobaan, een activitytafel met heel veel muziekjes (hoera), een vormenstoof in de vorm van een slak, een little people auto, een houten trek slak, 2 poppen (die allebei meteen een kus en een knuffel kregen na het uitpakken) en een sesamstraat kegelspel. We gaan een heleboel in de kast leggen en elke maand wat nieuws uit de kast halen want het is veel te veel tegelijk.

Ze had volgens mij een hele leuke dag ook al snapt ze nog niet waar alle drukte voor is.

Meisje is nog steeds compleet overstuur en wordt volgens mij wakker gehouden door het vuurwerk dat al flink wordt afgestoken hier in de buurt.

Ik zal zo even de foto's op de groep zetten.

Floortje gefeliciteerd!! Pebbles en man ook natuurlijk!

Vorig jaar rond deze tijd had ik 6 cm ontsluiting. Ben de hele dag al momenten van vorig jaar aan het terughalen. De bevalling heeft toch grotendeels plaatsgevonden op 30 december. Roan is om 00.25 geboren op 31 dec.

Volgens mij ben ik echt een ontaarde moeder. Ik weet niet wat ik voor kadootje moet kopen. Heb 3 leesboekjes van Winny the Pooh gekocht een paar maanden geleden. Hij krijgt van mijn schoonouders een loopauto. Dat kadootje hadden wij eigenlijk ook in gedachten. Maar ach, maakt mij niet zoveel uit van wie hij hem krijgt. Een half jaar geleden hadden we al zo'n activitytafel van chicco gekocht op marktplaats. Die hebben we net een week geleden van de zolder gehaald. Dat beschouwen we maar als kadootje. Over een tijdje als hij weer toe is aan nieuwe dingen kopen we wat leuks voor hem.

Wat doen jullie eigenlijk met oud en nieuw? Wij blijven thuis. Misschien komen een zwager en een vriend van man, maar dat is nog niet zeker. Nieuwjaarsdag zit ik weer om 7 uur de fles te geven. Ik denk dat ik dan ook niet lang opblijf. Gaan jullie ook de straat op? Na twaalven met dat harde vuurwerk blijf ik liever thuis omdat ik wil afwachten of Roan er wakker van wordt. Hoe doen jullie dat? Gewoon met babyfoon de straat op?
@krokus: gek idee he, dat dat allemaal alweer een jaar geleden is. Wij gaan morgen trouwens wel de straat op maar ik blijf voor het huis en als Floor er wakker van wordt ga ik naar binnen.
Pebbels; fijn dat het zo'n fijne dag is geweest! Wel wat jammer dat ze nog overstuur is van de drukte en wat is ze goed verwend!

Krook; wij blijven binnen met het oudjaar. Zowiezo is hier op straat niet veel te beleven wb vuurwerk bij de buren.

Onze hond is heel bang van het geknal, dus blijft er altijd iemand bij d'r en nu dus ook voor Ella.

Wij krijgen bezoek en we zien wel waar het schip strandt, ik vind het toch wel makkelijk met de bv, ik kan Ella nog lekker in bed voeden en terug"schuiven" in haar eigen bed, maar dat doe jij ook met Roan toch?

Ik wil je alvast een hele fijne dag wensen en de felicitaties voor Roan.

Bloem; ook voor jou en Ruben een hele fijne dag morgen!

Pepiet, van welke planeet komt jouw schoonmoeder? Jemig... een praalgraf voor de kat.... het moet niet gekker worden! Wij hebben vorig jaar onze hond (die we hebben laten inslapen) mee gegeven aan de dierenarts.

En Mees al echt aan het lopen!

Ella stapt ook alleen maar rond de tafel en inmiddels ook aan de hand (itt Aimee... haha, dondersteen!). Heel soms ook aan één hand... en nog somser (duh) stapt ze over van de tafel naar de stoel ofzo..... oehoeh, wat een heldje!

De man vindt mijn geforum oké, als ik maar niet de hele dag achter de pc zit (laptop lekker op de bank.... is té verslavend!)

Mmmoi, waar zit jij??? Normaal staat het hier vol van de roze letters. Alles goed of ben je gewoon heel druk?

Mijn vriendinneke wat eindelijk zwanger is na 4 jaar, denkt dat ze een miskraam krijgt. Ze bloedt al een paar dagen, en nu heeft ze ook kramp en pijn. Ze is een keer eerder zwanger geweest (4 jaar geleden dus) en toen ging het op hetzelfde moment mis. Poe..... we waren allemaal zo blij voor d'r en dan dit weer....

Hoera, Floor is jarig!! Van harte gefelicteerd met je allereerste verjaardag!!!! Pebbles, jij van harte met je eerste jaar moederschap, je bent een hartstikke leuke mama!!!!!!!!

Komen net weer thuis van een weekendje logeren, morgen gezellig met vrienden oudjaarsavond uitzitten, nieuwsjaardag staat in het teken van spelletjes met familie!

Mats is superleuk aan het worden, ook wel lastig maar hij wordt steeds meer mens met een eingen karaktertje!

Ik hoop morgen even rustig te kunnen bijlezen, de beebs van Barbara en Niniane zijn nog rustig?

Toedels! Ik ga koppie thee drinken met manneke en alle (6???!!!???) tassen met logeerspullen uitpakken!
jaaaaaaaaa ROAN is 1 jaar!!!!

Na een start met veel downs, onrust, onzekerheid en twijfel zijn er uit die downs toch een heel mooi mama en haar prachtige zoon tevoorschijn gekomen....die nu met z'n 2tjes (en met pap er bij natuurlijk) heerlijk aan het genieten zijn van een prachtige dag, met letterlijk een afsluiting van een turbulent jaar! Krokus, een heel fijne dag toegewenst en laat alles nog maar ff lekker terug komen. Dikke knuffel.

Ik zelf zit met m'n kop in de snottermand. Blegh, had eigenlijk op m'n werk moeten zitten, maar ben gisteren ziek thuis gekomen. Had eigenlijk een slaapdienst, maar nadat ik de toiletpot voor de zoveelste keer had omhelsd, heb ik toch m'n collega gevraagd of hij de mogelijkheid zag om dit van me over te nemen. (en dat was toen hij bijna vrij was) voel me daar nogal lullig om altijd......anyhoe, daarna een misselijk ritje met de trein terug naar huis en daar op bed geploft en vanochtend om 8.45 weer wakker (en meisje werd ook pas toen wakker)

ga ff ontbijten.

Hoera en Hoera, stoere Roan en Ruben worden vandaag 1 jaar!!! (Die 2 namen zo bij elkaar klinkt mooi ridderlijk zeg!!!

Ninane, jij ook een hele fijne verjaardag!!! Laat je lekker verwennen door iedereen, heb je al een mooi cadeau van je mannen gekregen?

MamaBloem en MamaKrokus, veel plezier vandaag met jullie jongens! Maak er een mooie dag van en een goede vuurwerkshow is speciaal voor jullie!

Ringel, bah, spugen is zo naar, ik hoop dat je vandaag een beetje beter wordt, zou toch zonde zijn!

Ris, ik hoop dat het toch meevalt bij je vriendin, wat lijkt me dat erg, ben je zo lang bezig en dan moet je maar wanhopig afwachten of het goed blijft gaan. Het is allemaal al zo spannend.

Pebbles, hahaha, erg moeten lachen om Floor en haar cola-ongelukje! (Ze deed het er gewoon om). Is ze nu niet de hele dag aan het wachten tot ze weer cadeaus krijgt??? Geef er maar een dikke smakkerd, het vuurwerk van vanavond is ook een beetje voor jullie!

Barbara, je moet nu toch wel snel zijn, wil je meisje nog dit jaar komen, (boodschap voor het meisje; blijf maar lekker nog even in mama's buik zitten, al dat geknal van vandaag is morgen weer over)

Pepiet, schrijf je al die monsterverhalen over je schoonmoeder wel ergens op? Het is vreselijk van der poes, maar ik moest wel een heel klein beetje lachen! (Sorry)

Krokus, nog even dit; jij bent geen ontaarde moeder hoor!!! Gek mens! Het gaat er niet om wat je aan cadeaus geeft, maar wat je aan liefde geeft. En volgens mij komt dat menneke niks te kort! Veel plezier vandaag en probeer gewoon lekker te genieten van alles en je niet overal zo druk om maken hoor!!

Nou, toedeledokie hoor! Ik ga maar eens onder de douche springen!
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 31-12-2007 10:56
Reden: Vre-se-lij-ke foutjes gemaakt
% gewijzigd
Jeutje he, vergeet ik toch zomaar Ruben en Niniane!!!!!

Bloem jij ook van harte gefeliciteerd met je mannetje en ook het eerste jaar als mama gehaald! Las toevallig van de week op de groep dat je nog vol trots had opgeschreven dat hij 4 januari met een keizersnede zou worden gehaald. En toen was hij daar in enen nipt nog in 2006!

Nininane jij ook van harte.....hoop dat je een leuke en vooral gezellige en relaxte verjaardag krijgt!

@Ris, hoop ook dat bij je vriendin alles goed komt, maar zo te lezen....heeft ze er zelf een hard hoofd in.

@Annie, vind jou altijd zo attent! Lees ik jouw posting en bedenk me opeens dat ik de helft ben vergeten! En ben vandaag al een stuk beterder (gelukkig) ga morgen wel weer werken, werken met een snothoofd is tot daar aan toe, maar misselijk en overgeven........dan liever thuis.

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de schoonloeder verhalen van Pepiet. Ben blij dat een dergelijk exemplaar me bespaard is gebleven (heb er dan 1 van het andere uitsterste (lees: weinig interesse, behalve in d'r drank/ bier fles)) maar Pepiet's schoonmama slaat ook wel alles hoor.

Mmmoi......oehoi! wer bisto?

kom later vandaag nog wel ff langs hobbelen.........maar mocht ik iemadn missen vandaag dan wens ik iedereen al een heel goed uiteinde een heel fijn nieuw jaar vol met mogelijkheden en nieuwe wereldburgers....heb er nu al zin in! Dag lieve meissies.........
En Pepiet ook van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag!!!!!!!(lang leve hyves, stiekemerd hahahahaha
Gefeliciteerd jarigen!

Roan en Ruben gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag! Veel plezier vandaag met de taart en de cadeautjes.

Pepiet en Niniane: gefeliciteerd met jullie eigen verjaardag, ook jullie een hele leuke dag toegewenst.

@ris: ik hoop dat het toch nog meevalt met je vriendin. Een miskraam is heel erg en zeker als je al zo lang bezig bent geweest om zwanger te worden.

Ik zal zo eens op je site gaan kijken naar de verjaardagsfoto's.

@annie: Floor is gelukkig nog druk met haar nieuwe cadeautjes en ik heb zoveel dat ik nog regelmatig wat nieuws kan geven. Maar ze zou het helemaal niet erg vinden om weer cadeautjes uit te pakken.

Ik vind het wel grappig dat je zei dat Mats superleuk aan het worden is, alsof hij dat nog niet was. Maar ik snap wel wat je bedoelt met dat eigen karaktertje.

@mmmoi: heeft je computer de geest gegeven?

@ringel: beterschap

Ik heb geen idee hoe het kan maar ik was vanmorgen alweer afgevallen. En je kan nou niet zeggen dat ik gezond gegeten heb. Alleen gisteren al heb ik 2 stukken taart, 3 pannekoeken en chips op. Wel een ideaal dieet zo.
hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties de visite is net de deur uit en wij gaan straks naar vrienden. na het eten en dan blijven we slapen.

Roan en Ruben en de papa en mama's Gefeliciteerd!!! rare dag he om jarig te zijn. oja Niniane ook jij gefeliciteerd!!!!

ik ga de tassen inpakken

fijne avond en alvast een Gelukkig nieuwjaar!!!
he ladies,

Mijn mannetje is 1 jaar. Jemig zeg. Bedankt voor de felicitaties, en Ringel, bedankt voor je lieve woorden. Klopt wat je zegt. Ik zei net nog tegen man, ik heb heel veel geleerd van het afgelopen jaar, maar ben blij dat ik hem af kan sluiten op een goede manier. Wat heb ik een mooi en lief mannetje zeg. Was zo trots op hem vandaag. Hij hield het gewoon vol tot 14 uur. Toen 2 uurtjes geslapen. Half zeven was hij wel uitgeput met een hoofdletter. Hij ligt nu lekker te knorren.

Ik zal weer eens foto's op de groep plaatsen, hij had zulke leuke kleertjes aan. Spijkerbroekje, blousje en spencer. Lekker ding is het.

Ruben kereltje en natuurlijk Bloem, jullie ook gefeliciteerd, en Pepiet en Niniane.

Man en ik hangen uitgeput op de bank. Ik duik lekker net na twaalven mijn bed in. Lief gaat dan nog even de straat op.

Tot volgend jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven