Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 28 december 2007 om 21:44
Ohhhh over die eerste barbie heb ik nog even een leuk verhaaltje tussendoor.
Ik kom uit een gezin van 15 kinderen dus we hadden zo begin jaren 60 (Ik was 6 of 7 jaar) niet zo veel speelgoed en ik wilde zo verschrikkelijk graag die Barbie. Toen zag ik mijn moeder een cadeautje kopen zonder te betalen en dat kon ik dus ook. Ben ik terug gegaan en ik kreeg inderdaad zonder te betalen de allernieuwste barbie. Wist ik veel. Wat heb ik op mijn kop gehad en straf gekregen. En de Barbie, die kreeg ik niet. Die ging naar mijn zus. Whaha.
Nu ja, zo ging dat in die tijd. Heb er echt geen trauma aan overgehouden hoor. Ik had gewoon die straf verdient en inderdaad heb ik zoiets nooit meer durven doen.
Ik kom uit een gezin van 15 kinderen dus we hadden zo begin jaren 60 (Ik was 6 of 7 jaar) niet zo veel speelgoed en ik wilde zo verschrikkelijk graag die Barbie. Toen zag ik mijn moeder een cadeautje kopen zonder te betalen en dat kon ik dus ook. Ben ik terug gegaan en ik kreeg inderdaad zonder te betalen de allernieuwste barbie. Wist ik veel. Wat heb ik op mijn kop gehad en straf gekregen. En de Barbie, die kreeg ik niet. Die ging naar mijn zus. Whaha.
Nu ja, zo ging dat in die tijd. Heb er echt geen trauma aan overgehouden hoor. Ik had gewoon die straf verdient en inderdaad heb ik zoiets nooit meer durven doen.
zaterdag 29 december 2007 om 16:19
zaterdag 29 december 2007 om 16:43
quote:Olijfje_ schreef op 29 december 2007 @ 16:19:
Was ff vergeten dat ik het goede antwoord had gegeven
Eh...denk denk...
In het kader van de feestdagen ff een makkelijke:
Hoe heten die groene en rode 'kersjes' die je nu veel op de amandelstaven/tulbanden enzo ziet?bigareaux , als ik het goed schrijf tenminste, heb geen nieuwe vraag maar die van Fachat staat nog open he (als deze goed is tenminste)
Was ff vergeten dat ik het goede antwoord had gegeven
Eh...denk denk...
In het kader van de feestdagen ff een makkelijke:
Hoe heten die groene en rode 'kersjes' die je nu veel op de amandelstaven/tulbanden enzo ziet?bigareaux , als ik het goed schrijf tenminste, heb geen nieuwe vraag maar die van Fachat staat nog open he (als deze goed is tenminste)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert