En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Ik heb berichtje gestuurd via whatsapp. Heb wel twee van die groene vinkjes gekregen. Betekent dat dat het berichtje gelezen is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 22:20:

Erwt....de ADHD smiley

Deze is om te vieren dat Leaf gesmst heeft:

Hoe dan ook, je hebt ermee afgerekend.

Nu zoekt hij het maar verder uit, hoor.
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 20:06:

Weet je N00t,

*knip* Je hebt ook helemaal gelijk hoor
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 22:22:

[...]

Denk je nu echt dat R.JOU gaat smssen?

Leaf dan had je toch gelijk...

Die R is niet te vertrouwen, die zit gewoon achter Elfje aan!

Hahahhahahahaha! Nee hoor R mag zich rustig met leaf bezig houden. Ik hoop meer op een belletje van ene U. Hahahahah!

@floks waar haal die ongeduldige smiley vandaan? Grappig!
Dat ken ik niet, Leaf.

Hoe dan ook, jij heb je taak voldaan en BASTA!
Spannend voor jou dus ook Elfje!!
quote:elfje26 schreef op 17 februari 2011 @ 22:25:

[...]

Hahahhahahahaha! Nee hoor R mag zich rustig met leaf bezig houden. Ik hoop meer op een belletje van ene U. Hahahahah!

Vertel.....of ga je er een topic over openen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 22:23:

Ik heb berichtje gestuurd via whatsapp. Heb wel twee van die groene vinkjes gekregen. Betekent dat dat het berichtje gelezen is?Dat betekent dat Whatsapp overbelast is Leaf, je had hem ook nooit moeten sturen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is dat via internet of zo?
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 22:23:

Ik heb berichtje gestuurd via whatsapp. Heb wel twee van die groene vinkjes gekregen. Betekent dat dat het berichtje gelezen is?

nee helaas heb ik dat wel eens getest. Dat is dus niet zo. Dus ga je daar nou niet blind op staren.

Misschien is ie zo geschrokken omdat ie je echt leuk vind, dat ie het even moet laten zakken. Of hij slaapt inderdaad.

Ga ik nu ook doen en ik lees het morgen wel
Dat is vast een bewijs van verzending en aflevering.
Heeft iemand het nummer van R?

Dan bel ik hem wel even...

Gewoon om te kijken of hij bij zijn telefoon in de buurt is!
Duik ook zo je bed in, Leaf.

Voel je je niet bevrijd???
Hoelang ga je op z'n antwoord wachten Leaf?

Ik heb ooit eens iemand via de sms uitgenodigd en kreeg 3 (!) dagen later antwoord. Ja, dahaag.

(hij was overigens springlevens en z'n telefoon was heus niet stuk)
Hoezo wachten?

Ze leeft toch verder???
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 22:27:

[...]

Vertel.....of ga je er een topic over openen?

Nee hoor geen Topic!

U is mijn SV die wat mij betreft graag mag langskomen vanavond. Heb hem al meerdere niet mis te verstane smsen gestuurd maar hij is nog aan het werk....................

Ik ben zeg maar het tegenovergestelde van TO. Ik moet me altijd inhouden! Hahahhahahahahhahahaha!
Ik heb eigenlijk geen idee N00tje. Ik hoop dat ik morgen toch wel antwoord krijg! Zo niet, dan trek ik daar maar mijn conclusies uit (want daar ben ik goed in )

Hoop alleen dat ie eerlijk tegen me is.
Ik zou hoop houden tot maandag en dan weer met een fris koppie aan het werk!
Leaf, beloof je me dat als je niets hoort (binnen pak hem beet 2 dagen) dat je het dan loslaat?

Elfje...yummmm, dat klinkt goed!

Ik ga voor je duimen...
Sum, tot maandag ok?

Sluit mooi aan op het werk.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2011 @ 22:34:

Hoezo wachten?

Ze leeft toch verder???Waarom stel je die vraag als je een post later zegt "tot maandag"?
Goed zo leaf!! Beetje humor is altijd beter.

@summer ja gegarandeerd een lekkere avond als hij langskomt hahaha
Ik zeg hoop houden en niet wachten
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2011 @ 22:37:

Sum, tot maandag ok?

Sluit mooi aan op het werk.Eh, vraag je dat aan Sum? Heeft Leaf daar ook nog wat in te zeggen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven