Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



O ja, net als 'She' van Charles Aznavour...
Alle reacties Link kopieren
Doet ie 't?







Overigens niet voor deze dame.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 21:55:

Die scheet die ik net liet klonk melodieuzer en minder saai dan wat deze jongen net liet horen.
ik zeg toch ja
Alle reacties Link kopieren
De categorie jongens is tot nu toe nogal slecht bedeeld of niet?
Alle reacties Link kopieren
zij heeft een lekkere stem, en tenminste gewone kleren aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 februari 2011 @ 21:56:

[...]





Da-gen-lang is hier gereld omdat de knopjes wegmoesten!!! het hele forum ondersteboven, nickchanges, verdwijnende forummers......... ik denk niet dat Viva opnieuw een knopje neeplempt



Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.



En jij was eerst ook iemand anders dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:ilse23 schreef op 18 februari 2011 @ 21:57:

ze heeft in de verte iets van Bridget Maasland... maar dan de donkere versie...toch??Ja, verrek.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 21:56:

Volgende week moet ik dus missen. Toch jammer. misschien kunnen we backstage een televisie en internet regelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja wel m beetje donkere bridget ja
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke meid. Van mij mag ze door.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 21:58:

[...]





Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.



En jij was eerst ook iemand anders dus?Nope! the one and only Pop (maar heb wel "tegen" gestemd)
Alle reacties Link kopieren
Je blijft wel in beweging als je in het publiek zit.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik nu een knopjesregel overtreden?
Alle reacties Link kopieren
(Ik vind het zo gezellig met jullie )
Ik vind hier dingen van.
Mwa, vind het niks bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zitten jullie volgende week lijf ergens? Bij X-factor ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 21:58:

[...]





Het is wel weer tijd voor een nieuwe knopjesgate vind ik.



En jij was eerst ook iemand anders dus?Jeetje, ik ben van deweek nauwelijks op t forum geweest, blijkbaar weer eens iets gemist?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
die haren van wendy... beetje sloddervosje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit de volgende week gewoon hier op topic hoor!
Huts!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 februari 2011 @ 21:59:

[...]





Nope! the one and only Pop (maar heb wel "tegen" gestemd)
Engelse nummers vertalen doen vriend en ik ook vaak, voor de fun.



Laatst nog:

Pak, deze gebroken vleugels

En leer opnieuw te vliegen

Leer om zo vrij te leven

Als we de stemmen horen zingen

Het boek van de liefde opent zich en laat ons binnen

Pak, deze gebroken vleugels!
Alle reacties Link kopieren
mooie meid



wtf is er met wendy ??verkeerde belichting ofzo lijkt wel een vampier
Alle reacties Link kopieren
Kan ik iemand een lekkere snack a jack aanbieden? De smaak is BBQ-paprika. Smaakt best goed al zeg ik het zelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven