Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Its en ik Sjors?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wickivi schreef op 18 februari 2011 @ 22:15:

Ik vind Kevin er eerder als 53 dan 33 uitzien.



Irritant dat gemiemel over een zwaar leven etc..Vind ik ook.Ik zit ook wel eens in een donkere tunnel. Geef dan gewoon gassie bij. Ben je d'r zo weer uitt. Om daarom nu medeleven te zoeken...
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Na Tatjana nok ik ook af. Mijn wekker gaat om half 7 en dan moet ik nog dansen ook.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
allemaal naar tatjana straks???
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 22:17:

[...]



Sorry, dat registreren mijn hersenen niet in dit topic.Dat geeft niet, het was ook niet echt hoogstaand. Na de pauze ben ik weer mijn oude zelf.
Ssst, Star! Ik heb het gelijk weer veranderd, haha!



Noteert: rosé laten staan volgende keer!
Tja goed, dat maakt RTL er natuurlijk van al dat drama.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, Tat!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:16:

Zeg jullie gooien Its en mij toch niet uit de band hè, als we er een keer niet zijn!Nee, zonder jullie zijn we onvolledig, incompleet, imperfect. We kunnen heus niet zonder jullie.
Alle reacties Link kopieren
handig afgesproken Its
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:16:

Zeg jullie gooien Its en mij toch niet uit de band hè, als we er een keer niet zijn!Dat nooit, jullie moeten wel een extra keer oefenen
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 22:17:

Na Tatjana nok ik ook af. Mijn wekker gaat om half 7 en dan moet ik nog dansen ook.Ik zeg waarom? Twee keer dan, waarom half 7 en waarom dansen (en vooral in die combi)?
Pfieuw!
Alle reacties Link kopieren
Sjors, ik heb jullie pakjes al geknipt, dus wees maar niet bang
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 22:17:

Na Tatjana nok ik ook af. Mijn wekker gaat om half 7 en dan moet ik nog dansen ook.Waar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 18 februari 2011 @ 22:16:

Sjoerd???Ja, negerT sjoerd
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Rosanna, krijg ik wel een officiele buschauffeurpet?
Huts!
Maar Djin, we gaan er niet heen voor onze lol. Maar om de HMH te bekijken en Skin te ronselen voor X-Factor kijken en onze Vivaband!
Alle reacties Link kopieren
*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*



*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*





PING



Lekker.... popcorn
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:18:

[...]





Dat geeft niet, het was ook niet echt hoogstaand. Na de pauze ben ik weer mijn oude zelf.Fjoe
Alle reacties Link kopieren
Nou keffie-beffie, take it away!
Alle reacties Link kopieren
uh, jawel, maar wel met een tijgerprintje om de klep hoor Bella
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
o ja caaaf succes morgen FLASHMOB he
Alle reacties Link kopieren
flashmob

En de trein die ik moet hebben rijdt uitgerekend morgen niet, dus moet ik een omweg maken.
Ik vind hier dingen van.
Zeikzeikzeikzeik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven