X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:17
quote:Wickivi schreef op 18 februari 2011 @ 22:15:
Ik vind Kevin er eerder als 53 dan 33 uitzien.
Irritant dat gemiemel over een zwaar leven etc..Vind ik ook.Ik zit ook wel eens in een donkere tunnel. Geef dan gewoon gassie bij. Ben je d'r zo weer uitt. Om daarom nu medeleven te zoeken...
Ik vind Kevin er eerder als 53 dan 33 uitzien.
Irritant dat gemiemel over een zwaar leven etc..Vind ik ook.Ik zit ook wel eens in een donkere tunnel. Geef dan gewoon gassie bij. Ben je d'r zo weer uitt. Om daarom nu medeleven te zoeken...
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 18 februari 2011 om 22:18
vrijdag 18 februari 2011 om 22:19