Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 22:08:

Er zijn veel te weinig slechterTs vanavond. Niks an.Ik wil wel even voor je zingen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Hij had beter 'sorry' van Kyteman kunnen zingen.....
Alle reacties Link kopieren
Ises is onze PhotoQueen this evening!
Huts!
hilarisch om de eerste regel van je tekst te vergeten
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:08:

En dan gaan we na samen X-Factor kijken met Skin oefenen voor de Vivaband!Ja en dan vragen of ze mee doet, dat kan best
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
vind de jury leuker dan de kandidaten
Nu gaat z'n bomgordel af zo.
jak
Tuurlijk, we zoeken nog zo'n type als haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:10:

Ises is onze PhotoQueen this evening!
Alle reacties Link kopieren
Toedel-elmo....gave coupe van zijn chica
Alle reacties Link kopieren
Een hippie en een punkert
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Rare combi, Mo en zijn girl.
Alle reacties Link kopieren
o god, ik had zijn vriendin nog niet gezien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
ah zn vriendin is een punker
Ieeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwww
Alle reacties Link kopieren
Op zich zou een 60's/70's x-factor best een leuk idee zijn.
Known to cause insanity in laboratory mice
Hij woont samen met een mevrouw
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een schaamstreepje op zijn kin
Ik vind hier dingen van.
ik lig nu al onder de tafel van kevin
Vind ze niet passen,
Alle reacties Link kopieren
ik vrees een oud alcohol verslaafde..... die oogjes...
Alle reacties Link kopieren
Ik houd heel veel van die mevrouw?



Mag toch hopen dat mijn vriend dat nooit zo zal zeggen over mij.
Dat ziet er toch niet uit, zo'n streepje?
Van het huilen Citronella?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven