X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:24
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:20:
Maar Djin, we gaan er niet heen voor onze lol. Maar om de HMH te bekijken en Skin te ronselen voor X-Factor kijken en onze Vivaband!Sorry, dat was ik even vergeten.Jullie zijn op missie.
Maar Djin, we gaan er niet heen voor onze lol. Maar om de HMH te bekijken en Skin te ronselen voor X-Factor kijken en onze Vivaband!Sorry, dat was ik even vergeten.Jullie zijn op missie.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 18 februari 2011 om 22:24