Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), maar zonder schaamstreep heeft Kevin iets van Marty Pellow (kennen jullie die nog, uit de oude doos?).
Mocht Star maar naar Skunk Anansie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 februari 2011 @ 22:24:

En die ringen uit die oren.De stylisten krijgen het sowieso rete-druk dit seizoen!
Huts!
Echt Star? We kunnen dan haast wel gaan minimeeten. Zal vriend ook leuk vinden.
Marti Pellow was Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Zo de Nederlanders zijn echt op!
O niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:25:

Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), maar zonder schaamstreep heeft Kevin iets van Marty Pellow (kennen jullie die nog, uit de oude doos?).Nat nat nat, ken ze nog
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
STC, veel plezier morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Marti Pellow, van Wet Wet Wet! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Praat goed Nederlands voor een Zuid-Afrikaan, bij de weg.
Alle reacties Link kopieren
Mama, ik zie je punt wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:25:

Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), maar zonder schaamstreep heeft Kevin iets van Marty Pellow (kennen jullie die nog, uit de oude doos?).





Ik zat ook te denken: op wie lijkt ie nou?

Maar op Marty Pellow inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Kheb geen oude doos, ken Marty Pellow niet......
Alle reacties Link kopieren
Grant heeft wel een leuke kop.
Huts!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:26:

Marti Pellow, van Wet Wet Wet! Leuk!

ja jammie waar zijn die gebleven

wet wet wet
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:26:

Praat goed Nederlands voor een Zuid-Afrikaan, bij de weg.Hij zal wel Afrikaans spreken ook, dan is de stap naar Nederlands niet zo groot.
Nee Sjors, helaas. Weet ook niet hoe Its er bij komt
Poppedotje, dat maakt toch niet uit, je bent met meerderen! Volgens mij is het wel lollig!
Ooooooooooo dont touch my Bruno
Alle reacties Link kopieren
Pop, is beetje voor jouw tijd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:26:

Marti Pellow, van Wet Wet Wet! Leuk!Ja was zeker leuk, maar dat was ik toen ook nog. Eens kijken hoe Marti opgedroogd is.
Nou ja. Jammer Star!
Alle reacties Link kopieren
hij zingt heel goed, dat is een mannenstem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Grant is leuk!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven