Mannen zittend laten plasse..

17-02-2011 12:29 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je dat vragen aan een man, kun je dat van hem verwachten?
Ik zal wel stekeblind zijn maar ik zie nooit spetters en gele koek (getver!!!) op de wc en voor zover ik weet plassen man en alle bezoek staand. We hebben een wc zonder zo'n plateau erin (een bovenlader?), dat scheelt misschien in het gespetter. Alleen als mijn neefje van 8 op bezoek ik geweest is de wc smerig en liggen er overal verdachte druppels (en staat de bril omhoog, is er niet doorgespoeld en staat het licht nog aan, kleine ransaap).

Ik zat me juist af te vragen of het geen tijd werd om mijn oudste zoontje staand te leren plassen maar hij wil absoluut niet. Ik gruwel bij de gedachte dat hij op school gaat zitten op die smerige wc's, die zijn echt heel vies.
Er plast naar mijn weten nooit een man zittend bij ons op het toilet, maar ik vind werkelijk nooit spetters of zo op het toilet. Ik maak dat ding om de dag schoon, dat vind ik fris ongeacht of er staand of zittend wordt geplast. Aangezien vriend er geen zootje van maakt vraag ik hem ook niet om zittend te gaan plassen. Bovendien maakt hij dat toch zeker zelf wel uit. Nog even en hij zou mij gaan verplichten door zo'n plastuit te gaan plassen
Manlief plast thuis altijd zittend. Heb ik nooit om hoeven vragen. Maar moet zeggen dat ik het wel erg prettig vind. Aan de andere kant maakt manlief hier ook niet zo goed de wc schoon dan ik. Dus als ie staand zou plassen zou hij het regelmatig ook zelf schoon kunnen maken.

Ergens anders plast hij denk ik wel staand. Bij familie op een schoon toilet wellicht niet, nooit naar gevraagd. Maar bij een benzinestation ofzo blijft ie zeker staan. Groot gelijk. Als ik een man was zou ik dat ook doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven