Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
MrDate is stom!! Net als alle mannen (behalve Xan natuurlijk!!)

Ik heb echt een ENOORME dip... Bluugh bluugh
quote:Vleermuis28 schreef op 30 december 2007 @ 01:58:

Hmm t topic bindingsangst ? is best leuk en grappig voor mij

Ben er nog niet echt uit wat ik met MrDate wil , hem te vriend houden of hem er uit gooien..

Qua vriendschap zitten er wel voordelen aan , maar zal ik er echt gelukkiger door worden ?

Maar mooi fflaten rusten ik zie t wel ..Ehmmm...Vleertje...ben je er nog steeds niet uit? Noem de voordelen maar eens op dan...en verras me!
quote:pop1980 schreef op 30 december 2007 @ 10:18:

MrDate is stom!! Net als alle mannen (behalve Xan natuurlijk!!)

Ik heb echt een ENOORME dip... Bluugh bluugh

Ook goedemorgen Pop....

Vertel eens, er zit je duidelijk wat dwars
Misschien is dit topic interessant voor jullie?

Verleiding van ex weerstaan?
Goedemorgen allemaal!

gaat even bijlezen
Hey Daantjuh....môgge! Worstel je er maar even doorheen....
Ik heb me er doorheen geworsteld!

Sun toch de Exla weer open? Hoop voor je op een goed einde.
Goedemorgen!!

Pop = net zoals HM voetbalfanaat en is druk bezig om de mooiste mannen in haar blauwe bed te krijgen. Een date van Pop is erg geschrokken van haar gesnurk, blijkt nu toch weer smsen, maar ondertussen is Pop onverschrokken verder gegaan met daten.

Leuk dat jullie teksten van Van Dik Hout en A&dM opschrijven! Ik sta helemaal achter 'de keuzes die je maakt'. Gewoon doen wat goed voelt en nergens spijt van hebben; blijkbaar vond je op dat moment dat het beste, blijf altijd achter jezelf staan!

Sun; mag ik ook mee denken . Ik kan totaal niet inschatten of het een goed idee is om je ex terug te willen, maar zie hierboven: als dat nu jouw keuze is kan ik alleen maar zeggen: go for it!!!

Wil je het zo subtiel doen dat hij in het begin niet merkt dat je hem terug probeert te winnen? Of mag dat wel duidelijk zijn.

Recente ex heeft mij ook ooit terug'gewonnen'. Hij begon door me (heel impulsief vanuit zijn kant) een keer op te wachten van mijn werk. We hebben toen even door de stad gelopen en wat gedronken. Daarna kreeg ik met de post een heel romantisch valentijnscadeautje. En een week daarna zorgde hij dat hij me tegenkwam in de stad met carnaval en zei: "ik wil je terug." (nog voordat hij hallo had gezegd). Hij had zelfs een smsje getypt in zijn telefoon (nog niet verzonden) waarin dat stond, zodat wanneer hij dronken zou zijn hij toch geloofwaardig over zou komen...
En Sun; waar is ex gevoelig voor, wat is zijn 'zwakke plek'? Een cadeautje, sexy lingerie, een romantische tekst, shoarma???

En Pop, what's happening???
Goedemorgen,

Vleer, het op jou laten jagen kan je ding niet zijn, maar het is meestal wel effectiever.....:-). Sun, waarom wil je je ex terug? Pop wat is er?

rest, mogge en ik ben weer weg.....druk dagje vandaag...

X
Romantisch....shoarmaatje eten als blijk... : "I want you back"..... [braak-emoticon]
idd met heel veel knoflooksaus :s
quote:Daantjuh86 schreef op 30 december 2007 @ 11:24:

idd met heel veel knoflooksaus :sZuchtttt...WAT een romantiek
Idd. Jammer dat mij dat nooit overkomt :P
quote:Miranda01 schreef op 30 december 2007 @ 11:12:

Goedemorgen,

Vleer, het op jou laten jagen kan je ding niet zijn, maar het is meestal wel effectiever.....:-). Sun, waarom wil je je ex terug? Pop wat is er?

rest, mogge en ik ben weer weg.....druk dagje vandaag...

XGaat in mannenjacht training
Goedemorgen trouwens..

De mannen die ik prima laat jagen zijn de mannen die ik niet leuk vind. Zodra ik ze leuk vind ga ik zelf jagen... Heb denk ik gewoon teveel mannelijke hormonen
quote:Vleermuis28 schreef op 30 december 2007 @ 11:36:

Goedemorgen trouwens..

De mannen die ik prima laat jagen zijn de mannen die ik niet leuk vind. Zodra ik ze leuk vind ga ik zelf jagen... Heb denk ik gewoon teveel mannelijke hormonen

pot worden?

Neuhhhh Miran das nie echt voor mij weggelegd...

Zal Prinsesje haar ouders t huis hebben uitgezet inmiddels ?
Vleer is druk aan het nadenken hoe ze haar huisje wil inrichten.. (hoezo op de zaken vooruit lopen??)

Vleer wil een rode en een paarse muur in huis en een rode loungebank met veulll kussens
Klinkt goed vleer! en is toch alleen maar handig om alvast erover na te denken!
Ze zijn weggggggggggg
Peas on earth!
Ben even aan het kijken naar nieuwe bedrijfskleding

Ja en Vleer; de voorpret is het leukst! Ik had mijn flatje ook al maanden van te voren ingericht Uiteindelijk werd het toch wel iets anders, maar de voorpret is minstens even leuk!

En ik ben ook wel van de kleurtjes; keuken is paars met roze en slaapkamer lichtroze met bordeauxrood

Zo ik ben gedoucht, benen onthaart... Alvast even checken wat ik morgenavond aandoe (ik weet al wat het wordt; een simpel, maar toch sexy zwart jurkje, weet alleen nog niet welke pantys en.... laarzen of pumps!?), en nog iets kiezen voor vandaag. Zowel stadion als restaurant en bios proof...
Stadion : iets warms

Restaurant ; iets met inkijk

en Morgen : laarzen
Haaa ben uitgejuicht en bijgelezen (althans... even vluchtig, volgens mij kan ik vanaf hier gewoon weer instromen )...

Ik zie dat Sun het definitieve besluit heeft genomen de Exen-la open te trekken en een poging gaat wagen deze la open te houden. En er wordt een Gedegen Plan verwacht...?

Hmmm... daar schuilt een klein probleem, want Prinses heeft tot op heden nooit de behoefte gehad Exen te willen terugwinnen en kan dus niet uit ervaring putten en een Geweldig Plan bedenken... maar wellicht kan er in samenspraak met Xan een geweldig Ex Terug Win Programma worden opgesteld. Ik zou persoonlijk het shoarma-eten achterwege laten...

Misschien gewoon maar ZEGGEN wat je graag zou willen...? Of is dat te simpel gedacht...?

En wat is er met Pop?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven