December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Pooeeeeh, wat een hoop geschreven weer sinds mijn laatste berichtje, 't is soms niet bij te benen hier hoor!

Heb net even op HM rondgespookt, dus daar ben ik weer bij, nu hier! Hopelijk blijft Leah nog even liggen, nou ja, zo niet dan mag Vent even aan de entertainment!

Gisterenmiddag heeerlijk de hele middag met z'n drietjes en een vriendin van me ouderwets in de kroeg gezeten, we hadden nogal last van cabin fever hier, met de hele week thuiszitten.

Morgen wel weer werken helaas, maar ja, nog maar twee weken en dan begint mijn zesmaanden vakantie weer!

Leah heeft het lopen nu echt goed onder de knie. Op zich wel vermoeiend, want ze zit echt geen tel meer stil. Gisteren ook de hele kroeg doorgebanjerd en da's best schattig en lief enzo, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik dat soort kindertjes helemal niet zo leuk vond toen ik nog kindvrij was, dus toch maar steeds weer terughalen naar onze eigen tafel al is geen enkel kind natuurlijk zo schattig als Leah, haha, dus geloof niet dat iemand last van haar had.

Ook doet ze nu van die vieze natte kusjes met haar mond wijd open, jekkie!

Allereerst nu, Tinus, gecondoleerd, kl*tedingen zijn dat. Kun je niet donderdag werken ipv woensdag?

Wat betreft zelf eten, ik laat Leah alleen zelf eten wat niet al te veel troep geeft, dus yoghurt en andersoort vloeibare dingen voeren we haar gewoon. Ik geef haar wel de lepel aan het allereinde, als er nog maar een heel klein beetje over is.

Ze heeft momenteel trouwens de mandarijnen helemaal ontdekt, verslááfd is ze!

Gucci, wat leuk joh, spannend! Wat vind G er allemaal van? Ziet hij het wel zitten? En enig idee op welke termijn?

Nurse, wat gaat het allemaal goed zeg, wauw! Hoop dat het bij ons ook zo vlotjes mag lopen!

Jeetje dat je maar 300 ml melkproducten mag geven, daar zitten wij ook overheen hoor, Leah krijgt nu nog zo'n 17 floz (even kijken hoor, da's... waaaaah zeker 500 ml) melk en daarnaast nog yoghurt en kaas.

Hoe zit dat eigenlijk met vloeistoffen? Leah drinkt wel water en eet veel fruit maar haar echte drinken komt toch echt voornamelijk van haar melk.

Oh Marloes, zaaalig lekker weg zonder kids. Dat is het enige wat ik wel mis hoor, geen familie hier, van beiden kanten en geen enkele van onze vrienden hebben kinderen. We hebben gewoon geen netwerk van mensen die kunnen oppassen of waar ze kan logeren.

Floddertje, leuk nieuwe bedden! Wij hebben vorig jaar ook alles nieuw gekocht toen we verhuisden, nu hebben we een super kingsize, lekker!

Ow ze is wakker - kom straks nog wel even!
ja Mette we wilden er inderdaad iets 'kerstigs' van maken haha. maar dat is niet echt gelukt. Nou ja ik heb mn best gedaan maar vent is al 3 weken ongesteld geloof ik. Ligt aan de tijd van het jaar.

Tinus ja, Brian eet inderdaad veel. Vind ik ook maar hij is nog lang geen 11 kilo dus zeker niet te zwaar. Tot nu toe is het een dun gespierd mannetje. Ik denk dat als hij 14 is dat hij een half brood eet als hij uit school komt. Nou ja met al dat lopen gebruik je natuurlijk ook wel veel energie.

Oh ja ook nog wel leuk om te vertellen. We hebben zo'n radiator in de keuken waar je je handdoeken ook over kunt hangen.

Nou Brian heeft m ontdekt hoor. Van de week was hij indeens 3 treetjes naar boven geklommen. Verder klimt hij ook nog aan de buitenkant van zn box omhoog en probeert hij op de bank te komen met veeeeeel gezucht en gesteun. Dat lukt nu gelukkig nog niet maar binnenkort moet ik m toch maar gaan leren om met zn beentjes eerst van de bank af te gaan en niet zoals nu met een snoekduik naar beneden want mama vangt me toch wel.

oh ik moet even weg ben later weer terug!

doei
poehee, P heeft al de hele morgen ruzie met het IKEA bed. Nu is mijn zwager er ook dus ben maar gevlucht. Floortje slaap, Timo ook op ons bed, ben al wezen wandelen naar een vriendin met de hond, Timo op de fiets en Floor in de wagen en moet nu de was doen......blegh

Oef; ik geloof wel hoor van die werking van soja met schildklier. Wie weet wordt soja ook afgeraden als je kanker hebt omdat het tegen zou werken, zou ook kunnen maar zolang je dat allemaal nog niet hebt zal het wel los lopen.

Ik weet wel dat je soja niet ipv moedermelk of opvolgmelk moet geven en dat er binnen een jaar geven een allergie kan ontstaan die blijven is oid. Net zoiets als pindakaas dus. In gewone soja zitten te weinig vitamines enz maar Floortje krijgt :

Mette; Ben je nou geslaagd voor je bedje ???

Oef; haha die Brain. Wat ontdekken ze de wereld he ?!

Ainne; heeeeerlijk kingsize !! Vind dit al groot. Hoe groot is die van jullie dan ? Ben je elkaar nooit kwijt ? En Leah ook al zo goed stappen. Leuk hoor. Wat een meid dan al he ?!

Was vrijdag vergeten. Floortje sliep zo lang en kwam idd mooi met 39.3 uit haar bedje. Maar zaterdag was het weer prima. Op haar verkoudheid na dan. En vanacht heeft ze weer eens doorgeslapen !!!! Joepie !!
Hey ladies!

Pffft....ik kom weer eens tijd tekort hoor! Ik wil jullie bijbeppen, heb weer moeten werken (eergister overwerk vanwege huiselijk geweld, en gister overwerk vanwege een schietpartij) en mocht vanmorgen wat langer liggen omdat ik gister dus later thuis was dan de bedoeling was. Voorbereidingen voor oud en nieuw aan het treffen (bedenken wat we gaan eten, boodschappenlijstje maken) opruimen in huis, Joeri bezig houden, honden uitlaten, als Joeri in bed ligt alle speelgoed die meneer in het hele huis rondgooit weer opruimen, straks stofzuigen, kleding gekocht gister (2 broeken en 3 truitjes voor bij elkaar 160 euro, vind ik best netjes!)

en voor de kerst maandags nog wezen shoppen, kadootjes gekocht, wat een gekkenhuis was het!

Nu probeer ik in ieder geval bij te lezen en iets minder druk te zijn...

Tinus

gecondoleerd met je oma. Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je er vrede mee hebt. Ik ken dat, mijn opa was 12 jaar geleden ook ineens heel slecht en hij is overleden op mijn verjaardag. Ik was toedertijd heel blij (nu nog) dat het voor hem niet nog langer heeft hoeven duren, en dat verder lijden hem bespaard was gebleven.

En ach, dat we 1 april 2006 (11 jaar na de sterfdag van mijn opa en mijn 31e verjaardag) te horen kregen dat we zwanger waren, zie ik eigenlijk als een kadootje van opa. Mooi toch? Joeri heeft ook de pretogen van mijn opa!

Enneh, ik zou woendag niet gaan werken. Ook al heb je er vrede mee, tis best emotioneel zo'n gebeurtenis...

Leuk is dat dat Manu door heeft dat dingen bij elkaar horen! Joeri heeft dat ook met zijn boerderij! Dat de koe en het paard achter het hekje moeten en het varkentje ook! Erg leuk om te zien! Hij heeft ook een politieauto van duplo en hij doet dan ook het mannetje in de auto!

Hier halen we de box voorlopig nog niet weg, tis nog wel makkelijka lsje alleen thusibent en bijvoorbeeld naar de wc moet, dan gaat meneer hup even de box in. Of als de postbode aanbelt, of als je even iets moet doen dat je je handen even niet vrij hebt...kortom, hier blijft hij nog even staan!

Nurse

fijn om te lezen dat alles zo goed gaat bij jullie! Ik kan me wel voorstellen dat je amper tijd hebt om te forummen, je hebt nu immers twee frummels die je aandacht eisen!

Gucci

per wanneer komen jullie weer in Nederland wonen dan? Weten jullie dat al?

Gaaf hoor! Jij blij dat je weer dicht bij je familie woont!

Die zullen Melinda tenminste niet zo snel los vervoeren!

Sannie

lekker gourmetten! Wij moeten hier nog steeds een gourmetstel aanschaffen, dat gaat hopelijk snel gebeuren want het is zo leuk om te doen!!!

Youp nog gezien? Hoe is het oliebollen bakken verlopen? Wij doen hier lekker makkelijk, wij kopen ze wel!

Mette

En geslaagd voor een nieuw bed?

Fijn dat Noof haar longen schoon waren! Ben inderdaad ook benieuwd of de spruw nu wegblijft!!!

Voor de tabelveranderingen moet je Loewyz hebben...email staat op hangmoeders...

Soja

hier nooit soja in huis dus geen probleem...

Marloes

fijn zo'n weekendje voor julliezelf! Ga ik binnenkort ook maar eens plannen hier.....wordt wel weer eens tijd!

floddertje

leuk bed voor Timo! Handig! En succes voor de mannen met in elkaar zetten! Hahahaha! Ik ben thuis degene die dat soort dingen in elkaar zet, heb er het meest geduld voor!

Oef

hey jij ook weer hier!

Kerst niet bijzonder? Kmt vanzelf wel! Hier ook niet echt superbijzonder, vriendlief en ik moetsen 1e kerstdag alletwee werken, hij dag en ik avond, dus was geen leuke 1e kerstdag. Op het werk was het wel gezellig, we hadden lekker eten: tapas, visschotel, toatsjes, kortom, was wel goed!

De 2e kerstdag waren we bij schoonouders, hele familie was er, erg druk!

3e kerstdag was het restjes eten bij mijn ouders, erg lekker! (kalkoen met cranberrysaus en kastanjes, spruitjes en aardappelkroketjes...als voorafje sla met gebakken champignons, uitgebakken spekjes en walnoten en pijnboompitjes en als dressing balsamico azijn... Ik heb van het voorafje al heerlijk zitten smullen!)

10 tanden!!! Joeri nog steeds 6 al zag ik wel dat een van de hoektanden boven er aan zit te komen, hij heeft nu ook om de haverklap weer een knalrode wang!

Succes met afbouwen!

Tsja en donderdag, vrijdag en zaterdag alweer gewerkt dus...Ik ga nu even stofzuigen, Joeri ligt in bed, vriendlief aan de arbeid, dus na het stofzuigen even tijd voor mezelf!!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
dank voor het melk en kanker verhaal.. Mijn buurman is meer in de alternatieve gezondheidszorg en dat is dus daar hebben we het wel eens over. Hij vertelde laatst ook dat melk kankerverwekkend zou zijn.. En vervolgens ging het alweer over andere dingen. Later vroeg ik me af waar dat vandaan kwam, hiervandaan dus,...

En wat ik wel weet met soja en de schildklier. Soja (in de darmen) bindt met schildklierhormoon (als je dat als tabletjes neemt), dus je mag dat niet tegelijk, maar er moet meer dan 2 uur tussen zitten. Maar je hoeft geen soja vrij dieet... ik kan me voorstellen dat soja in het bloed ook bindt aan schildklierhormoon.

Ach alles heeft wel iets...

oliebollen bakken is prima gelukt.. Ach we doen het al zeker 20 jaar samen, dus enige ervaring is er wel... En youp nog de tweede helft gezien.. Waren hier nu mensen daar geweest. Ik had ergens al gelezen over het eind, maar nu was het niet zijn dochter, maar maaike martens, lekkere stem heeft ze...

oh, de box blijft hier voorlopig nog wel staan.. Al was het maar om even weg te zetten als hij iets doet wat niet mag.. of ik zelf even weg moet...

sorry, moet nu gaan, dochterlief heeft al een paar gevraagd of ik met haar boven boekjes ga lezen en heb het steeds uitgesteld, maar nu wil ze het echt...

Hallo,

ben ik ook weer ffies, hou t voor nu gewoon ff op de laatste pagina

@Sannie

beetje laat, maar de Jane is idd spaans...wij hebben hem zelf niet. wij hebben eentje die in de aanbieding was bij de carrefour.

MELINDA EN IK KOMEN ERGENS EIND JANUARI EN G KOMT 3 EN/OF 4 MAANDEN LATER

@Ainne

G vind t allemaal best. is nu druk bezig met nederlands te leren. heeft er erg veel zin in. heeft t alleen druk in zn hoofd met alles wat er nog te regelen valt enzo (maar is ook normaal)

Lief van Leah die open mond kusjes, doet Melinda ook.

@iedereeen

n heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke

gisteren zijn we met zn allen (mijn ouders en broer/vrouw) naar Maastricht geweest. vertel van de week verder nu eten!

maastricht was heel gezellig. zijn met de trein gegaan. Melinda is heel lief geweest. alleen we hadden de hele morgen regen gehad, maar goed, nix aan te doen.

Savonds zijn we gaan uiteten bij de griek en melinda had bijna n hele kipfilet gegeten. was allemaal goed gegaan.

G had nog n knuffel koe uit zon grijpaautomaat voor der gevangen. zal daar snel n foto van plaatsen.

Zo ik ga er ook weer eventjes voor zitten. Manuel is sinds vandaag voorgoed verpest, hihi: we zijn bij MacDonalds wezen eten! Ik had hem vooraf een potje gegeven zodat hij tenminste iets gezonds in zijn buikje had. Bij de Mac heeft hij alleen een paar frietjes en een McNugget op. Eigenlijk was dit voor het eerst dat we 'uit eten; waren met hem en hij vond het erg interessant. Vooral het vlaggetje was er leuk. Hij had ook meteen een vriendje gemaakt van een andere tafel. Tijdens de autorit naar huis heeft ie nog een hele tijd zitten zwaaien, totdat het vlaggetje sneuvelde...

Oh ja, wel stoer vond ik: ik heb naar huis gereden in die Audi. Had er nooit eerder in gereden, want het is een automaat maar we zijn veilig thuis gekomen. Met JP naast me durfde ik het wel.

Gucci: Ga je tijdelijk bij je ouders wonen en dan vanaf daar een huisje zoeken ofzo? Wel stoer hoor, en ook zo fijn dat G het helemaal ziet zitten. Ik hoop dat jullie snel een leuk plekje kunnen vinden en je kan settelen, met een leuke baan erbij enzo.

Sannie: Leuk dat je zelf oliebollen bakt. Mijn pa deed dat ook altijd zelf, maar sinds zus en ik het huis uit zijn niet meer. Morgen vieren mijn ouders het bij ons en gaan we gourmetten als Manuel naar bed is. Met z'n tweetjes thuis op de bank zitten is zo saai en weggaan met Manu vind ik weer zo'n gedoe met slapen enzo voor hem. Zeker na al die drukke dagen: verjaardag en 2 kerstdagen. Hij is dan toch altijd een beetje uit zijn doen, merk ik.

soya: Geen idee wat er waar is van dat verhaal, maar wij drinken het toch al nooit. Dus voor mij niet zo interessant.

Knorretje: Heeeeeeeee bezig bijtje!! Je hebt je afwezigheid al weer helemaal goed gemaakt met een lekkere lap roze, jippie!

Ik heb ook even getwijfeld of ik de box weg moest halen maar als dat ding al weken ongebruikt in de hoek staat kan die wel weg dacht ik. Manuel gaat meestal gewoon overal mee naartoe, zelfs naar de wc haha! Of anders zet ik hem ff in de kinderstoel.

Wat bijzonder dat je merkte dat je zwanger was op de sterfdag van je opa. Kan me voorstellen dat je dat als kadootje ziet. Ik weet echt niet of ik woensdag moet gaan werken. Aangezien ik net heb aangegeven aan mijn baas dat ik meer betrokken wil zijn enzo, en we anderhalve week zijn dicht geweest vind ik het toch min of meer een verplichting om even te gaan, al is het maar voor een paar uurtjes. Maar ik denk er nog wel even over na.

Floddertje: Haha, hoe herkenbaar van dat geruzie met Ikea-spullen! Bij ons ook altijd veel gevloek en gescheld, hoort er gewoon bij hier, haha!

Oef: Jammer dat jullie kerst nog niet helemaal super was. Misschien leren jullie het wel met de jaren!

Brian eet behoorlijk veel, maar hij is dan ook een kilo zwaarder dan Manuel.

Je had weleens verteld over je demente stiefmoeder. Het is echt mensonterend om zo te moeten leven. Toen ik 2 weken geleden in het tehuis was op bezoek bij mijn oma toen zat er zo'n mensje in een rolstoel in de gang te roepen: zuster, help me nou!! Helemaal wanhopig, op zo'n klagende toon. Pfff, ik kreeg echt een brok in mijn keel. Ik hoop echt dat ik al dood ben voor ik zo word...

Ainne: Klinkt goed, met zijn allen in de kroeg! Haha en zo;n wijffie die op die kromme babybeentjes door de kroeg stuitert: geweldig! Sinds ik zelf moeder ben, vind ik alle kindjes lief (maar de mijne het liefste natuurlijk)

Hoef je nog maar twee weken te werken joh? Sjee wat gaat het hard!

Donderdag kan ik wel werken maar da's juist mijn dilemma: donderdag is gewoon mijn vrije dag en voor de begrafenis krijg ik officieel een vrije dag. Dus eigenlijk vind ik het onzin om donderdag te gaan werken dan. Maar omdat we al zolang zijn dicht geweest voel ik me weer schuldig als ik alleen vrijdag ga werken. Snap je het nog, haha?!

Nou ik ga maar eens tv-kijken. Ik zal morgen vast nog wel even komen kijken. Volgens mij gaat er bijna geen dag voorbij dat ik kom Viva'en hier, haha!
Zo, bed staat, kind ligt. Hij wilde gewoon hoog slapen. Stoere vent. Zo'n klein hummeltje in zo'n groot bed. Schatje !!

Nu de was nog........blegh. Mooi tijdens boer zoekt vrouw !!
Neee weer geen bed, wel een leuk feestje van m'n zus gehad. Ze heeft al een enorme buik, ze is nu 28 weken, maar al zou je zeggen dat ze op alle dag loopt geloof je het ook! Echt super!

De beeb loopt wel een heel aantal weken voor op groei (4 weken geloof ik) dus ze moet suiker laten prikken.

Tinus; Stoer hoor, rijden in die grote bak! Lachen joh, Manu in de Mac!!

Ik kom trouwens ook iedere dag even viev'en, hahaha!

Knor; Gezellig zoveel roze!! Hier staat de box ook nog. Noof heeft het soms wel even nodig om even rustig te spelen, na alle drukte op de grond. En ze vindt het ook niet erg in de box.

Sannie; Wat voor oliebollen maak je? Met krentjes of gewone? Mmm lekker, krijg nu ook zin in morgen, lekker oliebollen eten!

Flodder; haha, k*tbouwpakketen ook altijd.. Wat een stoer kereltje heb je toch! Foto met hem in z'n nieuwe bed??

Wij gaan voor een boxspringbed. Gaan nu morgen maar kijken, het komt er steeds niet van met Nova's slaapies.

Gucci; jee, zo snel al!! Kan je ook naar onze 2e meeting komen!!! Gezellie!!

Ik ga even boerzoektvrouw kijken, Flodder succes met je was!

Dikke kus allemaal!
Mette; ook leuk !! Maar 4 weken voor op groei is best wat toch ? Maar ze wordt goed in de gaten gehouden. Lekker. Leuk he zo'n dikke buik ?! Zou het zo weer doen (als er geen baby van kwam op dit moment dan).

Boxpring ook lekker. Wij zijn gister ook lekker zonder kids geweest anders kunnen wij ook niet echt goed shoppen hoor.

Was is gevouwen, nu nog de kast in. Meestal leven we uit de wasmand tot we helemaal gek worden, alles opruimen wassen vouwen en dan begint het weer van voor af aan :-).

Boer zoekt vrouw is wel weer leuk !! Die blonde met die krullen wat een guitige kop heeft hij !! En die meid vind ik heel stoer !! Vind van het begin af aan die jurgen zo bij haar passen........

Joepie, hoor vent thuis komen van werk. Later !!
Had ik vanmorgen omstreeks 08.00 uur toch een hele lap tekst getikt duwt Joeri op een knopje op de computer, POEF computer uit..... Dat was niet leuk....hele lap weg....

Nu even geen tijd voor een lange lap, meneer zit nu te poepen, dan weten jullie het wel!

Misschien vanmiddag dat ik even tijd heb als hij slaapt. Ik heb vanmorgen alle boodschappen gedaan, gelukkig konden mijn ouders even op die smurf letten, anders was ik nu NOG bezig, en ik was al om 09.00 uur begonnen!

Nu zijn alle boodschappen binnen, moet nog even de koelkast reorganiseren, champy koud zetten, makreel schoonmaken, gamba's marineren, euh.....noem maar op!

Ik ga nu even met een kopje koffie op de bank, dan Joeri's poepbroek verschonen, en dan zien we wel weer verder!

Als ik vanmiddag kom ga ik reageren op iedereen, ik was al begonnen vanmorgen, maar goed, dat houden jullie dus nog tegoed!
He Knorrie niet teveel tegelijk willen hoor! Rustig aan je bent onlangs nog flink ziek geweest enzo dus beetje rustig hoor!

Mette jeetje 4 weken voor opgroei! Het is me wat hihihi. Nou ja hopelijk is het gewoon een gezonde flinke meid/knul. (En hopelijk gaat ie niet in dit tempo door want het moet er straks ook nog uit zeg maar).
Het is hier hartstikke gezellig met 3 kids maar wel druk! Mijn neefje (bijna 2 jaar )en Amber slapen nu en Justin is lekker aan het rommelen dus ik heb even snel tijd voor viva!

Nurse, leuk weer wat van je te horen!

Floddertje, leuke bedden!

Hoe ging Timo zijn 1e nacht in zijn stoere bed??

Oef, leuk he die rollator! Amber is er ook helemaal wild van! Kan Brian wel al zelf sturen??

Ach arme vent is hij ongesteld....

oei, dat is wel link dat hij de radiator heeft ontdekt...Amber is ook helemaal op de klimtoer....en moet inderdaad ook snel gaan leren hoe ze de bank af hoort te gaan want die is ook van de snoekduiken.

Mette, als je er niet aan toe bent moet je het niet doen, maar het is echt genieten even weg zonder kids! maar ook weer heerlijk om ze dan weer op te halen!

loewyz, is van de tabel!

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de kleine van je zus...4 weken is wel veel zeg!

Tinus, Amber eet ook niet zo veel hoor: 1 a 2 boterhammen, 3 flessen, fruit en warm eten en soms nog een koekje en wat sap.

Nog gecondoleerd...

oei, weer een mac verslaafde er bij...

Ik hoop ook echt niet dement te worden als ik die mensjes op mijn zo zie.

Ainne, leuk filmpje op hm!

Wil niet 1 van de kinderloze vrienden oppassen met een gebruiksaanwijzing er bij??

Lief zeg die kusjes!

knorretje, wat een gedoe zeg op je werk...

Ben benieuwd naar die lap tekst van je! leuk he van die kleine vingertjes....

Gucci, dus de knoop is doorgehakt! Al snel zeg! alleen jammer dat je dan zo lang zonder G moet zijn, waarom is dat??

Manlief is net ook al weer thuis gekomen van zijn werk, gezellig!!!

Hij is nu vuurwerk kopen met Justin, mijn stoere mannen!

De 2 ukkies salpen nog, dus heb het rijk gewoon alleen nu!

Voor als ik niet meer langs kom alvast een goede jaarwisseling allemaal!!!

marloes
Ging prima met Timo. Was 1 keer wakker om 1 uur en wilde er uit. Toen dat niet mocht (gek he ?!) vond ie het ook best.

Ik ga zo naar brabant als de kids wakker zijn. Heeeeeeeeeeeeeeeele fijne jaarwisseling allemaal en doe voorzichtig !!!!!!! Tot volgend jaar !!
Hallo meiden!

Zo, vanmorgen nieuw bed gekocht,daarna boodschappen gedaan. Net even alvast wat hapjes voor zover klaar gemaakt. Vanaaf komen zus,zwager en nicht en de buurtjes komen ook.

Flodder; vond trouwens je bed heel mooi. Wij hebben er de vorige keer bij Ikea ook voor gestaan, maar wilde toch liever een boxspring.

Knor; bij ons staat de champy ook al koud! Balen als je een lap roze hebt en *poef* ; Joeri in de bocht, haha!

M'n zus moest sowieso met 36 weken naar de gyn, ivm met mogelijke geplande keizersnede ivm Noof d'r E.P. arm, en dat Tess ook een gebroken sleutelbeen had door het klemzitten. Dus als die kleine zo doorgaat met groeien kan het niet gewoon geboren worden zonder een grote kans op E.P.

En eentje met E.P. is wel genoeg in de fam, dachten ze zo..

Een vriendin van ons is gister bevallen van een zoon. Heeft een hele aparte naam gekregen, een samenvoeging van hun namen Maar het zal wel wennen, denk ik.

Ik ga even met Nova spelen,

IK HOOP DAT IEDEREEN EEN LEUK OUD&NIEUW HEEFT!!

En dikke middelvinger naar 2007

x

iedereen (alvast) n heeeeeeeeeeeeeeeeeel HAPPY NEW YEAR en

dat er nu eigenlijk ALLEEN maar leuke dingen mogen gaan gebeuren.

@Mette

jaaaaaa n superdikke middelvinger naar 2007

wie weet kom ik wel naar de meeting, ligt eraan of ik niet moet werken dan...

Mn ouders komen Melinda en mij halen. de 27e komen ze en de 29e vliegen we met zn 4en trug.

G komt mss in maart (tussendoor komt ie ook nog weekendjes). Hij moet nog het 1 en ander afhandelen in Spanje.

Liefs, denk aan jullie

GUCCi

He lieverds,

Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne avond hebben! Allemaal alvast een heel gelukkig 2008 met alleen maar leuke dingen!!!

Inderdaad, een hele dikke middelvinger naar 2007 \\:-)//

Tot volgend jaar!!

Heel veel liefs van ons
Jeetje toch weer veel geschreven.. ik zit hier alweer helemaal dressed up om zo naar vrienden te gaan. Haar in de krul, Merijn lachte me gewoon serieus uit toen ik die rollers in had (maar ja wie niet hahah)

Ik heb een er een beetje doorheen gescrolld, gun mezelf eerlijk gezegd niet echt veel tijd om te viva-en, vrijdag moet ik weer 1 dagje werken dus dan heb ik weer PLENTY of time haha

@Mette, je mag mailen voor tabel naar loewyz@hotmail.com of hier duidelijk vermelden als ik dan even langs scroll zie ik het vaak wel, schrijf ik het op en pas ik hem aan.

Meiden, hele gezellige avond / nacht.

Ik wil jullie allemaal een heel mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar toewensen.

Dikke kus!
Mette: Haha, kan me die dikke middelvinger goed voorstellen! Voor mezelf: ben best tevreden met 2007, maar 2008 kan altijd leuker! (zeker met die 20 miljoen die JP en ik gaan winnen...) Trouwens, gisteren is een kennis van mij ook bevallen van een zoon!! Zou wel heeeeeel toevallig zijn als het dezelfde is, maar zal wel niet. Zoontje heet Spencer, is ook niet mijn smaak...

Verder: Iedereen een supergezellige avond! Wij hebben net gegourmet en zitten nu naar Jan-Jaap te kijken met mijn ouders. JP zette even de laptop aan om iets te laten zien dus ik pakte even mijn kans om iedereen veel plezier te wensen. Liefs en tot volgend jaar!
Iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst!!!!!!!

Zo en nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken was gezellig avondje bij mijn broertje en zijn vriendin. Wel erg druk want zijn vriendin heeft 4 jongere zusje die er ook allemaal waren + mijn ouders en hun ouders en aanhang van een van de zusjes hihihih.
Goedemorgen dames..

Net pakte ik een mes uit de afwasmachine, was ie gewoon nog warm..

Had de afwasmachine aangezet voor ik naar bed ging.

Sliep rond half vier en Noof was weer om 7.00 wakker. Toen nog even gerekt met een dvd'tje boven (Noof in de kinderstoel voor de tv naast m'n bed ) Dus evengoed nog even kunnen doezelen.

Ik vond het zooo bizar gister; ze werd gewoon NIET wakker tijdens het vuurwerk. Wij wonen aan een plein, dus je kan je voorstellen dat er daar veeeeel mensen met vuurwerk waren. Jezus, het leek wel of de wereld verging, maar Noof tukte gewoon door. Normaal gaat ze al woelen als de deurklink van haar kamertje piept, nu was het doodsknal na doodsknal, en ze heeft zich niet eens gezucht ofzo. Toch gek..

Was er wel heeel erg blij mee!

Het was erg gezellig geweest, eerst hadden de meiskes lekker met elkaar gespeeld, daarna hebben we gegeten en als toetje chocofondue gedaan (lekkerrrrr!) en nadat de meisjes op bed lagen, even Katan gespeeld, en daarna kwamen onze buurtjes met een Moëtchampagne, zou het er zelf niet voor over hebben, maar het was wel heul erg lekker!!

Hebben jullie ook een leuke avond gehad? Hoe deden de rest van de kinders het met het vuurwerk?

xx
O ja, whahaha,

GELUKKIG NIEUWJAAR MEIDEN!

Mogge meiden!

Nou, hier ook een slapend kind tijdens de megaknallen hoor Mette! Joeri had een beetje moeite met inslapen vanwege de knallen die rond 19.00 uur al werden afgestoken, maar toen hij eenmaal sliep sliep hij. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Vriendlief vroeg nog of we Joeri wakker moesten maken om middernacht, maar ik zei nee, niet nodig en inderdaad...

WIj hebben een gewoon rustig avondje gehad met wel lekkere hapjes...

Vriendl+ief moest werken tot 17.00 uur maar was even wat eerder thuis. Ik was zoooo moe dat ik even een uurtje heb mogen slapen, en ik werd wakker om 18:15 uur, precies de tijd dat Joeri naar bedje ging. Daarna hebben we lekker toastjes met makreel en garnalen gedaan. (ik voor het eerst makreel schoongemaakt, ging best goed, maar 1 graat gevonden later!) Ik had de vis bij een visstalletje bij ons in het dorp gehaald. Ik had al eerder gehoord dat hij erg lekker was, maar we hadden het nog nooit eerder geprobeerd. Nou, inderdaad, ERRUG lekker! Ik had garnaaltjes en gamba's, makreel en zalm gehaald. De gamba's waren ook erg lekker! (gemarineerd in olie met een rode peper en knoflook en dan in een grillpannetje bakken, mjammie!) De zalm zijn we nog niet aan toegekomen, die doen we vanaaf! Zag er ook erg goed en lekker uit! Makreel en garnaaltjes hebben we ook over dus! We gaan weer smullen vanaaf!

Na de toastjes is vriendlief mijn ouders naar vrienden gaan brengen, inmiddels was het tegen 20:30 uur (mijn ouders waren laat thuis van hun bloemenstal). Ach, vriendlief en ik hebben met zijn 2 best een leuke avond gehad!

Om middernacht de champy erbij gehaald (geen echte, we hadden bubbels van Martini, lekker zoet!) en even buiten wezen kijken, nou het stond helemaal blauw! Wat een knallen en wat een vuurwerk! Voor de deur een duizendklapper, Joeri gewoon doorslapen! Gelukkig maar!

Joeri zit nu in de box, vriendlief is net op weg naar zijn werk en hoopt dat het niet te druk is zodat ie op tijd weg kan. Misschien gaan we, als vriendlief op tijd thuis is, nog naar een verjaardag...

Ik ga nog even een senseootje pakken...
He knorrie!

Gezellie dat je er ook bent! Grappig dat Joeri ook gewoon doorgeslapen heeft!

Wauw, goed hoor, maar 1 graat in je makreel! Vind het ook erg lekker, maar een rotklusje om te doen.

Dus vanaaf ook nog een lekker maaltje!

Als jullie nog gaan, veel plezier op verjaardag. Ik ga eerst eens even hier een luier verschonen, ze zit in de box, en ik ruik haar hier

En daarna ook maar weer een senseo'tje pakken!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven