Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
quote:mamax schreef op 20 februari 2011 @ 19:06:

Amaal, Eckelhoff gegoogeld, krijg ik dit

[afbeelding]Whahahahahahahahahaha goehoeeed.
Kastjes willen we dan laten spuiten. Fornuis is ook mooi hè.
mamax,je moet indd in Duitsland gaan kijken, dat scheelt echt een hoop geld hoor ik vaak (wel een eindje rijden).

Nou, wij zijn weer terug, maar ik duik toch maar nu het bedje in. Mooie hotelkamer maar thuis slapen is het fijnste (lees ik heb weer uren wakker gelegen).
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, was het verder wel leuk? Buiten de hotelkamer ?

Mamax, leuk op jacht naar een keuken! De eerste vind ik mooi, stijlvol. Jammer dat het niet kan.

Amalia, dat is een heel project! Maar licht aan het einde dus, gaaf hoor!

Heb weer halve middag in het ziekenhuis gezeten. Jongste heeft een knalrode balzak, aan de racekak en 39 koorts. Schijnt een virus te zijn en vrijdag op de kita heeft hij even in een poepbroek gelopen en dat heeft de huid van zijn balzak aangetast (meisjesmoeders prijst u zelf ). Nu goed insmeren, een week thuishouden van de kita (en hij begon net zijn draai te vinden daar, zucht) en goed in de gaten houden.
[quote]Maleficent schreef op 20 februari 2011 @ 19:12:

mamax,je moet indd in Duitsland gaan kijken, dat scheelt echt een hoop geld hoor ik vaak (wel een eindje rijden).

Suf dat mijn keuken uit Italie komt
Ik hoor het ook vaak, maar online kan ik niks vinden. Tja, die Eckelhoff van Amaal
http://www.ekelhoff.de

Hoe simpel is dat
Aaaaaaaaah Jinny dat arme kleine mannetje, doet het zeer ook? Nou goed, weer ellende dus in huize Jinny, het is verdorie niet grappig meer
Ik ben het ook wel een beetje zat ja. Maar goed. Hij heeft er wel wat last van ja. Ik heb de tip van Vishnu maar weer opgevolgd, het soda-bad. Ben haar echt eeuwig dankbaar.
Hmm, Ekelhoff heeft niet helemaal mijn ding. Allemaal strak en hoogglans wat ze op de site laten zien.
Jin: ach arme jongste. Het schiet ook niet op bij jullie hè... voor jou en ook een voor jongste. Is oudste dan ook van slag?

Mamax: die gootsteen echt gaaf, en fornuis ook. Schouw niet helemaal mijn smaak maar staat vast mooi bij elkaar bij jullie!

Amalia: ah fijn alles dan klaar. Hoe kan het dat het zo lang heeft geduurd?

Mal: fijn dat het leuk was en dat je nu weer in je eigen bedje kan liggen!
Eckelhof, Ekelhof, tja...

Ze hebben daar alles hoor Mamax, wat je maar wilt. EN hoe het komt dat jouw keuken uit Italie komt Jin Omdat die Ekelhof alleen aan Nederlanders leveren. Duitsers willen geen comfort (lees, cooker, ingebouwde zeeppomp ed.).

Au die balzak! B heeft ook snel last van een rode balzak. Klinkt wel raar hmm. Nooit een verband met koorts gezien, maar nu je het zegt...

Mamax, Hel komt ook toch? Tja wat is handig. Half 11, 11 uur? Het is vakantie, niet te vroeg Toch?
Oja strak idd die keukens Mamax. Maar hoogglans is de nieuwste trent volgens mij.

Maar je kan dus alles bestellen daar. Je moet gewoon hier een offerte maken en daarmee naar Duitsland gaan. Dan is het 4000 euro goedkoper.

Krijg ik al een Angel aan m'n kont omdat ik reclame maak?
Nou Amalia, de keuken is overgenomen van de vorige bewoners en uitgerust met een wokplaat, een stoomkoker, apparatuur beter dan Miele (auw in de portemonnee als er wat kapot gaat en meer van die onzin, dus zeg niet dat ze geen comfort willen .
ik zeg alleen wat meneer Ekelhoff tegen me zei. Maar ik versta niet zo goed Duits, zeker niet onder een snor vandaag
Amaal, 10.30/11.00 is voor mij prima. Zal ik nog wat lekkers meenemen?

Bridge, ik vind de schouw van de eerste ook mooier.

Jin, wat is een stoomkoker? Net zoiets als een stoomoven, of meer als een ingebouwde stoompan?
Jinny, wat naar voor jongste (en voor jou) ik wist niet dat kindjes daar ziek van konden worden!

Zo, nu mag ik weerdruk aan het werk! Ik wou het een beetje afbouwen maar kreeg vorige week ineens nog wat opdrachten.

Weekendjeweg was heel fijn, maar vond het wel moeilijk om schoonvader weer achter te laten, hij is toch wel erg verdrietig.
Naar om dan zo ver weg te zitten, Mal

Suus, haakte jij woensdag ook nog aan?
Helaas Mamax, ik kan het er even niet bij hebben. Moet veulsteveul nog regelen voor verbouwing (deuren, spotjes, profielen etc) en mijn meneer is ook vrij dus wil middag gebruiken voor wat leuks. Dierentuin als beetje weer.

Maar ik stel voor dat ik snel een naar noorden kom en we dan opnieuw een mini meet doen?
Is het niet leuker om gewoon eens een meet af te spreken in plaats van met de helft van de mensen?
Die meet doen we bij jou als je bevallen bent Mal Gezellige lekkere drukke babyborrel ha ha.
De serieusheid van je post wordt niet opgepikt dus Mal.
Dat mag ook best , maar eerlijk gezegd vind ik het soms een beetje raar dat de ene helft wel wordt uitgenodigd en de andere helft niet.

En dat gaat me niet om mezelf want met mijn rug kan ik toch niet zo ver rijden op het moment. Het komt gewoon een beetje raar op me over. Tuurlijk zijn jullie vrij om te doen wat je wil hoor. Maar ik ga wel nadenken van; oh, ik word niet gevraagd dus ik ben niet leuk genoeg.
Maar zo was het helemaal niet bedoeld. Ik spreek wel vaker met Hel of Amalia af. Hel en Suus ook onderling. En jij weer met Juud of Star. Dat geeft toch niet. Amalia en ik hadden het erover om te meeten, Hel gaf aan dat ze ook zin had om te komen en Suus ook, dan kun je ook zeggen dat je ook graag aan wilt haken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft.

Met z'n allen meeten vind ik ook hartstikke gezellig, het is alleen vaak lastig om met z'n alleen een datum te vinden dat iedereen kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven