***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Vorig jaar viel Kaj om 23.50 in slaap, maar toen we hem om 24.00 uur wakker maakten was hij ook al snel weer helemaal wakker.

Ik weet niet of hij het gaat redden, als ik hem gewoon op bed doe en dan om 24 uur wakker maak, wil hij zijn bed niet uit, dan is hij te moe.

Ik denk dat we de slaapbank in de huiskamer uitklappen, dan kan hij daar in slaap vallen en is het makkelijker om hem om 24 uur wakker te maken.

Kaj krijgt wel sterretjes, maar hij mag ze zeker niet zelf aansteken!

Lara, waar gingen jullie ook al weer naartoe?
Hihi Muisje, weer wezen shoppen? Waar heb je ze gekocht? En is de skivakantie nu rond? Ik hoop dat jullie buren kunnen, zou wel erg gezellig zijn. Kan er ook niemand langskomen onderweg naar een feestje?

Het vriendinnetje waar we heen gaan zei ook dat we Max gewoon konden meenemen. Nu vind ik dat sowieso een minder idee omdat hij zo loopt te klieren met slapen de laatste week, maar ik sta er ook wat minder relaxed. Ik ben dat toch op de babyfoon gefocust en Max 's nachts weer uit zijn bed trekken om terug te gaan vind ik zielig. Tot slot: ik wil ook graag uitslapen op nieuwjaarsdag!

Mijn moeder heeft al vaker opgepast en dat gaat altijd goed. Ik hoop toch wel dat Max dan weer zijn vrolijke ikje is, want anders is er voor haar ook weinig aan.

Micha; helemaal vergeten: wat ontzettend lief van je dat jij er toch uit bent gegaan! Morgen dus lekker uitslapen?

We gaan 2 januari weg, maar morgen ben ik bezig met Max wegbrengen en op nieuwjaarsdag inpakken vind ik vervelend.
Zet je een foto op msn Mich? Ik ben zo benieuwd! En klopt het nu dat Morris blonder is geworden? Of lijkt dat gewoon zo op die foto?

Hmm...naar zijn longetjes laten luisteren... Heb ik niet eens aan gedacht. Ik kijk het vandaag nog even aan en anders moet er morgen naar worden gekeken (ha is zeker dicht met oudjaarsdag??)
Hier ook spuit elf, vakantie klinkt leuk Lara! Wanneer ga jij weg Spitsmuis? En waarheen?
Lara, die pakjes heb ik bij de Bonneterie gekocht. Ze zijn van Timberland (zeg maar niets...) en ze zien er zo leuk en comfortabel uit! Muisman is er overigens iets minder blij mee dan ik.

Eigenlijk iedereen die ik ken zit of in Vereggistan met oud en nieuw, of is thuis. Mijn hockeyteam gaat naar de plaatselijke discotheek en ze vroegen of ik ook zin had. Nou, nee. Het is sowieso een vreselijke tent en met oud en nieuw is het helemaal verschrikkelijk! (trekt erg veel gajes aan)
Lara, ik zou niet weten of de ha open is op oudjaarsdag! Die van mij vast niet, maar ik weet niet hoe actief die van jou is. Anders kan je misschien met Max naar de huisartsenpost?
Wij blijven gewoon thuis met oud en nieuw. Fleur slaapt weliswaar overal prima in haar campingbedje, maar we hebben geen zin in het gezeul. Bovendien is ze altijd tussen 6.00 u. en 6.30 u wakker. Thuis kunnen we op tijd naar bed en lekker uitslapen.
Is je man er minder blij mee vanwege de prijs of hoe ze eruit zien?

Ik ben ook nogal klaar met feesten met o&n. De kaartjes zijn altijd enorm duur en daar krijg je nauwelijks iets voor terug (behalve een stampvolle tent met dronken vervelende mensen).

Als de koorts stijgt of als hij morgen nog steeds zo uit zijn elementje is ga ik wel even langs de ha-post met hem. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de ha gewoon open is.
Mijn man is er dus niet zo blij mee vanwege de prijs! Kwaliteit (en merk) kost geld, maar daar is hij het niet zo mee eens!

Tja, die o&n-feesten...Ik ben er jaren achter elkaar weer ingetrapt (wie zei er iets over een ezel?) en ik heb vorig jaar besloten het niet meer te doen! Mijn liefste vriendinnetje probeert nu zwanger te raken (daarom blijft ze thuis. Ze moet die avond van bil) en we hebben afgesproken het volgend jaar met z'n allen te vieren!
Je moet ook niet vertellen wat alles kost!

Bizar idee dat je weet dat je vriendin van bil moet gaan..., Kunnen ze niet eerst even bij jullie aanwippen?
quote:lara1978 schreef op 30 december 2007 @ 14:34:

Bizar idee dat je weet dat je vriendin van bil moet gaan..., Kunnen ze niet eerst even bij jullie aanwippen?

Nee, ze is erg van de klok en wil zich niet druk hoeven maken over andere dingen! Ze is sowieso een tikje open, helemaal nu ze zwanger wil raken! Ze kwam gister even langs en ik zat echt met rode oortjes!
Hmmm, ik zie nu mijn vreemde woordkeus...

Zijn ze al lang bezig? En was dat het meisje dat laatst helaas niet zwanger was? God, wat zou me dat leuk lijken als mijn liefste vriendinnetje zwanger zou zijn! Ik heb vrijdag nog even een motivatiepraatje gehouden, maar het heeft vast niet geholpen.
Je liefste digidinnetje ook goed? Ok, ik ben al een week misselijk en zo, dus ik doe net een test om uit te sluiten dat ik jeweetwel ben. Verschijnt er dus een heeeeel lichte streep in het venstertje. Hoe moet ik die nu interpreteren? Ik schrik me echt een aap. Het zou ook betekenen dat vriend magisch superzaad heeft trouwens. Help!!!!!!!!
Sjeez Mich!!! Een streep is een streep!! Gefeliciteeeeeeeeerd!!! (toch?)
Morris is inderdaad een stuk blonder geworden, hij leek vandaag zelfs een beetje rossig. Goed gezien!

Weet iemand dat toevallig, of het normaal is dat je een heel licht streepje ziet dat er sowieso zit? Heb alleen nog maar twee dikke strepen gehad eerder.
Welke test heb je? Als het controlevenster eruit ziet zoals zou moeten en in het testvenster een streep staat, dan ben je zwanger volgens mij. Ook als het een lichte streep is.
Lara, niet helemaal hoor. Ik wil echt nog een tijdje wachten, na de verhuizing, na de zomer! Het zou ook niet de bedoeling zijn en technisch gezien kan het niet.
Hierboven was een reactie op gefeliciteerd. Het is een kruidvat. Ik test morgen nog wel een keer en ga vanavond gewoon borrelen zoals afgesproken.
Ik zat me net al af te vragen of je stiekem was begonnen..

Heb je maar 1 test? Ik heb toen met predictor getest. Ik weet het, die zijn duurder, maar ik wilde echt zeker weten dat het klopte. Hoe reageerde je vriend? Nouja, probeer het van je af te zetten en morgen opnieuw kijken.
(Jeetje, wat staat dat stom: ik bedoel echt niet dat je dat zou moeten zeggen hoor! Ik had namelijk gewoon in mijn hoofd dat je na de zomer wilde.)
MICH!!!!! Meis, ik val bijna van mijn stoel! Volgens mij heeft Lara gelijk. Streep is streep, hoe vaag dan ook.

Even een verhaaltje uit de oude doos (volgens mij heb ik het al een keer verteld, maar dat weet ik niet meer):

Vorig jaar augustus deed ik ook een test en toen verscheen er een heel vaag streepje. Ik wist niet was het was, dus ik heb de huisarts even gebeld. Hij bevestigde toen wat Lara net ook zei: ook een vage streep is een streep! Een dag later deed ik weer een test (wilde het toch echt zeker weten) en toen verscheen er binnen een nanoseconde een dikke vette streep. Zo dik en vet, dat ik er echt niet om heen kon!

Zou je het leuk vinden om weer zwanger te zijn, ondanks dat het eerder dan verwacht is?

Jeetje Mich, ik zit helemaal te stuiteren! Ik ga het even aan Muisman vertellen!
anoniem_32255 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 15:59
Reden: Mini aanvullinkje
% gewijzigd
Nee joh, maakt niet uit. Ik zou dat heus wel zeggen hoor. Maar je weet hoe we wonen, en bovendien wilde ik eerst eens een tijdje doorslapen en onbeperkt drinken. Maar goed, we zien morgen wel weer verder, vast loos alarm.
Ojee, klinkt goed Muis. Ruilen? Goed, we willen graag een derde, en op deze manier zouden we ons niet druk hoeven maken om weer zwanger te raken (al lijkt het me ook wel romantisch om te 'mikken').
Ik moet even gaan puzzelen met lars en vanavond ben ik borrelen. Jullie horen het morgen als eerste (na vriend uiteraard).
Puzzel en borrel ze! Ik zit morgen aan de laptop gekluisterd! (ik zou best met je willen ruilen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven