Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook bij euroclix en vind het ook tergend langzaam gaan. Maar ach, eens in de week een paar open klikken en ik zit nu toch op zestien euro.

Ik heb van een boekenbon het kliekjeskookboek gehaald (aanrader, mooi en inspirerend kookboek!). Was in de uitverkoop en de boekenbon was nog een verjaardagscadeau. Oeh en zelfs ultravrekkerig bezig geweest: zaadjes voor bijzondere tomatenplantjes en andere groenten bij een leuk klein webshopje gekocht voor vijftig cent per zakje. Dus van de zomer eten uit eigen tuin van héle goedkope plantjes. Of is dit té?
Heyhey,

Na wat rondgekeken te hebben op dit topic, heb ik mij aangemeld bij Moneymiljonair.nl

Ik geef gelijk toe, heb niet alle 127pagina's doorgelezen maar ik vroeg mij af is zo'n site wel te vertrouwen? En mag je wel zomaar bijverdienen met mails lezen.

Met andere woorden was het wel zo verstandig van mij om mij aan te melden (ik heb nog geen bankgegevens of wat dan ingevuld). Of roepen jullie allemaal: run away en delete you account bij MM.

Liefs Anatje
Moneymiljonair is gewoon betrouwbaar, alleen gaat het niet zo heel erg hard. Ik klik alleen de mails, doe dus niet mee aan de enquetes, misschien dat het dan harder gaat.
MM is gewoon betrouwbaar Anatje. Ik heb al meerdere keren uit laten betalen en dat doen ze binnen een paar dagen.

Maak alleen niet de fout om bij die zgn 'enquetes' van ze je echte gegevens achter te laten, want je wordt overspoeld met spam en telefoontjes. Gewoon overal 'geen interesse' invullen en 012-3456789 als telefoonnr opgeven.

En zoveel verdien je er ook niet mee hoor, dus de belastingdienst gaat er niet van steigeren.
quote:Fes schreef op 20 februari 2011 @ 18:40:

Ik zit ook bij euroclix en vind het ook tergend langzaam gaan. Maar ach, eens in de week een paar open klikken en ik zit nu toch op zestien euro.

Ik heb van een boekenbon het kliekjeskookboek gehaald (aanrader, mooi en inspirerend kookboek!). Was in de uitverkoop en de boekenbon was nog een verjaardagscadeau. Oeh en zelfs ultravrekkerig bezig geweest: zaadjes voor bijzondere tomatenplantjes en andere groenten bij een leuk klein webshopje gekocht voor vijftig cent per zakje. Dus van de zomer eten uit eigen tuin van héle goedkope plantjes. Of is dit té? Eh, heb je een link van die webshop?
Ultieme vrekkentip:

Goed uitkijken of zo'n rottige motormuis niet op zo'n verneukeratief stukje bijna-autoweg staat.

129 pleurootjes weggegooid door Moppeman........
Aiaiai dat is echt balen Moppetoet. Wij hebben gelukkig niet zo vaak een bekeuring gehad (hoogste 50 euro) maar ik blijf het hard geld vinden.
Shit Moppetoet, dat is idd een hoop geld!

Dat is dan weer het voordeel van geen rijbewijs hebben voor mij , ook geen boetes .
Dat is een hoop inderdaad!

Hier is het ook Alyman die de boetes krijgt. Dat is nu zeker zo, omdat ik geen auto'tje meer heb, en hij dus meer rijdt. Maar ook in de tijd dat ik meer reed was dat zo. Ik rijd bewust hard (dus wel vaker 'hard', maar blijf altijd onder de 10 km p/u meer zitten). Hij doet zijn best zich precies aan de snelheid te houden, maar als hij een keer te hard rijdt, is dat altijd veel te hard, en net ergens waar geflitst wordt
Mijn partner had laatst een boete gekregen toen hij veillig invoegde en een paar km te hard reed daardoor... Was ook zuur, hij had nog nooit een boete gekregen dus hij baalde er flink van.
en worden al die boetes dan van de gezamenlijke rekening betaald of van de eigen rekening?
Hier weer nieuwe Voordeelcoupons AH
quote:layla1969 schreef op 21 februari 2011 @ 12:33:

Hier weer nieuwe Voordeelcoupons AHZe moeten echt van dat Euroshopper pleepapier af he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Slankie code voor wie er gebruik van wil maken: 9C2JT5H
Ik ga dat wc papier maar halen ook dan he. Zij willen ervanaf, ik wil graag een schone kont. Win/win situatie.
quote:kati09 schreef op 21 februari 2011 @ 13:32:

Slankie code voor wie er gebruik van wil maken: 9C2JT5H

En weer weg....

Kan degene die hem gebruikt dat voortaan ff melden? Is wel zo handig...
Wel jammer dat de AH de kortingscoupons deze keer maar voor 30% in plaats van 50% heeft gemaakt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Staan ook echt dingen tussen de voordeelcoupons die ik gebruik en nodig heb
Blond code Unox:

7RQQ-3J9AE-3LHKF

9XMHP-7F4XA-EPP94
Nog twee blondcodes:

EYKMN-LFWLC-LYN7J

NCATN-4JQAP-Y3LTP
Helemaal mee eens! melden als je een code gebruikt!

Bij de C1000 2 slankie voor 1 euro, jammer genoeg geen C1000 in de buurt.
Als trouwe meelezer heb ik nog wat Slankie code`s voor jullie.

D2TMR43

RM425TF

7UJGV46

SP92TS9

DUYF497

39VBCF3

LVES233

PU29M4S

S922SXG
Dankje! ik heb de eerste 2 genomen.
@ pinkroses: nu zijn de zakjes zaad ook in de uitverkoop in de tuincentra (ik was vandaag heen en had nog een paar zakjes voor 25 cent of 60 cent...). Het ieniemieniewebshopje waar ik die andere vandaan heb: klik!. Heel erg leuk!
hoi

ik kan helaas nu niet inloggen op de slankie site. grrrr.

@fes: ik ben van plan dit jaar ook weer wat groente te verbouwen. De tiny tims vorig jaar vielen alleen een beetje tegen. heb nog wel een hoop zaadjes over dus kan weer een poging wagen!

op internet staan genoeg sites waarop staat hoe je uit tomaten zaadjes kunt halen die je het jaar erop weer kan planten dus als je dat weet kan je een tomaatje op offeren om de zaadjes te oogsten!

verder heb ik eigenlijk geen vrekken tip meer. Ben vooral een trouwe meelezer. alle goede tips lijken al gegeven namelijk! Heb er wel erg veel aan moet ik zeggen dus bedankt allemaal!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven