Wat moet ik hiermee?

21-02-2011 12:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijd een mannelijke collega waar ik het goed mee kan vinden. Nu is sindskort zijn relatie over. Al voordat dit gebeurde maakte hij in mijn ogen flirterige opmerkingen en nu is dat niet minder geworden. Zo wacht hij mij altijd op als ik klaar ben met werken (en hij ook) op met mij naar huis te fietsen. En van de week was hij teleurgesteld dat dit niet kon omdat hij langer moest doorwerken dan gepland. Hij gaf aan het jammer te vinden omdat hij dan ook niet met mij kon zoenen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik met de situatie moet. Het is zeker wel een jongen waar ik verliefd op kan worden maar aan de andere kant ben ik me er ook van bewust dat zijn relatie net over is en dat hij het heel anders kan bedoelen dan dat het bij mij over komt. Dus wat moet ik met deze situatie?

sorry voor het rommelige verhaal.
Niks....Gewoon niet op in gaan.
O, flirterige opmerkingen = zoenen
quote:emaille schreef op 21 februari 2011 @ 12:26:

O, flirterige opmerkingen = zoenenHaha nee dat valt denk ik ook niet in de categorie "flirterige opmerkingen" Ik weet dat hij ze maakt maar kan nu niet op een goed voorbeeld komen. Het viel mij wel op en van de week maakte een van mijn collega's er opmerkingen over ook viel het haar op dat hij wel erg veel aandacht voor mij heeft.
Maar jullie zoenen elkaar bij het fietsen of was dat gewoon een van de flirterige (jakkie!) opmerkingen?
quote:emaille schreef op 21 februari 2011 @ 12:34:

Maar jullie zoenen elkaar bij het fietsen of was dat gewoon een van de flirterige (jakkie!) opmerkingen?Nee, we hebben nog nooit gezoend of wat dan ook.
Maar wil jij hem nu wel of niet?
quote:Mil_Spec schreef op 21 februari 2011 @ 12:41:

Maar wil jij hem nu wel of niet?Eerlijk gezegd weet ik dat niet. Af gezien van sommige (erg) foute opmerkingen, heb ik wel ontzettende lol met hem maar kunnen we ook serieus met elkaar praten. Mijn verstand zegt iig val dat ik hier niet aan moet beginnen; iemand die net zijn relatie heeft verbroken en die een collega is. Aan de andere kant kan ik niet ontkennen dat zijn aandacht voor mij iets met mij doet.
Als jou verstand zegt er niet aan te beginnen dan zou ik er vooral naar luisteren
Laat hem maar echt moeite doen, door je mee uit te vragen. Of maak daar een opmerking over. Ik zou me zeker niet zomaar laten zoenen.. hoe serieus is hij dan met je. En vind het ook nogal playerig gedrag.
omdat hij dan ook niet met mij kon zoenen.

?????
Uhhhhhhh hij komt net uit een relatie, én jullie werken samen.

In mijn ogen geen hele fijne combinatie.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 februari 2011 @ 13:43:

Uhhhhhhh hij komt net uit een relatie, én jullie werken samen.

In mijn ogen geen hele fijne combinatie.

Misschien geen hele fijne combinatie, maar het gebeurt natuurlijk vaak genoeg. Mijn relatie is precies hetzelfde begonnen en we wonen nu 2 jaar samen.

Maar ik geef eerlijk toe, dat het niet iets is wat je moet ambiëren.
Als hij serieus iets met je wil, wil hij dat over een paar maanden ook nog wel.

Als hij alleen maar wil scharrelen of flirten, niet aan beginnen met een collega.

Dus in beide gevallen: voorlopig op afstand houden.
Ik heb ook iemand van mijn werk ontmoet. Tsja, het heeft z'n voor en z'n nadelen. Het punt is met het werk, dat je dan iemand ziet in een alledaagse situatie en dan ook een echt beeld van hem krijgt.

Ik zou gewoon voor hem open staan. Word je niet verliefd, jammer voor hem. Word je wel verliefd, fijn voor jullie beiden. Maar laat je hoofd niet onnodig op hol brengen. Je kunt hem pas echt serieus gaan nemen als hij meer wil dan alleen mee naar huis fietsen. Als hij jou mee vraagt om samen iets te doen of zo.
Klinkt alsof je een beetje uit balans raakt door zijn opmerkingen/flirterig gedrag. Hervind je balans en zie van daaruit of JIJ hem wel leuk genoeg vindt om eventueel voor hem open te staan. Je gevleid voelen is wat anders dan iemand echt leuk vinden om de persoon zelf.
Eens met de meesten... zijn relatie is net uit, dus ik denk: rebound.

Maar je zegt dat hij, voordat zijn relatie uit was, ook al met jou flirtte... wil jij zo'n vent die met andere vrouwen zou flirten als hij iets met jou zou hebben? Misschien wel erg negatief van mij, maar ik zou daar (in ieder geval voorlopig) voor passen.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Eens met Sensy12
*
Sensy12 je hebt helemaal gelijk. Ik raak inderdaad een beetje uit balans van zijn opmerkingen.

Purty persoonlijk vind ik flirten (ook binnen een relatie) geen probleem zolang het maar bij flrten blijft.
Op zich is dat een goede start: weten dat je uit balans raakt. Ik heb namelijk hetzelfde. Een collega maakt opmerkingen waar ik van in de war raak, maar het maakt niet dat ik hem leuk of leuker ga vinden. Het maakt alleen dat ik me bewust ben hoe weinig er voor nodig is om mij aan het wankelen te brengen. Het duurt soms even maar als je eenmaal dat onderscheid kunt maken dan sta je steviger in je schoenen. En dat is uiteindelijk waar het om draait: jij bepaalt en niet het gevoel dat je hebt als iemand met je flirt.
Hem rechtstreeks vragen wat hij voelt en met je wil.
Dus de manier waarop hij met jou flirt, vind je onschuldig? Dat zou hij ook mogen doen met andere collega's als hij iets met jou zou hebben?
quote:Purty schreef op 21 februari 2011 @ 20:02:

Dus de manier waarop hij met jou flirt, vind je onschuldig? Dat zou hij ook mogen doen met andere collega's als hij iets met jou zou hebben?Het flirten tentijde van zijn relatie was vrij onschulidig. De opmerking over het zoenen maakte hij nadat hij zijn relatie had verbroken. Onschuldig flirten mag van mij ook binnen een relatie.
Wat je hier mee moet? Gewoon van genieten; laat hem zijn best maar even doen, niet te hard toebijten. Het is zoals Smormel zegt: Als hij serieus iets met je wil, wil hij dat over een paar maanden ook nog wel.

Zelf maak ik ongeveer hetzelfde mee, collega is dolenthousiast (zitten Godzijdank niet in een zelfde ruimte)als hij me belt/ziet, staart me aan of ik een wereldwonder ben maar zegt niets; hij en ik zijn beiden getrouwd. Een heel aparte ervaring als je al een stuk in de 50 bent. Het geeft je vleugels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven