Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:leeuw68 schreef op 21 februari 2011 @ 19:41:

Als trouwe meelezer heb ik nog wat Slankie code`s voor jullie.

D2TMR43

RM425TF

7UJGV46

SP92TS9

DUYF497

39VBCF3

LVES233

PU29M4S

S922SXGJammer ze waren allemaal al gebruikt...
Er is dus iemand heel hard aan het gebruiken zonder iets te melden. Beetje jammer...
Voor de mensen die van sparen houden. Je kunt nu sparen bij Milner voor leuke ontbijtbordjes.

Dus wie er codes voor me heeft. Ik hou me aanbevolen.
quote:Alynia schreef op 21 februari 2011 @ 23:48:

Er is dus iemand heel hard aan het gebruiken zonder iets te melden. Beetje jammer...Er zijn ook mensen die de codes zien en die geen account bij viva hebben (Nee,ik heb de codes niet gebruikt!)
Om te voorkomen dat iemand er met de codes vandoor gaat: maak een e-mail adres aan speciaal voor Viva (via hotmail of gmail of wat dan ook) en laat mensen van dit topic daarheen mailen, zodat je het 1 op 1 kunt doorgeven. Misschien omslachtig, maar wel zo leuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@adios: toen ik begon met in potten groenten en fruit kweken leek het ook bij lange na niet op een weelderige moestuin. Maar wat proberen (meer in de zon zetten, meer in de schaduw, iets tegen slakken doen, aluminiumpapier in bessenstruik tegen vogels), googlen en rondvragen voor tips levert bij mij nu al wat meer op. Wat echt makkelijk is: radijs, cherrytomaatjes (in de zon), minikomkommers, aardbeien, bosuitjes en leuk om te proberen: van uitgeschoten aardappels heb ik al een paar keer een bult krieltjes kunnen opgraven. Gewoon alles in potten. En dus alles van goedkope zakjes zaad of eigen overgebleven eten (aardappels en oja: knoflook dat uitloopt! alle teentjes losmaken en in de grond stoppen) zodat het ook nog iets te maken heeft met dit topic en niet met een moestuintopic... .

En oja: ontzettend flauw om die codes te gebruiken zonder iets te melden. Misschien moeten jullie via persoonlijke berichten de codes gaan delen ofzo. Al wordt het topic dan wel wat rustig, gok ik
Lijkt me erg leuk, groente verbouwen, maar als ik dat op mijn postzegel balkon ga doen kan ik niet meer buiten zitten denk ik

Ook erg leuk om te doen: ik ben flink aan het opruimen, en alles wat ik overhoud, niet meer gebruik of niet meer pas gaat naar moeder/zusje/kennis. Andersom krijg ik ook wel eens zoiets toegeschoven dat zij over hebben. Zo gooien we niets weg wat nog goed is, en degene die het kan gebruiken scheelt het weer geld
bij hans textiel is momenteel elke 2de artikel ¤ 1,- (geldt voor de goedkoopste artikel). Hoorde dat alle hans texiel winkels worden gesloten ivm dat Hans met pensioen gaat. Hier wordt de winkel daarna omgebouwd in een zeeman.
quote:bankje schreef op 22 februari 2011 @ 07:38:

Er zijn ook mensen die de codes zien en die geen account bij viva hebben Dat zou kunnen, maar kom op zeg... dat zou ik wel een beetje zielig vinden... Nou, dan hoop ik dat ze blij zijn met hun Slankie armbandje met gestolen bedeltjes
We hebben veel meer meelezers dan we denken, en wellicht kom je hier ook terecht als je Googelt op 'Slankie Code'?

Ik bied aan:

- 4 blond codes

- diverse Optimelcodes

Mijn mail is super PUNT cow AT live PUNT nl

Fes, leuk idee zo'n moestuintje. Krijg al helemaal voorjaarskriebels! Vanaf wanneer moet je die tomaten zaaien? Courgette en pompoen schijnt het ook goed te doen maar heeft denk ik wat meer ruimte nodig?
Die Slankiecodes worden te koop aangeboden op marktplaats.
Courgette en pompoen hebben heel veel ruimte nodig ja!

Echt... te koop?? Zo mooi is dat armbandje toch ook weer niet???

Ik heb Mijn vriend heeft gisteren Milner kaas gekocht, maar volgens mij zat daar geen code op hoor...
Nou ik ga vol goede moed weer tomaatjes ed zaaien dit jaar. Radijsjes heb ik ook geprobeerd, maar hoe makkelijk ook, bij mij lukte het voor geen meter! heb nu een boek: zelfgeoogst gekocht dus hoop nu wat meer kennis ed te hebben! wel jammer dat mijn tuin nu 9ben verhuisd eind vorig jaar) alleen in de ochtend zon heeft. ben bang dat dat te weinig is. We hebben ook een soort van binnenplaats maar ik denk niet dat mijn buren xo blij zijn als ik die lelijke planten daar voor mijn deur zet!

aardappelen wil ik ook zeker gaan proberen! en knoflook dan ook maar. vanaf wanneer kan je die in de grond stoppen?

idd jammer van die codes. dacht ook mooi de volgende 2 te kunnen invoeren maar helaas. Het armbandje en het eerste bedeltjes zijn als het goed is al naar mij opweg!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Gisteren voor EUR 6,95 een "cadeaudoos" gekocht van flutblaadje KEK Mama (februari/maart 2011).

Niet voor dat blad, maar voor de tube Vichy zonnebrandcrème factor 50+, lekker ruikende shampoo, Monopoly-kaartspel van Hasbro, pakje fruitprut, reepje pure Bros, scoubidoutouwtje(s), handtasspiegeltje, kooktijdschrift Delicious februari 2011. En misschien ben ik nog iets vergeten.

Misschien dat ik nog een tweede doos koop, alleen al voor de zonnebrandcrème.

Er zaten nog twee codes bij.

Happybee.nl voor 5 euro korting, ik zie geen houdbaarheidsdatum (KEK-88270-MAMA).

Littlelabel.nl voor 5 euro korting, tot 15 maart 2011 (KEK51503).
quote:vlek schreef op 22 februari 2011 @ 09:20:

bij hans textiel is momenteel elke 2de artikel ¤ 1,- (geldt voor de goedkoopste artikel). Hoorde dat alle hans texiel winkels worden gesloten ivm dat Hans met pensioen gaat. Hier wordt de winkel daarna omgebouwd in een zeeman.

Dat klinkt erg leuk, met pensioen, maar het is gewoon een reorganisatie/faillissement. De mensen op het hoofdkantoor zijn ontslagen en de winkels worden inderdaad overgenomen.

http://www.textilia.nl/ni ... kantoor-hans-textiel.html
Ik ben wat de treinkaarten betreft, nog niet helemaal "uitgevrekt".

Een goede vriend wees me erop dat je i.p.v. 11 of 12 maandtrajectkaarten beter een jaartrajectkaart kunt kopen. Even de zaken op een rijtje:

- Een maandtrajectkaart kost ¤ 82,40;

- Een jaartrajectkaart kost ¤ 791,-.

Hoeveel ben ik dan maandelijks kwijt aan een jaartrajectkaart? Daartoe delen we ¤ 791,- door 12 en dat is ¤ 65,90. Verschil is ¤ 16,50. Ik denk dat ik verder gemiddeld ongeveer 11 maandtrajectkaarten per jaar koop. 11 * ¤ 82,40 = ¤ 906,40... Dus dat lijkt mij een goed advies van die goede vriend.
World of Warcraft: Legion
*truttige moestuinmodus aan*

Courgette kun je ook 'omhoog' laten groeien door ze aan een stok te binden, dan nemen de planten minder ruimte in en kunnen ze dus gewoon in pot. De meeste zaden kun je vanaf maart/april binnen kweken (ultiem vrekkerig: ik doe potgrond in lege eierdozen en in elk vakje een of twee zaadjes) als de plantjes groot genoeg zijn scheur ik de vakjes af en doe ik ze in de grond buiten (april/mei). Je kunt ook kleine plantjes kopen bij het tuincentrum, dat is gewoon wat makkelijker en die zijn al wat sterker. Dan is het een kwestie van wachten, mijn courgetteplantjes kregen vorig jaar een ziekte dus dat werd niks maar mijn tomatenplantjes gingen als een tierelier ("Schat we eten vanavond wéér tomatensoep met tomatensalade en raad eens wat je op je brood hebt?" ). Echt een kwestie van proberen en info zoeken. Knoflook doe ik gewoon in een pot als er een bol ligt die sprietjes krijgt, in de lente/zomer kan zo goed als alles wel.

*truttige moestuinmodus uit*

@moppetoet: ziet als een goeie koop. Vooral die zonnebrandcreme! Al klinken fruitprut en scoubidoutouwtjes ook als een goeie deal . Is KEK mama dat blad waarin de ietwat duurdere kinderkledingmerken vertegenwoordigd worden?
Ja, inderdaad.

Ik heb niets tegen duurdere kledingmerken, maar wel tegen de prijs. Ik loer dus op de opruiming. En als ik voor Moppekind dan voor EUR 50,- een zomer-/tussenjas van Gaastra scoor, dan ben ik blij.

Gaastra heeft geen tussenmaten, van 116 ga je direct naar 128, zo'n jas gaat met mijn kleine mannetje makkelijk twee jaar mee. Het eerste jaar als "zondagse jas" het tweede jaar als dagelijkse jas.
quote:moppetoet schreef op 22 februari 2011 @ 11:45:

Gisteren voor EUR 6,95 een "cadeaudoos" gekocht van flutblaadje KEK Mama (februari/maart 2011).

Ben net ook even op zoek gegaan (sssst, niet verder vertellen.. ) naar dit tijdschrift, met name voor de zonnecreme i.v.m. komende vakantie. Die tijdschriften kan ik dan wel weer ergens kwijt. Maar ben bij 3 winkels geweest maar nergens kunnen vinden. Ik zoek verder.

Had je het bij een keten vandaan Toet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@himalaya, bij de bruna op station DH hadden ze ze zondag nog wel.
quote:ossiepossie schreef op 22 februari 2011 @ 12:05:

[...]

Dat klinkt erg leuk, met pensioen, maar het is gewoon een reorganisatie/faillissement. De mensen op het hoofdkantoor zijn ontslagen en de winkels worden inderdaad overgenomen.

http://www.textilia.nl/ni ... kantoor-hans-textiel.htmlWist niet dat het om reorganisatie/faillissement ging, schreef hier ook hetgeen wat de winkelmedewerker tegen mij had verteld....
quote:himalaya schreef op 22 februari 2011 @ 12:57:

[...]

Ben net ook even op zoek gegaan (sssst, niet verder vertellen.. ) naar dit tijdschrift, met name voor de zonnecreme i.v.m. komende vakantie. Die tijdschriften kan ik dan wel weer ergens kwijt. Maar ben bij 3 winkels geweest maar nergens kunnen vinden. Ik zoek verder.

Had je het bij een keten vandaan Toet?http://www.readshop.nl/vestiging/letterbak
De fruitprut was best lekker.
Stom van die slankie codes! ik dacht, ik "neem" er 2 dan heeft de rest ook nog wat, bah bah bah.

Leuke doos heb je gescoord moppetoet!
Het is er maar één, maar misschien dat nu iemand van het forum hem op tijd te pakken heeft....

slankie-code:

59P7JC5

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven