Gezondheid alle pijlers

2x buikgriep?

22-02-2011 18:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verlede maand heb ik 2 dagen last gehad van diarree/overgeven. Was vrij snel weer goed. Nu, een maandje later weer heel de dag diarree en overgeven! Kan je zo snel achter elkaar 2x buikgriep hebben? Leuk is anders...
Ja kan, er heerst echt een enorm naar virusje. Hier in de familie zijn ook al diverse mensen ziek geweest en sommige al twee keeer, dus het kan, of je hebt twee keer iets verkeerds gegeten.
ik heb het ook te pakken, 2 weken terug en nu weer....
ja, waarom zou het niet kunnen?
Ik ook, bah!
ja, dat kan
Ene keer virusje a.. Daarna virusje b.. Er zijn heel (heul heul heul!!!) veel bacterien en virussen waar je buikgriep van krijgt. Immuun worden voor de 1 zal je niet beschermen tegen een andere.. Prima mogelijk dus..
Dacht dat ik er ondertussen wel resistent tegen zou zijn, heb er een paar keer per jaar last van via de kindjes Maar er zullen dees heeeuuul veel virussen bestaan

Nog niets kunnen eten vandaag...
quote:Lisa24 schreef op 22 februari 2011 @ 18:49:

Dacht dat ik er ondertussen wel resistent tegen zou zijn, heb er een paar keer per jaar last van via de kindjes Maar er zullen dees heeeuuul veel virussen bestaan

Nog niets kunnen eten vandaag...Slappe thee en een beschuitje misschien? En als dat lukt, een ligakoek (heb je misschien in huis voor je kleintjes)?
Ja hoor, dan heb je het virus gewoon weer opnieuw opgelopen. Kan overigens ook zijn dat je gewoon iets verkeerds gegeten hebt. Als je even loperamidetabletten haalt bij de apotheek dan ben je zo weer opgeknapt.
Zou bij een voedselvergiftiging niet kiezen voor een diarree-remmer.

Zorg dat je voldoende drinkt, bijvoorbeeld bouillon, eten is veel minder belangrijk.
Hebben wij hier ook allemaal gekregen dit weekend, in 10 min. van normaal gezond naar goed beroerd! Bah heel naar, vooral met 2 (zieke) kleine kinderen in huis )O: Baby is er nog steeds niet overheen, die heeft er ook flinke koorts bij gekregen. Hoop niet over een maand weer (O; Beterschap!!
Zou ook geen remmer nemen trouwens, alleen als je heel noodzakelijk naar buiten moet. Het virus moet er juist uit, met remmer blijft het in je lijf.
Yep, hier vandaag ook samen met de kleinste aan de race kak in korte tijd
Ik neem enkel iets ondersteunend voor de darmflora, laat het voor de rest de vrije loop En veel gesuikerde drank...

Vind het wel raar dat mijn man het bijna nooit krijgt en ik altijd. Zwakke darmen zeker...

Iets verkeerd gegeten is het denk ik niet: gekookt met verse niet vervallen producten
Ja ik ook.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven