masturberen

23-02-2011 18:56 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ik ben een alleenstaande moeder,

met zoontje van 11

die zat em dus doodleuk af te trekken,

in mn bijzijn

ik boos...............

is dit normaal van jongetje van deze leeftijd?

ik heb wel verteld dat ie dat niet moest doen,

kijk mam mn piemel.............

weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Ik geloof hier niks van.

Maar mocht het waar zijn:

1. Leer je zoon hoe hij zichzelf kan wassen.

2. Leer je zoon dat masturberen compleet normaal en gezond is, maar dat hij dat gewoon op zijn kamer moet doen, en niet waar mensen bij zijn.

3. Ga je opvoedingsstijl nog eens kritisch na. De meeste kinderen hebben al veel eerder door dat (zie bovenstaande).
echt ziek!

Met een 11 jarige jongen ga je niet in bad en die hoort zichzelf te wassen. Je hoort van z'n piemel af te blijven.

Dat is een puber, pubers hebben hormonen.

doe normaal zeg.
quote:mimootje schreef op 23 februari 2011 @ 20:14:

echt ziek!

Met een 11 jarige jongen ga je niet in bad en die hoort zichzelf te wassen. Je hoort van z'n piemel af te blijven.

Dat is een puber, pubers hebben hormonen.

doe normaal zeg.Nou zeg, je hoeft er natuurlijk geen drama van te maken, alsof er dan ineens rare dingen kunnen gebeuren. Ga je brein wassen.
Stel dat een vader een soortgelijke topic over zijn elf jarige dochter had geschreven.
quote:HansHier schreef op 23 februari 2011 @ 20:23:

Stel dat een vader een soortgelijke topic over zijn elf jarige dochter had geschreven.Ja, en dan?
Ik vind de reacties en verhalen van TO zeer ongepast, of het nu waar of verzonnen is. Ik hoop eerlijk gezegd het laatste, want nee ik vind dit niet normaal.
quote:Oola schreef op 23 februari 2011 @ 20:11:

Ik geloof hier niks van.

Maar mocht het waar zijn:

1. Leer je zoon hoe hij zichzelf kan wassen.

2. Leer je zoon dat masturberen compleet normaal en gezond is, maar dat hij dat gewoon op zijn kamer moet doen, en niet waar mensen bij zijn.

3. Ga je opvoedingsstijl nog eens kritisch na. De meeste kinderen hebben al veel eerder door dat (zie bovenstaande).En zet een doos tissues op zijn kamer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:07:

[...]

ik werd boos omdat ik schrok

en ik daar helemaal niet mee bezig ben,

met zn sexuele ontdekkingDaar heeft hij jou ook he-le-maal niet bij nodig
En toch vertrouw ik Karinne niet. Hebben jongens van 11 al een zaadlozing vraagt ze. Jee, waarom wil jij dit weten zeg.

Pas maar op dat ze je niet aanklagen voor incest hier.

Echt te gek hoor, om je zoon zijn voorhuid naar achteren te doen. Dat leer je ze toch al groep 3?
Ik geloof hier geen sodefuck van.... van dit verhaal. Welke moeder van een zoon van elf gaat zijn piemel nou nog wassen....? Geen mens toch..?! Ik heb nooit een zoon gehad, wel een dochter, maar vanaf een jaar of 7/8 had ze de hulp van moeder niet meer nodig hoor, als ze ging douchen of in bad ging.

Volgens mij zit hier een krokuspubertje op geile verhaaltjes te wachten....
Tjonge jong, 11 jaar hem op zijn mieter geven, je bent zeker van voor de oorlog, zo'n piemel word gewoon af en toe stijf dat hoort erbij en hij trekt er effies aan, als jij een muggebultje hebt krab je toch ook.. Vertel hem maar dat ie van trekken doof word want ik begrijp niet dat je met zo'n mentaliteit kinderen hebt kunnen krijgen, vond je het niet vies om te doen...
To ligt in een deuk om de reacties

En dat er gereageerd word

Straks krijg je mits TO terug komt , dat hij in bad zit en soms ook aan haar tepels zit

Zijn van die puber topics dit
Als dit waar is vind ik het dubieus dat het op de sex pijler staat.
quote:TjaavanGs schreef op 24 februari 2011 @ 00:49:

To ligt in een deuk om de reacties

En dat er gereageerd word

Straks krijg je mits TO terug komt , dat hij in bad zit en soms ook aan haar tepels zit

Zijn van die puber topics dit Nee hoor, zijn gewoon ordinaire (je gelooft het niet, maar er zijn kerels van 16 jaar en ouder dit dit leuk vinden) jochies/losers, die een hard piemeltje krijgen van bepaalde herinneringen/fantasietjes.
quote:Chatterly schreef op 24 februari 2011 @ 00:51:

Als dit waar is vind ik het dubieus dat het op de sex pijler staat.Dubieus is dat het er nog steeds staat.
Ik geloof hier dus geen barst van Chatterly en anderen. En welke moeder raakt er geschockeerd van als een puber van 11 een stijve krijgt en daarmee gaat spelen? Toen ik die leeftijd had, kreeg ik ook kriebels in mijn onderbuik en probeerde ik te ontdekken wat ik tegen die kriebels kon doen...

Dus om nou zo geschockeerd te raken van een ventje van 11 die aan zijn piemeltje trekt....?! Geef hem inderdaad het advies om het in zijn bed of op zijn kamer te doen. Probleem opgelost! zou ik zeggen....
Zeg dat wel. De moderatie is weer eens om te huilen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
For the record (al is TO waarschijnlijk fake):

Aftrekken is doodnormaal voor 11-jarige jongetjes.

Aftrekken in het bijzijn van je moeder is niet normaal voor jongetjes van alle leeftijden. Maar kinderen moeten dat natuurlijk wel leren.

Shepherd
Kleine jongetjes zijn al heel vroeg met het ontdekken van de piemel.

Die hebben hem al snel vast (kan al bij een paar jaar hoor).

Jongetjes pakken "hem" vast en ervaren een "lekker" gevoel. Dat vinden ze fijn. Maar er wordt op dat moment helemaal niet aan sex of zo gedacht hoor. Ze herkennen het gevoel en zullen dat regelmatig herhalen om dat gevoel weer te ervaren.

Niet zo'n probleem van maken. Hoort er echt gewoon bij.

De echte sexuele verlangens komen veel later.
quote:Claudette schreef op 23 februari 2011 @ 22:01:

En toch vertrouw ik Karinne niet. Hebben jongens van 11 al een zaadlozing vraagt ze. Jee, waarom wil jij dit weten zeg.

Pas maar op dat ze je niet aanklagen voor incest hier.

Echt te gek hoor, om je zoon zijn voorhuid naar achteren te doen. Dat leer je ze toch al groep 3?

Straks is er opeens een topic met:

"Help ik ben zwanger van mijn 11 jarige zoon"

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn hemel, mag een een jongetje zijn piemel niet meer ontdekken? Hoe ben je aan dat kind gekomen? Groene kool? En nog boos worden ook? Maak jij sex ff eng en vies voor die kleine man.
Bij mij kwamen alletwee de jongens erachter rond 3, 4 jaar. En wat zij zelf het leukste vonden was dat dat ding groeide!!! Dit werd met een enthousiast:"Mam, mam, ik heb een hele grote piemel!!!!!!" aangekondigd. Vanaf toen heb ik een beetje bij beetje uitgelegd hoe en wat. Mijn oudste is ondertussen 9 en hoort een hoop op het schoolplein, voornamelijk woorden en de betekenis mag ik dan weer vertellen.... Ik snap dan niet zo goed hoe een jongen van elf dit niet kan weten eigenlijk?
Ja, ik kan het niet laten.

Daar is hij weer:

De enige echte Mastur BEER.

Dave, Op die leeftijd(van een paar jaar) ervaren die kids dat nog niet als geil hoor. Er bungelt ietsdat af en toe groter groeit) aan hun lichaam en tja, dat moet ontdekt worden.

Echte geile gevoelens komen bij een normaal opgevoede jongen zo rond hun 11-12e.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven