Ik ruik steeds iets

23-02-2011 10:46 132 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 23 februari 2011 @ 12:10:

[...]

Waar haal je dat nou toch vandaan? Bij sommige mensen misschien, en dan ligt het meestal nog aan de zeep. Heel sommigen hebben een water-allergie-dinges, maar twee maal per week douchen vind ik behoorlijk ondermaats. Doe het dan desnoods alleen met water of met die Sanex meuk.

Praktijkervaring en medische literatuur. Warm water en zeep lost je huideigen vetten op, dus dat is voor nogal wat mensen een probleem (eczeem, infecties omdat de huidbarriere verslechtert is, etc...).

Er is niet echt een reden om dagelijks te douchen, tenzij je geurtjes uit alle macht wilt vermijden. Het is zeker niet nodig om ziektes te voorkomen.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat mannen die vuil onder de voorhuid hebben, een grotere kans hebben het HPV-virus door te geven (net als dat besneden mannen een lagere kans hebben). Moet even opzoeken of dat ook echt zo is.
Occam's razor
quote:MereldeMus schreef op 23 februari 2011 @ 12:26:

[...]

Nou ik snap dat het niet gaat zoals ik beschreef.

Maar een piemel op poetsen met een nat lapje blijf ik niet erotisch vinden hoor. Hoe geil je het ook presenteert....Daar heb ik andere ervaringen mee
Mijn ervaring is dat als je iemand niet lekker vind ruiken dan werkt het niet.

Dat is ook eens iets om over na te denken voordat je met hints en glassex begint.
quote:mamalief schreef op 23 februari 2011 @ 12:43:

Dat is ook eens iets om over na te denken voordat je met hints en glassex begint.

Ja, daar zat ik eerst ook aan te denken.

Vroeger een vriendje gehad met een lijflucht die ik onaangenaam vond. Maar dat lag niet aan wassen, ik vond zelfs zijn verse zweet echt vies. Dat ging niet werken inderdaad. Maar als het puur om wat vaker wassen gaat, dan is het misschien toch wel waard om eerst de hints en poets- en boensex glassex te proberen.
wat een mazzel heb ik toch met mijn besneden kerel!
[
nat lapje is iid niet echt erotisch, maar van een stinkende piemel verander ik in een vrieskist.

Ik zou het gewoon zeggen, seks is anders ook niet leuk
[
quote:jope schreef op 23 februari 2011 @ 12:53:

wat een mazzel heb ik toch met mijn besneden kerel!

Ook een leuk inkoppertje!

- Zeg schat, heb jij weleens aan besnijdenis gedacht?

- Nee, hoezo?

- Nou...
quote:_barbie_ schreef op 23 februari 2011 @ 13:05:

[...]

Onzin, tis gewoon niet schoon dat is iets anders dan een vieze lijflucht.

Ik vind het geen onzin.

Kan van Vriend zelfs zijn ochtendadem en scheten niet vies vinden terwijl ik van ex zelfs zijn frisgewassen lijf niet lekker vond.

Maar goed, als jij het onzin vind dan kan ik je alleen adviseren om het er met hem over te hebben.

Niet tijdens of vlak voor de seks maar gewoon zomaar eens.

Succes.
Of:

Vrouw: "Beste schat, je ruikt daaronder niet erg fris. Misschien is het een idee om je penis mee te nemen tijdens het douchen."

Als een man tegen opbouwende kritiek kan reageert hij met: "Gut ja, dat is waar ook. Zal er in vervolg aan denken."

quote:Debora schreef op 23 februari 2011 @ 12:35:

Ik meen ergens gelezen te hebben dat mannen die vuil onder de voorhuid hebben, een grotere kans hebben het HPV-virus door te geven (net als dat besneden mannen een lagere kans hebben). Moet even opzoeken of dat ook echt zo is.Geen idee. Het niet schoonhouden leidt tot veel smegma-vorming wat ook een broedplaats van verschillende bacteriën gaat worden. Ik weet niet of het HPV daar ook bij zit. Het leidt tot stank en tot ontstekingen. Bij condoom-gebruik zal dat minder een probleem zijn, maar geen weldenkende vrouw zal dan zonder condoom willen pijpen.
World of Warcraft: Legion
Tja, ik zeg gewoon (als t voorkomt) : mmmm, niet fris, ga ff douchen..

Kan een heel mooi, erotisch, niet kwetsend, verantwoord geheel van maken, maar daar heb ik geen zin in, gewoon douchen, klaar.

En de mijne doet dat andersom (nogmaals als t voorkomt) net zo
quote:mamalief schreef op 23 februari 2011 @ 12:43:

Yep, dit is ook mijn ervaring. Mijn ex had ook een luchtje en voelde me dus ook niet meer seksueel aangetrokken tot hem. Wat was er eerder, het luchtje of het niet meer aangetrokken voelen

Ik ken 2 meiden die na mij iets met hem hebben gehad en die hebben nooit iets geroken, echt helemaal niets....
Jeetje, wat een discussie hier over dit onderwerp.

Paar punten:

1. Elke ochtend douchen.

2. Bij een "lekkere avond" nogmaals een douche pakken.

3. Zowel voor man en vrouw.

Als ik dit zo doorlees dan wordt ik er even niet goed van (smegma o.a.). Gatverdamme zeg.

En ja, er zijn "viezige" mannen.

Wat ben ik blij dat ik daar NIET bij hoor zeg.

Groot gelijk dat de m.n. de vrouwen dit niet pikken en hem laten douchen of op zijn minst zijn pielemuis laten wassen.

--------------------------------

De lichaamsgeur die ieder mens bij zich draagt staat hier natuurlijk los van. Daardoor voelen mannen c.q. vrouwen zich wel of juist niet tot elkaar aangetrokken.

Gelukkig kan ik helemaal niks ruiken :-)

Maar af en toe smaakt mijn vriend ook niet zo bijzonder fris vanonder. Als ik hem dan begin te pijpen en ik smaak iets vies zeg ik dat dan ook gewoon. Ik lik en zeg, hm schat wil je je eventjes vlug wassen vanonder je smaakt niet zo heel fris, daarna doe ik verder. Je moest eens weten hoe vlug hij in de badkamer is dan

In een relatie moet zoiets toch gewoon bespreekbaar zijn? Als ik niet zo fris meer ben na een dag werken zegt mijn vriend dit ook gewoon hoor. Ik zou er alleen niet mee kunnen lachen als ie grapjes maakt over glassex en andere toestanden.
Ik zou het gewoon zeggen. Simpel. En uitleggen dat je, als je sex met een man hebt, het fijn vindt als jullie allebei schoon zijn.
quote:hans66 schreef op 23 februari 2011 @ 10:55:

[...]

Gadverdamme, twee keer per week douchen... Ik douche bijna elke dag,

Gatverdamme, ik douche *iedere* dag. (of ik ga in bad)

Wat ik bedoel te zeggen: hoe weet jij nou of iemand gatverdamme is?

quote:Niets is zo aangenaam voor seks dan een lichaam dat bijna niet van zichzelf ruikt (of het moet een niet al te sterke parfum zijn), ook de geslachtsdelen niet.Spreek vooor jezelf aub. Ik weet dat jouw ervaring wat eenzijdig, maar het verschilt enorm van mens tot mens. Ik heb partners gehad waarbij het idd prettig was ze het liefst net gedouched hadden omdat ze van zichzelf een sterke lichaamsgeur hadden, maar ook partners (waaronder mijn huidige vriendin) waarbij het meestal onwijs sexy is als ze een beetje bezweet ruikt, ook daar beneden.
quote:jope schreef op 23 februari 2011 @ 12:53:

wat een mazzel heb ik toch met mijn besneden kerel!Same here! Yay for jews! :-)
Het afvegen alleen is echt niet genoeg, gewoon even douchen voor de sex, geld ook voor de dames want die vegen hem misschien beter af maar zijn echt niet reukloos. Vind het niet zo erg als het een beetje ruikt maar het moet niet gaan stinken. Dus gewoon zeggen lieve schat laten we eerst even douchen is alles lekker fris kunnen we lekker genieten. Hoef je het woord stinken en niet lekker niet eens te gebruiken, en kan je tijdens het douchen zeggen dat je het het lekkerst vind als hij zo lekker fris gewassen is en lekker ruikt. Doe daarna nog even extra je best en waarschijnlijk springt hij er automatisch onder de volgende keren...
Wat een lange draad voor zo'n eenvoudig probleem. Iedereen ruikt wel eens onfris. Ik ook. Soms omdat ik te lang niet gedoucht heb, maar soms ook ondanks het feit dat ik gedoucht heb. Als mijn vrouw me dan begint te pijpen, zegt ze: "je ruikt niet lekker". Dan zeg ik: "zal ik me even snel wassen?" Zij: "ja, graag". En daarna gaat ze na een minuutje toch loos...

Die procedure heet: praten. Het hoeft niet op een zwaarmoedige, dramatische toon, van: we moeten praten. Maar gewoon: er is iets, en dan zeg je dat. Zodat er wat aan gedaan kan worden.

Shepherd
Kan me voorstellen dat je geen aanmerkingen wil maken of "kritiek" als je het zo leuk hebt samen. Kan toch een "sfeerverpester" zijn. Maar ja, dat is onfris ook.

Enige wat je kan doen is het in positieve bewoordingen proberen. Ipv "onfris" kan je zeggen: "ik zou het nog lekkerder vinden als we ons allebei even opfrissen voor de seks, dan ga ik je extra lekker verwennen/pijpen" oid. En als vertellen moeilijk is, kan je ook nog zelf zeggen: blijf even zo liggen (dan zeep je hem ff in en haal je er zelf even een washandje overheen)

Je kan ook buiten de seks om gewoon tussen neus en lippen door zeggen dat je nogal schoon bent op jezelf (hint) en je dat in seks ook fijner vindt, of zo.

Ik snap dat het lastig is, iemand op zijn hygiene aanspreken, maar als iemand dat zelf niet doorheeft.. er zijn idd zat mannen die geen wcpapier gebruiken na het plassen en dat zelf helemaal geen probleem vinden, maar ja, die pijpen zichzelf doorgaans niet

Zelf wil ik altijd schoon zijn voor de seks, dat gaat soms wel ten koste van de spontaniteit, maar als je van tevoren weet dat de kans erin zit, kan je (ook als man) toch minstens ff dit bedenken. Gek, dat we dat zo genant vinden, denk dat ie zich daar helemaal niet van bewust is. Toch maar eens in zijn oor fluisteren tijdens seks misschien, dat als ie volgende keer lekker gedoucht is je hem lekker zal pijpen ook.

Zorgen dat ie zich zo min mogelijk gegeneerd voelt (ik zou het killing vinden als iemand zegt: ga eerst maar je tanden poetsen voordat ik je zoen.. dus dat doe ik zelf wel vooraf, ik wil overal fris zijn)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
;
Ach blijft smerig hom of kuit, een vent z'n meurende staaf of een vrouw der stinkende muts!

Bah bah bah..... Maar is vis kan er stinken ook als het op een haringkar ligt..
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:Suzy65 schreef op 24 februari 2011 @ 09:26:

Zelf wil ik altijd schoon zijn voor de seks, dat gaat soms wel ten koste van de spontaniteit, maar als je van tevoren weet dat de kans erin zit, kan je (ook als man) toch minstens ff dit bedenken. Gek, dat we dat zo genant vinden. ...............

Precies Suzy,

Vreemd dat blijkbaar toch een flink aantal mensen het "niet zo nauw" neemt met de hygiëne.

..........
niet moeilijk doen... heb eerste keer gewoon gevraagd, wil je m even wassen? Tweede keer 'is ie fris gewassen?' en daarna nooit meer nodig geweest.... gewoon kwestie van duidelijk zijn, heeft niets met kwetsen te maken en altijd win/win situatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven