Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@romo: ja hadden het al aan best veel mensen verteld. En moet je heel eerlijk zeggen dat ik het nu helemaal niet meer voor me kan houden.... erg? nee denk het niet

hmm je 'kwaaltjes' klinken mij ook erg bekend in de oren... hoelang ben je nu overtijd?

@janine als ik het dus goed begrijp had je tts?

vind het best moeilijk allemaal

o en wil je wel vertellen waar ik heen moet maar dan wil ik je dat wel mailen
janine20001@gmail.com

nee, geen tts ontwikkeld... wel unequal sharing van de placenta. Omdat de oorsprong van beide navelstrengen zo dichtbij elkaar zaten was de ene navelstreng dikker dan de ander.

Het was zo'n spannende zwangerschap maar het is helemaal goed gegaan... je moet gewoon vertrouwen hebben in je kinderen.
@ Romo: spannend! Goed dat je je nog even in kunt houden, Ik begrijp die zelfbeschermingsgevoelens wel.

@ frutje: bedankt voor je medeleven, en jij weer heel veel succes met de volgende NOD!

@Annayake: begrijp dat het even aankwam als een schok en dat het even moet bezinken, maar wat een zegen toch; niet een maar twee!! Gefeliciteerd!

Ik zelf ga binnenkort mijn afspraak met de gyn maken om de mogelijkheden te bespreken.... (blijf het maar een beetje uitstellen...)

Ik ga er dit weekend even niet aan denken. Lekker de boel de boel laten en rustig in en om het huis rondscharrelen... (toch een soort van nesteldrang?), en lekker met een boekje op de bank.
Wel heel bijzonder als het zo zou zijn dat jullie dit beiden hebben (gehad) en het maar bij zo weinig vrouwen voorkomt!

Hier nog niet echt overtijd trouwens... Zit op dag 26 en das ook mn gemiddelde cyclus...
@Assie: hou me maar vast aan jouw geen kwaaltjes voor de test. Dan is er altijd nog hoop ! Hoe ver overtijd was jij eigenlijk toen je een positieve test had?

Mijn god zeg kan iemand zorgen dat het laatste half uur voor het weekend omgaat? Pfffff.

Vanavond lekker Italiaans eten, mmmmmmmmmmmmm.
italian food... i love it!!! eet ze pipo!!

en half uur is nu echt bijna voorbij
En nu helemaal, weekend!!

En mjaaaam italiaans, I love it too!!!

Fijn weekend allemaal!!

(Hier nog steeds niets te bespeuren... haha!)
Italiaanse keuken is echt een van mijn favorieten!

Maar vriendin sms'te dat ze vanavond zuurkoolschotel gaat maken; ook erg lekker

Pipo: ik heb op dag 26 positief getest en mijn gemiddelde cyclus was 24 dagen. Langste cyclus was geloof ik 26 of 27 dagen (1 keer), dus nog niet echt overtijd.

Van mij had iemand ervoor mogen zorgen dat de hele werkdag voorbij was gegaan zonder dat ik er erg in had Pfttt, wat duurde deze middag lang!
We gaan hard met dit topic op deze manier!! Denk dat het van het weekend al tijd is voor een nieuwe!! Ik wil best weer een nieuw topic openen, maar misschien wil een van jullie dit wel heel graag doen?! Vind ik ook prima!! Laat maar weten!! Oh en denk er ook even over na of we deze willen sluiten of dat we hem aan het nieuwe topic gaan linken...

Fijne avond allemaal!!
Hi dames,

Spannend hoor Annayake. Hopelijk verloopt alles voorspoedig voor jou.

@Romo

Geen testen in huis? Tsss, ik wil het NU weten ;). Wat een geduld zeg...

@Pipo

Hmm Italiaans, eet smakelijk!

Hier ging de middag ook trahaaag. Maar het is toch weekend geworden gelukkig. Wilde eigenlijk gaan sporten, maar kan mezelf er niet toe zetten. Heb daarom maar het huis met de Franse slag gepoetst. Ziet er weer netjes uit. En heb makkelijk gekookt (kip, rijst en Japanse roerbakgroente). Lekker! Ik had het nogal pittig gekruid en wat sushibladen in stukjes erdoorheen gedaan. Verrassend.

Verder wel balen hier omdat mijn vriendengroep morgen op skivakantie gaat en ik er niet bij ben. Had gehoopt nu zwanger te zijn, heb er geen geld voor en ben net van baan gewisseld. Maar nu baal ik dus wel eventjes. En man is het in zijn rug geschoten dus die is niet in een opperbest humeur.

Nou genoeg gezeurd .

Over de tabel. Ik heb bij andere topics een paar keer de tabel bijgehouden en werd er niet blij van. Dusseh ik laat het heel aso even aan me voorbij gaan.
Haha Frutje, ik wil het stiekem NU ook weten... Maar ja, winkels dicht dus moet toch echt tot morgen wachten haha, hoe bedoel je zelfbescherming? Dat ik thuis kwam heb ik even getwijfeld om naar de drogist te lopen, maar toen dacht ik 'dan kom ik thuis, ga ik plassen en ben ik vast toch ineens ongesteld'... Niet dus... nu morgen maar! Alleen dan kan het dus niet met ochtend plasje (dat houd ik never nooit vol tot de winkel open gaat haha!), maar ja dan maar iets later... Wordt eerst toch goedkoop testje en als ik dan nog ergens twijfel over heb ga ik pas een duurdere halen denk ik... Aaaaah het is wel spannend zo hoor! Voel mn buik continu borrelen en af en toe steekjes, dus wat er gaande is?

Je recept klinkt trouwens heeerlijk!! Hier lekkere salade gemaakt met gerookte kip, ananas, tomaatjes en nog wat dingetjes. Lekker vrijdagavond, maar neem vanavond toch maar een kop thee ipv weer wijn... Ook lekker!

Haha tja onze tabel is best overzichtelijk dus ik vind het prima om m bij te houden, maar wie weet voelt iemand zich wel heel erg geroepen...

Sterkte voor Frutjeman! En balen wel van die skivakantie... kan me voorstellen dat je maanden geleden dacht dat je nu wel zwanger zou zijn, maar nu is het even niet leuk gewoon! Gaan jullie samen nog wat leuks doen van t weekend?
Je plas ophouden terwijl je heen en weer naar de winkel gaat lijkt me ook een onmogelijke opgave Romo. Hopelijk heb je morgen goed nieuws!

Klopt wel dat de tabel overzichtelijk is. Zal ik dan toch? Bij dat herfsttopic waren we op een gegeven moment met ruim 20 vrouwen. Was niet meer bij te houden in combinatie met mijn werk enzo. Dagtaak!

Dit weekend doen we niets bijzonders. Ik ga zondag wel lunchen met een zwangere vriendin. Volgend weekend romantisch weekendje weg! Is verrassing voor man dus ik hoop dat ik mijn mond kan houden. Hij kent me echt té goed dus zal vast wat door hebben haha.

Fijne avond!
@Frutje: ik zeg ja, doen die tabel ! Romo is straks zwanger, dus die moeten we ontlasten, haha. Wat ontzettend lief dat je man gaat verrassen. Zouden wij ik ook vaker moeten doen. Wij verrassen elkaar eigenlijk nooit.

@Romo: morgen is dus D Day? Ik heb weinig anders dan een kappersbezoek gepland, dus ik hou vol nieuwsgierigheid ons topic in de gaten. Ik hoop het zo... We need een nieuwe jompel!

@Pauley: hoe is het nu?

@Italiaans eten: was heerlijk... Ik had iets van verse pasta met kaas en dat werd aan je tafel bereid, die pasta werd geflambeerd in een grote parmezaanse kaas klaar gemaakt. Klinkt een beetje vaag maar was erg lekker. En vitello tonato gehad, mmmm. Als toetje Sgropino nu het nog kan Genoten dus! Nu zo slapen zonder man
Romo, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Kwam even checken of je al aan je meldplicht had voldaan

S P A N N E N D!
Goeiemorgen dames!!

Nog geen nieuws hier... werd namelijk echt net pas wakker ... Vriend was al heel erg vroeg de deur uit en had me nog even omgedraaid en was kennelijk nog best moe !

Zo maar eens douchen en dan richting de winkel! Duurt wel even voordat ik kom posten, want doe gelijk even alle boodschappen!! Ik sta zelf versteld van het geduld dat ik heb hoor... (al ben ik vanochtend vroeg natuurlijk wel al even wezen plassen voor een check ) maar ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten wat er uit gekomen is!

@ Pipo: waar was man dan? Eten klonk wel echt super lekker!!

@ Pauley: Ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat!

Nou, wordt vervolgd...........
Nou Romo, dat is vast het 'rustigmaakhormoon' wat zijn werk doet. Man was stappen met vrienden uit een andere stad en bleef daar ook slapen. Lukte eigenlijk prima om zonder hem te slapen, en ergens is het ook relaxter om niet gestoord te worden midden in de nacht door man met biertjes op. I'll be back!
@Romo

Pompompidom... duurt lang!!!

Haha, maar hier ook heerlijk geslapen. Heb gisteravond met man nog over alles gebabbeld en dat was heel fijn. Ik wil er wat minder mee bezig zijn de komende tijd. Me wat meer op andere dingen focussen dan kindjes maken. Voor zover dat lukt natuurlijk.

@Pipo

Hoe was het bij de kapper?
@frutje: tis misschien een grote dooddoener maar tis echt zo hor hoe meer je er mee bezig bent hoe gefrustreerder je word.... en hoe minder makkelijk je daadwerkelijk zwanger word......

maar snap het wel! had precies hetzelfde!
Hier weer even een berichtje haha sorry dat het zo lang duurt!! Maar heb de test in huis! Heb zo'n plus/min ding van het kruidvat! Alleen... ik hoef nog niet echt te plassen... Dus ik heb net een kop thee gemaakt... Ik weet, je mag niet veel drinken van te voren.. maar ik dacht dus van... eerst kop thee en dan nog maar even een uurtje ofzo wachten? Wat denken jullie? Wel grappig want ik vind het dus niet eens echt spannend ofzo.. ben wel benieuwd, maar eigenlijk helemaal niet echt zenuwachtig..
Haha Romo, wij zijn nog meer in spanning dan jij! Ik zit nu bij de kapper maar kom straks terug om te kijken of de plas en test gelukt is!
Owww, spannend!!! Wij zijn hier echt ongeduldiger dan jij

En, en? Je hebt nu toch wel weer moeten plassen?

@Frutje: balen van die skivakantie! Ik ben echt al eeuwen niet meer wezen skieen, zou er ook wel weer eens zin in hebben. En dan Frutjeman door zijn rug gegaan... Baalweekendje inlassen met lekker eten, wijntjes en leuke film?

@Pipo: Toch nog goed geslapen zonder man?

@Annayake: een tweeling!! Wat een verrassing!! Logisch dat dat even moet indalen zeg... Spannend, zeker als ze in 1 zakje zitten. Mooi dat jij en Janine elkaar tips kunnen doorgeven, en ervaringen uitwisselen!

Ik ga maandag een afspraak maken met de huisarts. Mijn vader is ook huisarts, en die zei dat ik dat toch maar moet doen. Ben nogal open, mijn ouders zijn helemaal op de hoogte van onze kinderwens en mijn gebrek aan cyclus. Hij zei dat ik maar zo'n middel moet vragen om een onttrekkingsbloeding op te wekken. In veel gevallen zou het lichaam dan een beetje wakker geschud worden, en komt het daarna vanzelf weer op gang. Hmm, ben benieuwd.

Poeh, ik zit hier even met een enorme vreetkick achter de laptop: grote berg popcorn voor mezelf gemaakt Minder erg dat chips of koekjes zullen we maar denken.

Fijn weekend allemaal, en Romo: plas even over dat staafje!!

(oja, ik begin liever geen nieuw topic. Ik ben meestal door de weeks niet of nauwelijks op het forum, dan zou de tabel wel heel weinig worden aangepast)
Nou... helaas een hele dikke duidelijke min op te test...

Ik wacht rustig af tot ik ongesteld word! Moet heel eerlijk bekennen dat ik me ergens wel schuldig had gevoeld als ik nu positief zou testen.. Ben tenslotte nog maar zo kort bezig in tegenstelling tot sommige anderen hier... Mijn tijd komt vast nog wel!!
Romo wat jammer... Maar: zo lang er geen bloed is, kan het nog steeds... En ik vind dat niemand zich schuldig moet voelen over een positieve test!
Ja je hebt misschien wel gelijk, tenslotte is dat hetgene wat we hier allemaal graag willen, maar toch... Ik weet niet, ik had zo'n gevoel! Die min verscheen ook echt binnen 2 sec... dus ik wist eigenlijk direct genoeg..

En wie weet ben ik te vroeg? Maar denk het niet... die Kruidvat dingen zijn toch juist heel gevoelig?

Ach, ik wacht het af, je hebt gelijk, vooralsnog geen bloed dus we gaan t zien!
@Romo: is die min niet gewoon een controlestreep? Die verschijnt toch altijd? En volgens mij kan het zijn dat het andere streepje later verschijnt. *hoopt nog steeds voor Romo*

@Orchis: heel goed idee om naar de HA te gaan. En handig om zo'n vader te hebben En ik heb uiteindelijk prima geslapen! Thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven