Dilema

25-02-2011 23:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 2 jaar zit ik met een dilema, eigenlijk om schrijft het lied van Marco Borsato-De waarheid precies hoe ik mij voel.
Verklaar je nader
geen zin om het liedje te googlen
Ik sluit me bij Primabella aan.
Ik denk aan wat je voelt

Ik denk aan hoe je lacht

Ik denk aan al die liefde

Die jij aan me hebt gegeven

En wat jij verwacht

Aan wat je van me denkt

En hoe je voor me leeft

Ik ontwijk je ogen

Als ze mij willen doorgronden

Telkens als ze naar me kijken

Zorg ik dat ik ze net mis

Als je voor me staat

Vlucht ik steeds weer in je armen

Zodat ik niet kan verraden

Wat de waarheid is

Elke dag vertel je mij

Hoeveel je van me houdt

Hoe fijn je leeft in zekerheid

Hou jij op mij vertrouwt

Chorus:

Hoe vertel je iemand

Dat de aarde niet meer rond is

Dat de vogels niet meer vliegen

En de zon niet langer schijnt

Hoe vertel ik jou

Dat 't leven dat je leefde

En de liefde die je voelde

Binnenkort verdwijnt

Je raakt me kwijt

Je raakt me kwijt

't Is de waarheid

Chorus

De waarheid
Here I am - now what are your other two wishes...
Zachte heelmeesters, maken stinkende wonden.

Dusss ... gewoon eerlijk zijn als je iemand niet meer wilt!
Here I am - now what are your other two wishes...
Dankjewel ShamRock, nu weet ik tenminste waar het over gaat

TO waarom durf je niet weg te gaan?
Dat liedje is toch duidelijk genoeg??

Edit: zie net een reclame voor radio 2 'De muziek zegt alles.' Wel toepasselijk hier!
Inkjee als je het niet erg vindt ken ik niet alle Marco Borsato nummers uit mijn hoofd, dus nee, geen flauw idee waar het over ging.
Bedoelde het ook niet richting de mensen die het liedje niet kenden (moest zelf ook even diep nadenken), maar tegen TO zelf. Het liedje geeft het antwoord al...
O oke, ik dacht dat je het tegen ons had, sorry dan.
Maar als je het niet uitmaakt, word je niet alleen zelf niet gelukkig, maar ontneem je je partner ook de mogelijkheid om met iemand samen te zijn die wEl van hem (haar) houdt en wel voor hem (haar) gaat
En TO, ben je tegen je partner net zo stilzwijgend als hier op het forum? Je bent niet iemand van veel woorden, wel?
Dit lied spookte ook telkens door mijn kop in de weken voorafgaand aan mijn breuk.

Ik heb het na lange tijd ook eindelijk uitgemaakt en ben nu gelukkiger dan ooit.

Hij ook volgens mij.

Als je er zo over denkt als in dit lied kun je alleen nog maar eerlijk zijn en er een punt achter zetten.

sterkte..
Quert, ben je ook Quertu?

Oh is qwert zie ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je bent wel consequent in je schrijfwijze.
Al 2 jaar. En dat vind je ook niet een klein beetje lullig tegenover je vriend(in)?? Egoïstisch ben je.
Ja weet je het valt niet mee om de knoop door te hakken als je weet dat je er 3 mensen (man en kids) pijn mee doet. pfffff
Dan leef je zijn en jouw leven in leugen. Hoe komt het dat je bij hem weg wilt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:qwert schreef op 26 februari 2011 @ 01:01:

Ja weet je het valt niet mee om de knoop door te hakken als je weet dat je er 3 mensen (man en kids) pijn mee doet. pfffffMaar soms moet je een keuze maken: Of jezelf kwetsen door te blijven óf je man kwetsen en hem ook de kans ontnemen om iemand te vinden die wél 100% voor hem gaat....
Duidelijk, je man denkt dat hij een relatie heeft, maar hij heeft eigenlijk een illusie. En dat vind jij eerlijk tegenover hem? Geef hem de kans om zijn leven met iemand anders op te bouwen die wel eerlijk tegen hem is.

Wat houdt je tegen om hier een punt achter te zetten? Financiele redenen? Opgeven van het huisje boompje beesje patroon? Zijn geen redenen om te rechtvaardigen wat je nu doet......een toneelstukje opvoeren, want eigenlijk wil je heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven