Mode & Beauty alle pijlers

Hippe Zonnebril

26-02-2011 17:58 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie winkels waar je leuke, hippe zonnebrillen kunt kopen?

Graag niet al te duur, omdat mijn budget dat niet aankan .

Alvast bedankt voor het meedenken.
H&M misschien? Zowiezo betaalbaar en hebben ook de laatste trends...

Verder zou je ook bv bij V&D kunnen kijken of Sixty Six!
Ik had gekeken op de site van H&M, maar vond niet echt iets van mijn smaak. Ze hadden alleen van die saaie, standaard zonnebrillen, terwijl ik wat kleurrijkers zoek. Is de Sixty Six ook een verkoper van zonne-brillen? Want als ik op google zoek vind ik geen website.
Bij de opticien?
668, the neighbour of the Beast
Ik heb eerder deze week gezocht op opticiens, maar het lijkt erop alsof ze hun assortiment nog niet hebben geplaatst. Er staat nog niet zoveel op.

Ik heb wel een site gevonden met van die dure merkbrillen zoals Serengetti, Ray Ban maar voor de rest werkte niets van de site.

Je zou kunnen kijken bij de standaard sites zoals Wehkamp, Bijenkorf, V&D en de standaard opticiens en dan verder zoeken op merken. De kledingsites hebben ook brillen en er komen er steeds meer bij. Vinden..... nee, dat is toeval.
Ik zoekeen zonnebril op sterkte en dan eentje die wat smaller is. Zo qua formaat tussen kinder en dames in zit. Tips zijn welkom.

Ik heb trouwens gezien dat ze bij Pearle al vanaf 10 euro brillen hebben. Bij Wehkamp staan er voor 15 euro, maar daar krijg ik geen plaatjes bij. Bij Hans Anders staat weinig en die zijn wat duurder.

Bij EyewishGroeneveld hebben ze de collectie 2010 nog staan.
Ik wist niet dat je bij de opticien ook zonnebrillen kon kopen waar geen sterkte op zat. Dat zal ik dan ook effe in de gaten houden (omdat Pumps_italiaans zegt dat er er nu nog niet veel is).
Sjesus, natuurlijk koop je brillen bij de opticien...

En de opticien heeft het hele jaar door zonnebrillen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Esprit heeft er ook staan, maar bij sommige opticiens hebben ze die ook hangen. Gewoon een keer binnen lopen. Volgens mij is de krokus-vakantie een beetje de overgang naar het nieuwe seizoen. Zo na de wintersport periode komt de zomer-collectie erbij.

Hethuisoptieciens heeft alleen Polaroid staan. De rest is zo rond de 100 euro of duurder. Serengeti is een fijne om te door te kijken.

Succes verder met zoeken!
't Is een beetje wat je wilt natuurlijk. Wil je een goede bril met goeie glazen, dan ben je wat meer geld kwijt.

Gaat het je alleen op de hip, dan maakt het niet uit wat je neemt. Een beetje opticien zal toch wel "betere" zonnebrillen verkopen.

Dat wil heus niet zeggen dat je gelijk 300 euro voor een bril kwijt bent natuurlijk, maar wel dat wat je koopt gewoon goed voor je ogen is.

Polaroid wordt wel verkocht door de meeste opticiens maar valt niet in de categorie echt goeie zonnebril.

Ik heb zelf Ray Ban overigens.
Esprit heeft ook best een leuke collectie, kun je altijd even kijken..

Succe!
Maar wat is nu hip dan? Is dat nog een aviator model? Of is een Jacky O? En belangrijker wat vind je mooi en wat staat je?
Ik vind die aviator modellen wel leuk, maar wat ik ook heel mooi vind zijn die grote zonnebrillen met dikke kleurrijke randen.

Ik zal nog een keer bij de opticien kijken of die ook mooie zonnebrillen heeft. Dank voor die tip.
Dé Aviator zonnebril is van Rayban. Die kost je rond de 100 euro maar dan heb je wel fantastisch goeie glazen en een bril waar je tig jaar mee kunt doen.

Ook die kunststof "Miami Vice" brillen die nu helemaal hip zijn zijn van Rayban.

En die vindt je dus bij de opticien

Succes!
Hahahah Ik wist wel dat Ray Ban de merk is voor aviator zonnebrillen . Ik zal zeker bij de opticien kijken voor mooie zonnebrillen en hopelijk zal ik daar een mooie tegenkomen. Dank jullie allemaal voor het meezoeken .
Mango verkoopt ook zonnebrillen... misschien dat daar iets voor je tussen zit.

http://shop.mango.com/catalog.faces?state=she_003_IN
Volgens mij kan je rustig gaan kijken. Zelfs bij C&A hadden ze er een heleboel hangen. Geen idee wat voor kwaliteit, maar wel zo rond de 10 euro.
Liever 1 van de opticien dan 5 van een kledingzaak bijvoorbeeld.

Neem aan dat je echt je ogen wilt beschermen.

Bij de Opticien hebben ze ook altijd jaarlijks een afprijzing, maar dat is inmiddels weer voorbij. In de herfst begint het bij sommige al.

Ik heb zelf een Esprit en een Dolce & Gabbana.

Ben er hip en beschermd mee!
quote:Ksenija schreef op 03 maart 2011 @ 16:10:

Liever 1 van de opticien dan 5 van een kledingzaak bijvoorbeeld.

Neem aan dat je echt je ogen wilt beschermen.

Bij de Opticien hebben ze ook altijd jaarlijks een afprijzing, maar dat is inmiddels weer voorbij. In de herfst begint het bij sommige al.

Ik heb zelf een Esprit en een Dolce & Gabbana.

Ben er hip en beschermd mee!

Hoeft niet standaard zo te zijn. Esprit is ook een kledingmerk.

Bij Opticiens hebben naast de TOP-merken met fantastische glazen ook de kledingmerken. Het is momenteel zelfs een trend om steeds meer samen te gaan werken met bepaalde duurdere kledingzaken, maar ook voor de monturen. Dat is eigenlijk al veel langer zo. Mijn eerste bril had de naam van een kledingmerk en daar was toen een losse zonneklep bij speciaal voor dat montuur (alleen verkrijgbaar bij opticiens).

Ook bij de opticien moet je opletten en zijn er gigantische prijs- en kwaliteitsverschillen. Soms is merkloos goedkoper maar wel van betere kwaliteit. Altijd goed om na te vragen bij de opticien.

Wat kwaliteit van glazen betreft is Serengeti een van de betere, maar ook duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven