Zo ontzettend belazert door mijn ex, zo erg...

31-12-2007 15:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo ontzettend belazerd door mijn ex. ik weet niet goed hoe ik kan beginnen.

Het is zelfs zo erg dat ik zelf twijfel of ik nog wel verder wil met leven, zo diep gaat het..al weet ik dat dat geen optie is .

Wij zijn 11 jaar samen geweest en hij heeft me altijd het gevoel gegeven dat ik de enige voor hem was. Nu ben ik erachter gekomen dat ie voor de tweede keer (ik heb m 1 keer vergeven) is vreemdgegaan en nu een jaar lang met een serieuze relatie.

hij had me na die eerste keer beloofd om NOOIT meer te liegen omdat hij had gezien hoeveel pijn hij mij gedaan had en nu doet hij het weer! Het lijkt wel of hij me expres kapot wil maken!!

Gewoon echt een dubbelleven naast t leven van hem en mij.

Ik kwam t meisje 'per toeval' tegen en ik weet alles: de leugens die hij me verteld heeft,bergen leugens, dat hij mijn gezondheid in gevaar heeft gebracht EN dat hij onder haar!!ook nog een afrikaanse vriendin had waar hij nu, drie dagen geleden een kind van heeft gekregen.

Het is TE veel allemaal, ik weet t niet meer..

Hoe kan iemand van wie je dacht dat t je allerbeste vriend was je zo recht in je gezicht liegen en je ZO hard belazeren????

Nu is ie ook nog onbereikbaar voor mij, met opzet. ik moet er zelf maar mee om zien te gaan.Lekker makkelijk.

Ik heb uit de mond van dat vriendinnetje van hem(onder mij!) moeten horen dat ie vader wordt. weet je hoe dat voelt??

Dat is niet te omschrijven, daar is niet mee om te gaan gewoon. Ik wil dit niet meer voelen. Ik zal NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iemand kunnen vertrouwen.

Hem vertrouwde ik... en tot voor drie weken geleden zei hij nog dat ik DE vrouw voor hem was..nog steeds!

Hoe KAN iemand zoiets doen?

Ik hoop dat iemand misschien reageert die het ook heeft meegemaakt en er weer uit is gekomen of gewoon..iemand...
quote:jaantje1000 schreef op 31 december 2007 @ 15:55:

Ik ben zo ontzettend belazerd door mijn ex. ik weet niet goed hoe ik kan beginnen.

Het is zelfs zo erg dat ik zelf twijfel of ik nog wel verder wil met leven, zo diep gaat het..al weet ik dat dat geen optie is .

Wij zijn 11 jaar samen geweest en hij heeft me altijd het gevoel gegeven dat ik de enige voor hem was. Nu ben ik erachter gekomen dat ie voor de tweede keer (ik heb m 1 keer vergeven) is vreemdgegaan en nu een jaar lang met een serieuze relatie.

hij had me na die eerste keer beloofd om NOOIT meer te liegen omdat hij had gezien hoeveel pijn hij mij gedaan had en nu doet hij het weer! Het lijkt wel of hij me expres kapot wil maken!!

Gewoon echt een dubbelleven naast t leven van hem en mij.

Ik kwam t meisje 'per toeval' tegen en ik weet alles: de leugens die hij me verteld heeft,bergen leugens, dat hij mijn gezondheid in gevaar heeft gebracht EN dat hij onder haar!!ook nog een afrikaanse vriendin had waar hij nu, drie dagen geleden een kind van heeft gekregen. Dat moest ik van haar horen!

Het is TE veel allemaal, ik weet t niet meer..

Hoe kan iemand van wie je dacht dat t je allerbeste vriend was je zo recht in je gezicht liegen en je ZO hard belazeren????

Nu is ie ook nog onbereikbaar voor mij, met opzet. ik moet er zelf maar mee om zien te gaan.Lekker makkelijk.

Ik heb uit de mond van dat vriendinnetje van hem(onder mij!) moeten horen dat ie vader wordt. weet je hoe dat voelt??

Dat is niet te omschrijven, daar is niet mee om te gaan gewoon. Ik wil dit niet meer voelen. Ik zal NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iemand kunnen vertrouwen.

Hem vertrouwde ik... en tot voor drie weken geleden zei hij nog dat ik DE vrouw voor hem was..nog steeds!

Hoe KAN iemand zoiets doen?

Ik hoop dat iemand misschien reageert die het ook heeft meegemaakt en er weer uit is gekomen of gewoon..iemand...
Met zon zakkenwasser wil je toch niet eens meer praten ?

Ga flink boos worden trap tegen een muur aan , schop een deuk in je auto en geef je verdriet en boosheid een plaats !!

Dat heeft tijd nodig is echt niet in 1 dag klaar , maar echt GEEN contact meer met hem opnemen.. De spullen die van hem zijn pleur je maar buiten en zet mooi ander slot op je huis.. En laat hem maar lekker stikken
Hi Jaantje,

Ik heb het niet meegemaakt, maar ik wil je wel even een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen!
bedankt voor jullie reacties...ik ben echt zooooooo verdrietig nu..en zooooo boos tegelijkertijd..
Hoe iemand zoiets kan doen ? Heel simpel, zo'n persoon heeft geen geweten en denkt en voelt niet zoals jij.

Denk dat je het anders moet gaan zien en dat je heel heel heel erg blij moet zijn dat je van zo'n figuur af bent.

Sterkte !
Wat erg voor je. Ik kan het niet bevatten, heb zoiets nog nooit meegemaakt (denk ik..). Maar er komt toch wel een vraag bij me op. Hoe kan iemand er drie volwaardige relaties op na houden? Tijdtechnisch bedoel ik? Heb je daar al enig idee bij?
Nou Jaantje, dat is hartstikke kut voor je zeg!

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, mijn zwagrer wel iets soortgelijks. Hij woonde al tijden samen met zijn vriendin, maar deze vriendin bleek ook een affaire te hebben. Zij is ook zwanger geworden van die andere man (dat was toen natuurlijk nog niet zeker, daar moest eerst een dna-test aan vooraf gaan). Mijn zwager zat toen ook dieper dan diep. Het was zo ontzettend sneu en hij was zo ontzettend verdrietig. Dat brak ook mijn vriends hart trouwens, dat hij niets anders kon doen dan een schouder bieden zeg maar. Mijn zwager was tijdenlang belazerd, ook nog eens omdat hij en z'n vriendin hadden besloten om nog even te wachten met kinderen omdat zij het nog niet wilde. Extra zuur als je vriendin tijdens die relatie zwanger wordt van een ander...

Maar het goede nieuws is dus dat hij er weer helemaal bovenop is gekomen. En dat is wat je wilde horen, toch? Hij woont nu samen met z'n nieuwe vriendin en ze hebben sinds een halfjaar een kindje. Echt hoor, het is een dooddoener, maar je wilde het horen dus ik zeg nog maar eens dat het écht goed komt. Ook met je vertrouwen in de mensheid, ook met jou. Huil maar lekker, zoek een vriend of vriendin op om je verhaal mee te delen en laat 2008 jouw jaar worden!

(f)
Tja... neem de tijd voor je verdriet, scheld hem verrot en pak ergens de draad weer op. Jij moet door met je leven.

Ook ik had ooit zo'n vent, ook ik heb m eenmaal vergeven, na nog veel andere zooi zijn we uiteindelijk toch uit elkaar. Zo min mogelijk energie insteken nog, weg met die eikel!

Sterkte meid
dankjewel..het doet me goed om deze reacties te krijgen, een objectieve kijk erop. Want zelf.. met al mijn gevoelens ben ik niet bepaald rationeel nu...
-
quote:jaantje1000 schreef op 31 december 2007 @ 16:10:

Bedankt allemaal..dit doet me echt goed.

ook dat positieve verhaal van iemand die het ook heeft meegemaakt en het vertrouwen toch weer gevonden heeft.

Aventura..tijdtechnisch.. hij reed met de auto van mij naar haar en ik zei ook al tegen haar: lekker idee. Op het laatst zei hij vaker tegen mij dat ie t druk had, maar ik ben daar niet zo moeilijk in, vind dat je een ander de ruimte ook moet geven. Die vrouw in Afrika..die had ie op een reis van een maand zwanger gemaakt en erna via internet,webcam en telefoon contact mee gehouden...we woonden niet samen..

ik merk wel dat boosheid me nu wel meer goed doet dan verdriet. Daar zit meer actie in..begrijp je?

Inderdaad is t misschien een blessing voor mij dat dit gebeurd.

Ik geloof zelf dat alles gebeurd met n reden.

Maar de steek die ik voelde dat ik van HAAR hoorde dat hij vader werd van een afrikaanse vrouw....poepoe

Ik kan me nu niet voorstellen dat ik ooit nog n man vertrouw,maar dat zal de tijd leren.
Ik val altijd van mijn stoel van dit soort verhalen.... Hoe bestaat het dat het iemand lukt om zoiets voor je verborgen te houden! Ik begrijp dat hij tot een paar weken terug jou vriend was, en nu vader is geworden van een kindje bij een andere vrouw? Mag ik vragen waarom het uit is gegaan?

Zou dr bij mij ook heel erg inhakken en het zal je tijd kosten om dit te verwerken. Maar op een dag wordt je wakker en denk je: Hee, ik heb er gister helemaal niet aan gedacht. Echt, je redt het wel meid, al kun je je dat nu nog niet voorstellen...

Sterkte!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Och Jaantje, wat afschuwelijk voor je. Inderdaad: dit gaat tijd kosten, een periode van rouw waar je nu helemaal geen zin in hebt natuurlijk. Maar ooit, zekerweten, gaat de zon weer schijnen. Je schrijft dat je niet eens meer zeker weet of je nog wel wilt leven en dat vind ik zo vreselijk. Heus, er komt een tijd dat je je beter gaat voelen en ook al is die weg niet 1-2-3 begaan, het komt écht wel.

Ik hoop dat je vanavond wat mensen om je heen hebt die je kunnen steunen. Heel veel sterkte.
.
Ik vind echt erg voor je Jaantje.........Maar wat Maria....zegt er komt echt een betere tijd...En dat je het helemaal gehad hebt met leven kan ik me voorstellen, je voelt je erg piep en verdrietig enz, maar hij is het niet waard om dood te willen, er komt echt nog wel een mooie en fijne tijd voor je!!!

Huil flink, praat en zet als je er klaar voor bent je schouders er onder, en maak wat van je leven....Hij is het nogmaals je niet waard je voor altijd rot te blijven voelen.........

Sterkte en een dikke knuffel.........
Hij heeft eerst dus een jaar lang of nog een paar maanden langer een andere vriendin gehad naast mij en toen zei het uit had gemaakt omdat hij was vreemdgegaan in afrika..toen belde hij mij op huilend dat ie een vriendinnetje had gehad...en met NOG heel veel leugens vertelde hij onwaarheden..dat t niks betekende...dat ze t altijd veilig hadden gedaan..dat t maar n paar maanden was...dat t niet serieus was...

natuurlijk was t toen wel meteen uit.

Daarna kwam ik door t lot haar tegen op straat (kende haar van hyvesfoto) en ik sprak haar aan.

Ze vertelde me alles (2 uur lang) en dat stak me in mijn hart(een heel lief meisje van 23 trouwens)..dat hij me afschilderde als de kwetsbare ex..ook als ik belde...wat hij allemaal over me vertelde..

dat ze veeeel langer en serieuzer iets hadden, een serieuze relatie dus..

Dat ie dus een baby kreeg van een vrouw in afrika waar hij mee vreemd was gegaan ONDER haar...

zij zat nu in therapie door hoe hij met haar was omgegaan...ikzelf heb 11 jaar iets met hem gehad en voel me nu echt gebroken..ik denk dat ik ook 5 sessies bij de psycholoog ofzo ga doen..want dit kan ik niet zomaar verwerken denk ik...
quote:jaantje1000 schreef op 31 december 2007 @ 16:45:

Hij heeft eerst dus een jaar lang of nog een paar maanden langer een andere vriendin gehad naast mij en toen zij het uit had gemaakt omdat hij was vreemdgegaan in afrika..toen belde hij mij op huilend dat ie een vriendinnetje had gehad...en met NOG heel veel leugens vertelde hij onwaarheden..dat t niks betekende...dat ze t altijd veilig hadden gedaan..dat t maar n paar maanden was...dat t niet serieus was...

natuurlijk was t toen wel meteen uit.

Daarna kwam ik door t lot haar tegen op straat (kende haar van hyvesfoto) en ik sprak haar aan.

Ze vertelde me alles (2 uur lang) en dat stak me in mijn hart(een heel lief meisje van 23 trouwens)..dat hij me afschilderde als de kwetsbare ex..ook als ik belde...wat hij allemaal over me vertelde..

dat ze veeeel langer en serieuzer iets hadden, een serieuze relatie dus..

Dat ie dus een baby kreeg van een vrouw in afrika waar hij mee vreemd was gegaan ONDER haar...

zij zat nu in therapie door hoe hij met haar was omgegaan...ikzelf heb 11 jaar iets met hem gehad en voel me nu echt gebroken..ik denk dat ik ook 5 sessies bij de psycholoog ofzo ga doen..want dit kan ik niet zomaar verwerken denk ik...
Als ik dit zo ook lees denk ik bij mezelf..wie is deze griezel eigenlijk? Kende ik hem?

hij heeft dus ook gelogen over veilige seks want van haar hoorde ik dat ie t EN met haar EN met dat meisje uit afrika niet veilig heeft gedaan. ook maar s een testje doen dus..
echt lief..jullie reacties..het is voor t eerst dat ik iets post op een forum,maar het lucht echt op.

Hij is t idd niet waard om mijn leven voor op te geven en ik weet gewoon van mezelf dat ik altijd eerlijk ben geweest en al mijn liefde gegeven heb...t lijkt idd wel of hij geen geweten heeft..maar of dat bestaat?Kan ik me niet voorstellen in ieder geval..Dankjewel!!
Goed van je dat je naar een psycholoog wilt gaan, het zal je denk ik ''goed'' doen, alles op een rijtje krijgen en zo alles proberen te verwerken...

Het is inderdaad slim om even een testje te doen, you never know!

Liefs MMR
quote:jaantje1000 schreef op 31 december 2007 @ 16:53:

...t lijkt idd wel of hij geen geweten heeft..maar of dat bestaat?Kan ik me niet voorstellen in ieder geval..Dankjewel!!Geloof mij maar dat zulke figuren bestaan, je hebt er zelfs 11 jaar een relatie mee gehad...
dat vind ik ook zo'n een eng idee dan...dat zelfs in zoveel jaren.. dat niet door kunt hebben..een heel ander iemand voor je hebt..net of alles een droom was.
Niet dat het heel belangrijk is, maar meer voor het beeld, maar hoe oud ben je?
ik ben 29...die andere vriendin was 23....maar kom ik zo jong over?

Ik was wel naief en heel goedgelovig altijd...maar nu dus niet meer.
Nee hoor, voor mij niet!! Ik dacht ook wel dat je ergens rond de 25 a 30 zou zijn! De vraag was puur voor het beeld, don't worry!!!

Vreemdgaanders ed zijn naar mijn idee (gelukkig geen ervaring) heel slim en oplettend met wat ze doen enz.....dus jouw valt niks te verwijten!!! Hij is gewoon STOM!!!!! enz!!! Dat hij jouw een leuke meid en vast lief aardig, gezellig enz laat stikken!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven