Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

ik hoef de slankie codes even niet. Ben momenteel voorzien van de aantal punten die ik wil hebben omdat ik maar een paar bedeltjes leuk vind!

als ik nog nieuwe punten heb zal ik ze hier aanbieden!

groetjes

ps deze week qua boodschappen niet zo goed gevrekt. Volgende week maar iets rustiger aandoen dan! wel meteen 500 euro naar mijn spaarrekening geboekt toen ik mijn salaris binnen kreeg. Heb nu ook een moneyou spaarrekening en meteen 7 potjes aangemaakt dus die zijn nu allemaal iets gevuld. Omdat ik toch bang blijf voor vallen van de bank (en dat ik dan even niets heb om op terug te vallen) laat ik mijn spaartegoed wat ik tot vorige maan had opgebouwd mooi staan op mijn argenta spaarrekening (net iets minder rente dacht ik).

prettige zondag allemaal!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:adios schreef op 27 februari 2011 @ 12:12:

Hoi

ik hoef de slankie codes even niet. Ben momenteel voorzien van de aantal punten die ik wil hebben omdat ik maar een paar bedeltjes leuk vind!

als ik nog nieuwe punten heb zal ik ze hier aanbieden!

groetjes

ps deze week qua boodschappen niet zo goed gevrekt. Volgende week maar iets rustiger aandoen dan! wel meteen 500 euro naar mijn spaarrekening geboekt toen ik mijn salaris binnen kreeg. Heb nu ook een moneyou spaarrekening en meteen 7 potjes aangemaakt dus die zijn nu allemaal iets gevuld. Omdat ik toch bang blijf voor vallen van de bank (en dat ik dan even niets heb om op terug te vallen) laat ik mijn spaartegoed wat ik tot vorige maan had opgebouwd mooi staan op mijn argenta spaarrekening (net iets minder rente dacht ik).

prettige zondag allemaal!Op 1 rekening? Ik kan er op MY maar 5 aanmaken. Ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan, ik heb er namelijk ook liever 7
quote:zeester65 schreef op 27 februari 2011 @ 10:59:

ik heb nog 8 slankie code;s liggen iemand belangstelling?

Graag!

Mijn mail is: vivalayla1969@gmail.com

Alvast bedankt!
quote:Meidje schreef op 26 februari 2011 @ 23:30:

Zou ik zeker doen Layla1969, dan haal je pas echt het voordeel uit je voorraad, je hebt het niet voor niets gekocht, en niet alleen maar als kastvulling/hamsterbehoefte... ;)

Super dat je meer voor de kinderwagen hebt gevangen op MP, dat waren dan dus geen afschrijvingskosten maar gewoon winst! Kinderspullen gaan hard ja, dat zie ik ook. Ik heb vaak veel kleding te verkopen, maar de biedingen gaan erg traag en als je wilt verkopen reageren mensen niet, het kost tijd om foto's te maken en erop te plaatsen. Ik denk dan ook steeds vaker: ik breng het naar de kringloop of geef het aan een vriendin en met de uitgespaarde tijd ga ik lekker met een boek op de bank zitten.

Het was niet de kinderwagen hoor, waar ik winst op had gemaakt, het was het meerijdplankje.

De kinderwagen heb ik wel voor een mooi bedrag kunnen verkopen, het was wel een dure wagen maar omdat hij nog veel opbracht ben ik uiteindelijk niet zoveel kwijt geweest.

Kleding verkopen is idd lastig. Als je echt mooie merkkleding hebt krijg je nog wel biedingen, maar vaak ook echt weinig, dus dat is best frustrerend. De niet merkkleding geef ik dan tegenwoordig ook gewoon weg, want het kost me te veel moeite om alles te fotograferen en te plaatsen, dan maak ik er liever iemand anders blij mee.
Misschien een stomme vraag, maar waarom is het handig om 7 verschillende spaarrekeningen aan te maken?
quote:layla1969 schreef op 27 februari 2011 @ 15:19:

Misschien een stomme vraag, maar waarom is het handig om 7 verschillende spaarrekeningen aan te maken?

Voor jezelf een soort spaarpotjes maken dat je overzicht vergemakkelijkt, bijv.

onderhoud auto

gewoon sparen

vakantie

klussen in huis

kosten die je 1 x per jaar betaalt en hier meer rente krijgt etc.

sparen kinderen

Kunnen zoveel redenen zijn. Ik vind het ideaal.
Ik heb hier trouwens nog een redelijke stapel DE- en Pickwickpunten liggen. Ben een poos geleden overgestapt op andere koffie en thee en kwam ze vandaag in een keukenkastje tegen.

Wie (van de trouwe garde) kan ik er blij mee maken?
Elynn, die zou ik wel graag willen hebben... mijn servies is een allegaartje en er zitten mooie bekers en glazen bij DE in de shop.

Zou je me willen mailen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik mail je even, Hiem.
Himalaya, kun je even laten weten of je mijn tweede mail hebt gekregen? Vind G-mail een onoverzichtelijk gedoe.
2e mail ontvangen: check!

En ik vind gmail juist ideaal, weinig reclame enzo.

Nogmaals bedankt!!
Fijn dat je 'm hebt. Doe de punten morgen op de post.

Moet, denk ik, nog even sleutelen aan de instellingen van Gmail, want de hele heen-en-weer-schrijverij is bij mij erg onoverzichtelijk.
Voor de liefhebber, nog 2 slankiecodes en een blond code

Heb wel even teruggelezen, maar de één is wel voorzien en de ander niet. Als je nog interesse hebt, even je mailadres dan mail ik ze aan de eerste gegadigde.

De laatste weken erg goed gevrekt, en ook flink uit de kasten geleefd. Dat was erg prettig met kleine bedragen voor de weekboodschappen, maar nu moesten er echt veel dingen worden aangevuld. Dat doet wel even pijn in je portemonee als je dat een beetje ontwend bent.

Maar goed gaan weer vrolijk verder. Heb wel weer zin in een aantal goede 1+1 gratis of 50% aanbiedingen, maar helaas zijn die er momenteel niet zo veel.

Nog een vraagje; heeft iemand meegedaan aan de geld terug actie van gilette (max 4 produkten t.w.v. ¤30.33) en daadwerkelijk het geld al terug? Is bij mij 2 mnd geleden.

Na zo ongeveer 3 maanden heb ik wel het geld van Jumbo terug. Had geld terug actie voor een cadeautje voor de feestdagen, maar begon ondertussen al te denken dat het toch een duur cadeau was geworden.

Hierdoor word ik altijd een beetje huiverig voor geld terug acties.
Hoi Stroopwafeltje,

ik heb wel interesse in de Slankiecodes: vivalayla1969@gmail.com

Alvast bedankt!

Overigens heb ik niet aan die geldterug actie van Gilette meegedaan. Toen ik ging kijken in de winkel zag ik dat de actieproducten niet meer in het schap stonden, er moest toch iets op de verpakking staan?
Hoi Layla1969

Heb de codes gemaild

Ja klopt van die aktieproducten. Was er snel bij, maar heb ze paar weken later nog bij andere winkels gezien. Nou ja wacht maar even af.

Heb google nog even geraadpleegd en kwam op een oud forum-topic van Kassa of Radar (?) waarbij mensen zich ook al beklaagd hadden dat het ontzettend lang duurde.
Wij willen onze auto verkopen. Hebben jullie ook tips waar we dat het beste kunnen doen? Ik hoor van sommige mensen dat MP niet altijd serieuze kopers krijgt.
Stroopwafeltje, bedankt! Ik heb wel eens aan een andere geldterug van Gilette meegedaan en toen duurde het ook best lang. Ik was het alweer vergeten toen ik ineens de bijschrijving zag.

Tinkeldel, ik heb onze auto op MP gezet, maar ook een advertentie op Autotrack gezet. Ik heb hem uiteindelijk wel aan een particulier verkocht, maar er reageerden ook veel handelaren die echt weinig boden. Ik was bijna met zo'n handelaar in zee gegaan, toen ik hem aan particulier kon verkopen, dat vond ik toch een stuk prettiger. Je kunt ook nog een geprint A4je op de ramen plakken met je tel.nr. zo heb ik mijn vorige auto verkocht.
quote:thee schreef op 27 februari 2011 @ 14:37:

[...]

Op 1 rekening? Ik kan er op MY maar 5 aanmaken. Ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan, ik heb er namelijk ook liever 7

hi

ik heb 3 normale spaarrekeningen, 3 kwartaal rekeningen en nummer 7 is de eerste rekening dus waar het geld opkomt die ik vanaf mijn andere bank overschrijf.

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik kwam in de keukenla nog blond codes tegen. Iemand interesse? Dan zal ik ze als ik thuis ben doormailen.
Tinkeldel, via de ANWB kan het nu ook geloof ik. Je kunt ook al globaal uitrekenen wat je auto daar waard is.
voor veel geld boodschappen gedaan deze week, maar daar zit wel veel vlees uit de aanbieding bij en 4 pakken koffie voor weinig. De rest van de maand hoeft er geen koffie te komen dus en maar weinig vlees, dan scheelt het weer.

Mag ook wel want het wordt een dure maand. Jongste begint met zwemles, dus dat is contributie en inschrijfkosten in een keer, onze hobby moet betaald, aanbetaling vakantie moet gebeuren.

Eigenlijk hebben we gewoon tekort ben ik bang. Ik baal ervan, want ik probeer echt te besparen, maar de kosten worden steeds hoger terwijl er niet meer geld binnenkomt
Ik heb nog 5 unox codes!

Ik plak ze hier omdat ik geen special vivamail account heb. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Vermeld wel even als je ze hebt gebruikt! Dat is wel zo prettig voor anderen

De codes zijn:

RXNFE-HWNRE-CNNJK

PNMJR-WLREM-7EEWT

T3PY7-HYPTA-M9JLQ

T37RT-JXPWW-7KWH9

PYCPH-9YFX9-T47TN
quote:Starshine schreef op 28 februari 2011 @ 11:05:

voor veel geld boodschappen gedaan deze week, maar daar zit wel veel vlees uit de aanbieding bij en 4 pakken koffie voor weinig. De rest van de maand hoeft er geen koffie te komen dus en maar weinig vlees, dan scheelt het weer.

Mag ook wel want het wordt een dure maand. Jongste begint met zwemles, dus dat is contributie en inschrijfkosten in een keer, onze hobby moet betaald, aanbetaling vakantie moet gebeuren.

Eigenlijk hebben we gewoon tekort ben ik bang. Ik baal ervan, want ik probeer echt te besparen, maar de kosten worden steeds hoger terwijl er niet meer geld binnenkomt

Nou, ik vind dit ook een zware maand worden! En dan heb ik niet eens kinderen... Maar er viel weer een mooie brief van de gemeentelijke belastingen op de mat a 134 euro... Ik vind dat best veel voor iemand alleen.

Ik baal er ook van dat mijn salaris dit jaar niet evenredig omhoog is gegaan, want al mijn kosten zijn ook hoger geworden, en dat merk ik nu al echt.
inderdaad Punica, die gemeentelijke belastingen ook nog.

Ik ga volgende maand een periodiek omhoog, maar dat houdt ook niet echt over. Mijn man zit al jaren op hetzelfde salaris, want zijn werk hanteert geen CAO. Het is maar een klein bedrijf dat net het hoofd boven water houdt, dus loonsverhoging zit er ook niet in.

Maar ondertussen gaat de ziektekostenpremie omhoog. andere verzekeringspremies ook, de sportclub van de kinderen, de energienota, het water. Alles met steeds 'maar' een paar euro, maar al die eurootjes bij elkaar is bes veel.
quote:Punica schreef op 28 februari 2011 @ 11:51:

[...]

Nou, ik vind dit ook een zware maand worden! En dan heb ik niet eens kinderen... Maar er viel weer een mooie brief van de gemeentelijke belastingen op de mat a 134 euro... Ik vind dat best veel voor iemand alleen.

Ik baal er ook van dat mijn salaris dit jaar niet evenredig omhoog is gegaan, want al mijn kosten zijn ook hoger geworden, en dat merk ik nu al echt.

Ik betaal dik 300 euro voor 1 persoon aan gemeentelijke belastingen, rioolheffing en afvalstoffenheffing...

Hier ook al 2 jaar geen salarisverhoging..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven