Haarkleur probleem
zondag 27 februari 2011 om 13:20
Hallo
Ik heb een probleem met mijn ( geverfde haarkleur).
Ik heb rood haar van mezelf, rond nieuwjaar had ik mijn haren zwart geverft,(het zou er binnen 28 wassingen uit zijn).
Nu is het er nog steeds niet uit, en echt lichter is het ook niet.
Bovenop heb ik dus nu dikke rode uitgroei en de rest zwart.
Het is echt geen gezicht.
Ik durf ze niet te blonderen omdat ik in november mijn haar gepermanent had, en daar zijn ze erg kapot van gegaan.
Ik heb het ook al met H&S geprobeerd, al 3 weken. ( droog haar/nat haar).
Het maakt niet uit hoe ik het doe het word er niet lichter van.
Ik hoop van jullie goede tips te krijgen die wel kunnen werken.
Ik heb een probleem met mijn ( geverfde haarkleur).
Ik heb rood haar van mezelf, rond nieuwjaar had ik mijn haren zwart geverft,(het zou er binnen 28 wassingen uit zijn).
Nu is het er nog steeds niet uit, en echt lichter is het ook niet.
Bovenop heb ik dus nu dikke rode uitgroei en de rest zwart.
Het is echt geen gezicht.
Ik durf ze niet te blonderen omdat ik in november mijn haar gepermanent had, en daar zijn ze erg kapot van gegaan.
Ik heb het ook al met H&S geprobeerd, al 3 weken. ( droog haar/nat haar).
Het maakt niet uit hoe ik het doe het word er niet lichter van.
Ik hoop van jullie goede tips te krijgen die wel kunnen werken.
zondag 27 februari 2011 om 13:23
zondag 27 februari 2011 om 13:41
quote:aventura_ schreef op 27 februari 2011 @ 13:31:
Laten groeien en de uitgroei bijkleuren met een zwarte spoeling in plaats van verf een idee?
Volgens mij heeft ze juist zo'n spoeling erin gedaan die 28 wassingen zou blijven zitten, maar heeft deze spoeling bijna net zo goed gepakt als verf, omdat haar haar nogal poreus is.
Mijn tip is om naar de kapper te gaan. Sterkte ermee, ik snap dat je er erg van baalt.
Laten groeien en de uitgroei bijkleuren met een zwarte spoeling in plaats van verf een idee?
Volgens mij heeft ze juist zo'n spoeling erin gedaan die 28 wassingen zou blijven zitten, maar heeft deze spoeling bijna net zo goed gepakt als verf, omdat haar haar nogal poreus is.
Mijn tip is om naar de kapper te gaan. Sterkte ermee, ik snap dat je er erg van baalt.
zondag 27 februari 2011 om 13:51
Je kunt het beste naar de kapper gaan.
De spoeling heeft ook extra goed gepakt doordat je permanent hebt ( als ik dat goed lees).
ik heb ook een permanent gehad, en een kleurspoeling gebruikt welke je na 1 keer kon uitwassen (a hint of a tint was dat vroeger) maar door de permanent bleef dit bij mij ook zitten en de enige oplossing toen was, naar de kapper gaan.
De spoeling heeft ook extra goed gepakt doordat je permanent hebt ( als ik dat goed lees).
ik heb ook een permanent gehad, en een kleurspoeling gebruikt welke je na 1 keer kon uitwassen (a hint of a tint was dat vroeger) maar door de permanent bleef dit bij mij ook zitten en de enige oplossing toen was, naar de kapper gaan.
zondag 27 februari 2011 om 13:51
ontkleuren na permanent en spoeling in lang haar zou ik iig niet doen,. gaat het alleen maar kapotter van.
Zonde van je lange haar zeg!!! wie gaat nu ook een mooie rode bos zwart verven (sorry ik weet dat je al genoeg baalt maar... WAAROM??)
een mooie natuurtint bruin/ koper kun je misschien proberen ofzo. maar ik zou ook even naar de kapper voor advies, en sowieso goeie maskers en conditioner gebruiken.
sterkte!
Zonde van je lange haar zeg!!! wie gaat nu ook een mooie rode bos zwart verven (sorry ik weet dat je al genoeg baalt maar... WAAROM??)
een mooie natuurtint bruin/ koper kun je misschien proberen ofzo. maar ik zou ook even naar de kapper voor advies, en sowieso goeie maskers en conditioner gebruiken.
sterkte!
zondag 27 februari 2011 om 15:22
maandag 28 februari 2011 om 05:16
Als je haar al wat beschadigd is door eerdere kleuring of permanent, dan werkt een tijdelijke kleuring niet. Die blijft er dan in vast zitten. Ik had dat laatst ook, maar ben naar de kapper geweest waar ze strings met 20% er in hebben gezet. Is heel mooi geworden. Als ik een volgende keer zelf kleur neem ik 2 of 3 kleuren lichter.