DE cups voor Nespresso

28-02-2011 12:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ze al geprobeerd ? Ik heb ze afgelopen weekend gekocht en geproeft.. De sterkste variant heb ik gebruikt om te vergelijken met de ristretto van Nespresso en ik vond het niet in de buurt komen.. helaas..

kosten per cupje is 30 cent (10 voor 3,09 bij AH) en Nespresso is 34 cent.. Ik vind het de 4 cent meer waard en ga dus gewoon verder met bestellen bij Nespresso..

Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren ? Ik heb nog niet de "standaard" variant geproeft, die was al op bij de AH.

Ik had wel de hoop dat de smaak goed zou zijn zodat ik niet meer online hoef te bestellen (dat werkt op zich prima ).. maar tot nu toe is het wat teleurstellend
oh nu ook te koop bij ap? ik dacht alleen nog maar bij de DE winkels. van de week eens kijken dan.
Ja al geprobeerd! Zat vrijdagavond nieuws te kijken en daar werd het besproken. Man moest nog boodschappen dus die heeft ze meegenomen.

Ik heb de standaard variant gedronken en daar proefde ik geen verschil met Nespresso.

Ik vind het wel handig dat ze nu gewoon bij de Appie te halen zijn. Anders zit ik toch aan de bestellimiet van 200 cups wil ik geen verzendkosten hebben.
Hee wat handig. Ik denk dat ik voor dat prijsverschil gewoon Nespresso blijf bestellen, maar voor het geval het ineens op is is het wel handig.
Ik heb ze nog niet geprobeerd en het verschil in prijs vind ik ook niet echt enorm. Gelukkig zit bij mij in de buurt een nespresso winkel, dus ik kan ze gewoon daar halen.

Maar mocht iemand ze wel proberen en ze blijken heel lekker te zijn, dan zal ik ze ook wel proberen.. :-).
Zodra ze hier bij de Appie zijn ga ik ze zeker proberen.

Ik ben thuis de enige koffie drinker en voor 70 euro bestellen om onder de porto uit te komen komt me niet altijd lekker uit.

Bijenkorf is hier in geen velden of wegen te bekennen.
Is er btw maar één smaak dan van DE ?
Er zijn 4 smaken.

Ik heb die Forza (de sterkste) geprobeerd, vond m niet lekker.
Iemand ervaring met de cafeinevrije variant?

Ik vind de Lungo's van nespresso wat te slap/waterig (doe nu altijd twee espresso's maar da's natuurlijk wel wat minder efficient...)
Oh nu ook bij de AH? wij hebben ze nog niet geprobeerd. Vriend is de enige die koffie drinkt, en de Nespresso winkel zit niet in het noorden dus af en toe bestellen wij wat. Zal toch eens kijken bij de AH.
Ik vond 't niks. Smaakte naar filterkoffie (en die vind ik dus niet lekker).

Daar heb ik niet zo'n apparaat voor, voor 4 ct. verschil heb ik dan liever koffie die ik wel echt lekker vind! Nu heb ik van DE niet de sterkste variant geproefd, misschien dat die wel lekkerder is.
nespresso cups de

gratis verzenden vanaf 18 sts
De concurrentie komt ook niet heel hard op gang wat betreft die cupjes he.
Oh wist ik niet dat ze ook gewoon te koop zijn al. Bij onze Appie nog niet.. Zijn ze wel lekkerder als bijv senseo?? Dan is t misschien handig voor erbij te hebben??
Ik vond 't wel lekkerder dan Senseo, nog net. Maar ja, ik vind iets al snel lekkerder dan Senseo...
* breekt even in voor Tia Dalma *

Tia, zou je in dit topic het e-mail adres in je OP willen veranderen? Zie een van de laatste berichten daar! Dank!!

Farmville - DEEL 2

* breekt weer uit *
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven