Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Hier slapen beide kinderen al vanaf 12 uur. Ik ben me onderhand aan het vervelen, tralalalala...
Hahaha Lente, roep dat nou niet te hard!

Het is denk ik slaapdag dan, want ik heb mevrouw net na bijna 4 uur wakker gemaakt. Heeft de hele 120 cc op en slaapt weer verder... Het is bijna saai een baby.

@Senshi: Gefeliciteerd met manlief!
hier ligt mevrouw na een wandeling buiten (incl supermarktbezoek) nu te pruttelen.
Oja de krampjes zijn heeeel wat minder door de Infacol. Superspul!!
Maken jullie ze wakker voor de fles of borst? Als ik dat doe krijg ik er niets in, dus laat ik hem maar lekker slapen. Gelukkig drinkt hij wel

Altijd alle flessen leeg, dus komt ie wel aan zijn voeding. Soms wil hij ook na 2 uur al een fles maar soms ook pas na 5 uur. Maak ik hem echt niet wakker hoor. (doe wel een dekentje misschien van hem af zodat hij sneller wakker wordt, dat dan weer wel)
HOERA ONZE LAATSTE BABY IS GEBOREN!!

dit is het smsje van Jennifer:

Onze kleine meid Elin is om 3voor 3 geboren met een ks. Ze is prachtig! 6 pond en 49 cm

Jennifer voelt zich goed, ze is moe maar verliefd.

JOEHOE we zijn compleet
JAAAAAAAA Gefeliciteerd Jennifer !!

Hier in de aanbieding 1 gekke meid!! mevrouw wilde niet slapen. elke keer als ik ga wandelen slaapt ze al zodra ik de drempel bij de voordeur over ben. ik heb het nu getest. geen jasje aangedaan enzo, drempel over met kinderwagen en meteen weer terug en mevrouw slaapt......BIZAR!! kijken hoe lang ze blijft slapen. Iemand een verklaring?????? Helaas heb ik geen drempels in huis dus ik moet naar buiten....

@wakker maken: niet voor de nachtvoeding maar de rest van de dag meestal wel. om een beetje ritme en regelmaat erin te houden. soms komt ze uit zichzelf. voorals ze wat langer wakker geweest is.

zo wij gaan eten.
Zo daar ben ik dan na mijn middagslaapje

waterkoken: dat doen wij wel maar dan vullen we er maar een klein deel van de fles mee, anders is het te heet. De rest vullen we aan met koud kraanwater

wakker maken: wij maken hem wel wakker voor een fles. Zo proberen we er een klein beetje regelmaat in te krijgen, voor zover dat mogelijk is natuurlijk met een baby van 2 weken oud. 's Nachts laten we hem wel zelf komen. Maar overdag komt ie ook zo ongeveer wel rond de 3 a 3,5 uur, dus we hebben enigszins een ritme te pakken hier.

krampjes: hier nu sinds 2 dagen Cinababy. Overdag geef ik het na elke voeding, 's nachts niet. Hij doet het prima nu. Ik ga het ietsje mindern denk ik want hij had net een hele dunne poepbroek, dus het spul doet goed z'n werk, haha

vloeien: hier nog wel, maar niet echt overmatig dat het vervelend is zeg maar. Het word wel al flink minder, maar idd als je iets meer doet op een dag, word het ook wel iets meer.

Expeditie gelukt kwik?

Dikke voor jou Kupcake

Fijn dat de bv moeder hier steun vinden bij elkaar

Fijn Fem dat je naar huis bent! rustig aan he, dan doe ik dat ook

Hoe is je dag gegaan vandaag Senshi? lekker geshopt?

Haha Lente, ben je je tijd nog door gekomen?

Voor de rest even een en een waar nodig.

Man is vandaag lekker naar de apotheek gewandeld met de kleine man. Hij vind het heerlijk in z'n wagen ( Laurens dan he )

Met mij gaat het redelijk. Gister natuurlijk weer enorm in janken uitgebarsten in het ziekenhuis ( vlak voor de dokter kwam natuurlijk, goed getimed he, haha) Maar goed, overdag is de koorts redelijk weg. Eind van de middag komt het dan weer opzetten, maar is te doen hoor. Het vervelende is dat de wond gewoon echt dik en rood is, en dat doet zeer. Maar met de kuur die ik gekregen heb zou het met een dag of 2à3 een stuk minder moeten worden.

Verder begint het besef dat ik echt mag genieten van de kleine man, nu langzaam binnen te treden. Ik genoot natuurlijk al volop van hem, maar op een of andere manier durfde ik nog niet echt. Maar het gaat steeds beter. En ik vind het heel fijn dan mijn man nog een week thuis is.
JAAAH JENN Gefeliciteerd!!

Heerlijk na lang wachten eindelijk je kleine meisje in je armen!
Jaaa jen, wat geweldig! Gefeliciteerd! En een mooie naam zeg, helemaal leuk!. Ik hoop dat het goed gaat met jullie! Dikke knuffel voor jullie!
Jeej de laatste baby is geboren!

Jennifer + vriend gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een leuke naam.. Succes met het herstel van de ks, ik hoop dat het je toch allemaal is meegevallen. Liefs!

12 meisjes.. 9 jongens.. toch nog best evenwichtig hé
*breek even in vanuit het maart-forum*

Douze kwam ons vertellen dat l jullie baby's zijn geboren en wij het stokje mogen overnemen GRAAG haha.

Gefeliciteerd allemaal en geniet van jullie kleine wondertjes!!!

*en breek weer uit*
Gefeliciteerd Jen!!

Hele mooie naam en leuk ook een meid!

@Wakker maken: Overdag maak ik haar wakker, maar s'nachts niet.

@Mikado: Ik zou maar snel wat drempels aanschaffen dan.

Nee ik zou proberen die drempel te mijden voordat je straks echt om middernacht bij de voordeur staat omdat je het niet meer weet.

Ik ben wel erg daarin hoor, ben als de dood dat ze teveel went aan haar speentje of knuffel die ze nu vaak vast heeft.

Het liefst geen rituelen hier, behalve straks een echt bedritueel zoals lekker badderen en boekje voorlezen ofzo.

@Joepie_de_poepie: Veel succes aan jullie allemaal! Dat er maar weer prachtige baby's geboren mogen worden!!!
***breekt ook nog even in vanaf het maart topic***

Gefeliciteerd allemaal met jullie babies! Fijn dat ze er allemaal zijn!

***en sluipt weer weg***
Jeej , de jongens hebben het voor het uitzoeken straks
Misschien is het een leuk idee om bij een nieuw topic straks ( deze is bijna vol) de kinders op volgorde van geboorte te zetten?
Goed idee Douze. Ik zal tegen die tijd een nieuwe tabel maken. Of er moet iemand zijn die heel graag t topic en tabel wil beheren..

En zijn er nog ideeen voor een leuke topicnaam??
hey wat leuk berichtjes van maart mama's ! Nu is het jullie beurt! succes meiden!

zal ik het stokje weer overnemen? En idd wie weet er een leuke naam?
Jennifer gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam! Heerlijk dat je uit de onzekerheid bent, ik hoop dat de ks mee is gevallen.

Douze laat die huilbuien maar komen hoor! Wanneer je al vermoeid bent en dan ook nog eens een slopende en pijnlijke infectie erbij krijgt, zit je gewoon veel sneller aan je tax. Ik had gister een huildag omdat ik vriendlief zwaar teleurgesteld opbelde omdat ik toch nog moest blijven en hij doodleuk om 12.30 nog lag te slapen omdat ie er pas om 01.30 in lag. Hij mocht wel relaxen! Schoot me totaal in t verkeerde keelgat en heb even lekker gezwolgen in zelfmedelijden.

Goh, het is echt heerlijk om weer in m'n eigen bed te liggen. Maar de kleine meid is gelijk wel onrustig. Zou dat komen doordat ze nu niet meer naast me ligt? Moet ze wennen aan haar eigen bedje? Vorige keer sliep ze daar prima in. Komt het dan door die regeldag? In het zh huilde ze helemaal niet...
Hoera voor jen en man! Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam ook!

Baby's op geboorte is leuk! Makkelijker kijken:)

Weet iemand of ze ook meer mogen dan die 150cc per kilo? Zal morgen eens het cb bellen over mijn voedingsvragen. Robin heeft nu 120cc in zijn flesjes en drinkt het keurig op. Maar als hij om de drie uur komt krijgt hij dus meer dan die 150cc.... Maar ja hij zal het wel nodig hebben toch?
@Fem: Mijn meisje huilde thuis ook meer dan in het ziekenuis. Dit was natuurlijk wel helemaal in het begin, maar ik denk dat ze het te stil vond ofzo. Ook een lichtje hielp goed omdat het in het ziekenhuis nooit helemaal donker was.

Dat lichtje is nu alweer een paar dagen uit.

Goed idee Douze! Uuuhh een naam, ik ga nadenken!

Ons meisje slaapt vandaag extreem veel. Vindt het bijna eng.

Moet haar voor elke fles wakker maken en daarna slaapt ze direct weer tot ik haar wakker maak.
@Prinses: Ik heb van Lente begrepen dat ze meer mogen als het maar niet meer is dan een 1 liter per 24 uur.
Fem, vervelend dat Rianne weer moet wennen thuis! Het is ook wat voor zo'n kleintje! MIsschien is het inderdaad een regeldagje..

Jeetje gewoon 21 gezonde baby's geboren! Echt die jongens gaan me een partij aandacht krijgen:) vindt het zo leuk dat nu iedereen zwanger af is! Op naar de maart mama's!

Leuke naam? Uhm feb 2011 baby's? Niet heel origineel lol!!
Thanks feb,

Heb er nooit bij stil gestaan hoe druk ik me kan maken om die voeding haha. Op het kdv komen ze natuurlijk allemaal met flessen van 150 of 180 om de 4 uur.. Maar die zijn natuurlijk al wat ouder:) ook ben ik benieuwd naar hoe zwaar meneer is. Inloop op het cb is op vrijdag dus had ik afgelopen week moeten gaan. Cb komt 8 maart hier langs.. Wegen hun ook?
Ik weet ook niet precies hoeveel ze mogen. Hier krijgt Laurens ook flessen van 120 maar hij drinkt ze niet altijd helemaal leeg. De late fles neemt hij vaak maar 80 of 90, de drol. Als ie daar nu eens wat meer drinkt, kann ik/we wat langer slapen, haha.

Hoewel ie nu net wel z'n hele fles op heeft.

Laurens had dat ook Fem, onrustig hier de eerste 2 dagen. Het is toch een stuk stiller in huis dan in een ziekenhuis. Hier hebben we een nachtlampje voor hem. Zit in de babyfoon ingebouwd, en ook nog een losse.

Lekkete vent heb je trouwens, gewoon tot na de middag in bed liggen.... Mijn man kon dat echt niet hoor, die stond elke ochtend om half 9 naast me. Ik zou daar ook vam gaan huilen.

Nou ik ga maar weer slapen. Man had de late voeding gedaan (ik was al in bed) en ik doe 's nachts. Vind het wel een goeie deal.

Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven