Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Bij deze verklaar ik het nieuwe Theehuis voor geopend.
Jeeeeeeeee, Happy Newyear

Een heel gelukkig nieuwjaar!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk! We beginnen het nieuwe jaar precies tegelijkertijd, Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Hiermee pritt ik het Nieuwe Jaar voor geopend

Deze vond ik ook nog

Die laatste kwam ik ook tegen en ik wilde hem ook al posten, Pep. Hij is errug goed! Nu even oude topic opzoeken om te lezen wat jullie gisteravond nog uitgespookt hebben.
Loretta is De Mol. Punt.
Ha, zijn allemaal tegelijk wakker!

Hoe hebben alle kinderen het gedaan vannacht? Wakker geworden of oooo en aaaaa en oeeeee door het vuurwerk?

Ceetje werd wakker dankzij nitraatbommend broertje. Ze vond het vuurwerk prachtig en elke keer als het even stopte zei ze 'kom es sterretje'

In scheet bijna in mijn broek op de terugweg in de auto, maar tante betje zat 'boem!' 'boem!' naast me elke keer als er iets knalde.

Dat het een mooi jaar moge worden.

Jaarwisseling in huize Luun: 1 wakker kind (Ben tuurlijk), 1 in huis pissende hond (met dank aan vuurwerk), 1 dweilende Luun om 00.15 uur (met dank aan pissende hond), 1 Lunaman met megakater (en zo verdiend ). Om 01.00 uur sliepen we allemaal.

Hebben we ook weer gehad.

Straks naar Belgie, nieuwjaarschinees eten. En dan ben ik er wel klaar mee.
Wat errug, de twins van P. Diddy

Ben even op het oude topic geweest, en hierbij geef ik de 2007-tiara met bijbehorend toverstafje aan Laluna. Laatste post van 2007. Stoer hoor! Daar ga ik komend jaar absoluut mijn best voor doen!

Wat een stoere Ceetje met haar 'boem boem'en 'kom es sterretje'. Lief!

Tony was de hele dag al hyper en niet moe te krijgen. We hadden besloten om hem zelf maar aan te laten geven wanneer hij naar bed wilde, dat werkt bij hem meestal het beste. Dus om 23.45 begon hij te gapen en zei hij dat hij naar bed wilde. En om 23.50 sliep meneer, om vervolgens vanmorgen om 10.00 uur weer wakker te worden. Niks van het vuurwerk meegekregen. Vito werd wel wakker om 0.00 Die heeft even meegekeken naar het vuurwerk en vond het prachtig. Jammer alleen dat ik door wakkere Vito niet even naar buiten kon. Buurf kwam wel even langs, maar zij hadden zelf allemaal gasten. Vrijdagmiddag gaan we even lekker samen borrelen. Ook goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja hier was het ook leuk. Een krijsend kind tot tegen 1-en, om 6.45 uur alweer wakker en toen kwam ik erachter dat ie van z`n knieën tot in z`n nek zeiknat was. Bij wijze van Schuldgevoel Ontwijkend Gedrag ga ik geen dingen linken

Eerst kind wassen dus om 7 uur `s ochtends. Toen was ik zo moe en sjaggerijnig dat ik tijdens het ontbijt al bijna zat te janken omdat jongetje z`n brood niet normaal wilde eten Vevolgens maar gelijk ale kerstzooi het huis uitgetieft en 300 wassen aangezet (knap ben ik hè! ). Nu ligt kind dus een half uurtje op bed en ik ben aan het bijkomen met koffie, oliebollen en jullie

Verder geen last van vuurwerk hier en ik heb Vish vanmorgen om half 9 wakker gesms-ed terwijl die nét lagen te slapen
Buurf?
Buuf.....
Loretta is De Mol. Punt.
Tieten gaan skieën met Mariah&hond

Whoehahahaha Lunaman met verdiende kater, was hij zo vervelend dat dat je hem deze kater graag toewenst?

Ooooo die rompers!

Ha die Tony, wat een lekkere drol. Heeft hij alles gemist. Nou ja, zal hem wat schelen, hij heeft lekker geslapen. Lagen jullie er zelf laat in?
Hmmm, das op zijn zachts gezegd geen leuke jaarwisseling, Pep. Maar elk nadeel hep zun voordeel: ut kan alleen maar beter worden!

Lunaman zeker net als Don nog op bed?

Wij gingen geloof ik rond 1.30 naar bed. Vito sliep toen ook weer en die schoof pas om 3.30 bij mij aan. Heb dus zowaar een minofmeerhalvenacht mijn kant van het bed voor mezelf gehad!
Loretta is De Mol. Punt.
Hahahahaha Vish met kater ook? Half negen net slapen, zal me een feest zijn geweest met Nemo vannacht dan
Inad gaat gewoon eerst zeiken voor ze hier komt
Ik jat het openingsplaatje effe voor m`n Hyves
Heb je haar al online gespot dan? Voor straf heel januari geen tiara voor Inad. Dat kan natuurlijk écht niet!

Arme Vish.....
Loretta is De Mol. Punt.

Inad was zo benieuwd of het gezeik eindelijk uitgezeken was, maar niet dus.

Ik kan er echt niet bij hoor, daarom blijft dat topic trekken, vraag me gewoon af hoe een weldenkend mens in Godsnaam een ander mens in nood kan negeren.. onbegrijpelijk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whahahaha! Ik zie Theetante online bij Wieishier!
Loretta is De Mol. Punt.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar Inad. First things first!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven