Het theehuis

dinsdag 1 januari 2008 om 10:28
Ha, zijn allemaal tegelijk wakker!
Hoe hebben alle kinderen het gedaan vannacht? Wakker geworden of oooo en aaaaa en oeeeee door het vuurwerk?
Ceetje werd wakker dankzij nitraatbommend broertje. Ze vond het vuurwerk prachtig en elke keer als het even stopte zei ze 'kom es sterretje'
In scheet bijna in mijn broek op de terugweg in de auto, maar tante betje zat 'boem!' 'boem!' naast me elke keer als er iets knalde.
Hoe hebben alle kinderen het gedaan vannacht? Wakker geworden of oooo en aaaaa en oeeeee door het vuurwerk?
Ceetje werd wakker dankzij nitraatbommend broertje. Ze vond het vuurwerk prachtig en elke keer als het even stopte zei ze 'kom es sterretje'
In scheet bijna in mijn broek op de terugweg in de auto, maar tante betje zat 'boem!' 'boem!' naast me elke keer als er iets knalde.
dinsdag 1 januari 2008 om 10:35
Dat het een mooi jaar moge worden.
Jaarwisseling in huize Luun: 1 wakker kind (Ben tuurlijk), 1 in huis pissende hond (met dank aan vuurwerk), 1 dweilende Luun om 00.15 uur (met dank aan pissende hond), 1 Lunaman met megakater (en zo verdiend ). Om 01.00 uur sliepen we allemaal.
Hebben we ook weer gehad.
Straks naar Belgie, nieuwjaarschinees eten. En dan ben ik er wel klaar mee.
dinsdag 1 januari 2008 om 10:37
Ben even op het oude topic geweest, en hierbij geef ik de 2007-tiara met bijbehorend toverstafje aan Laluna. Laatste post van 2007. Stoer hoor! Daar ga ik komend jaar absoluut mijn best voor doen!
Wat een stoere Ceetje met haar 'boem boem'en 'kom es sterretje'. Lief!
Tony was de hele dag al hyper en niet moe te krijgen. We hadden besloten om hem zelf maar aan te laten geven wanneer hij naar bed wilde, dat werkt bij hem meestal het beste. Dus om 23.45 begon hij te gapen en zei hij dat hij naar bed wilde. En om 23.50 sliep meneer, om vervolgens vanmorgen om 10.00 uur weer wakker te worden. Niks van het vuurwerk meegekregen. Vito werd wel wakker om 0.00 Die heeft even meegekeken naar het vuurwerk en vond het prachtig. Jammer alleen dat ik door wakkere Vito niet even naar buiten kon. Buurf kwam wel even langs, maar zij hadden zelf allemaal gasten. Vrijdagmiddag gaan we even lekker samen borrelen. Ook goed!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 1 januari 2008 om 10:40
Ja hier was het ook leuk. Een krijsend kind tot tegen 1-en, om 6.45 uur alweer wakker en toen kwam ik erachter dat ie van z`n knieën tot in z`n nek zeiknat was. Bij wijze van Schuldgevoel Ontwijkend Gedrag ga ik geen dingen linken
Eerst kind wassen dus om 7 uur `s ochtends. Toen was ik zo moe en sjaggerijnig dat ik tijdens het ontbijt al bijna zat te janken omdat jongetje z`n brood niet normaal wilde eten Vevolgens maar gelijk ale kerstzooi het huis uitgetieft en 300 wassen aangezet (knap ben ik hè! ). Nu ligt kind dus een half uurtje op bed en ik ben aan het bijkomen met koffie, oliebollen en jullie
Verder geen last van vuurwerk hier en ik heb Vish vanmorgen om half 9 wakker gesms-ed terwijl die nét lagen te slapen
Eerst kind wassen dus om 7 uur `s ochtends. Toen was ik zo moe en sjaggerijnig dat ik tijdens het ontbijt al bijna zat te janken omdat jongetje z`n brood niet normaal wilde eten Vevolgens maar gelijk ale kerstzooi het huis uitgetieft en 300 wassen aangezet (knap ben ik hè! ). Nu ligt kind dus een half uurtje op bed en ik ben aan het bijkomen met koffie, oliebollen en jullie
Verder geen last van vuurwerk hier en ik heb Vish vanmorgen om half 9 wakker gesms-ed terwijl die nét lagen te slapen

dinsdag 1 januari 2008 om 10:43
dinsdag 1 januari 2008 om 10:46
Hmmm, das op zijn zachts gezegd geen leuke jaarwisseling, Pep. Maar elk nadeel hep zun voordeel: ut kan alleen maar beter worden!
Lunaman zeker net als Don nog op bed?
Wij gingen geloof ik rond 1.30 naar bed. Vito sliep toen ook weer en die schoof pas om 3.30 bij mij aan. Heb dus zowaar een minofmeerhalvenacht mijn kant van het bed voor mezelf gehad!
Lunaman zeker net als Don nog op bed?
Wij gingen geloof ik rond 1.30 naar bed. Vito sliep toen ook weer en die schoof pas om 3.30 bij mij aan. Heb dus zowaar een minofmeerhalvenacht mijn kant van het bed voor mezelf gehad!
Loretta is De Mol. Punt.

dinsdag 1 januari 2008 om 10:51